PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting bedrijf.



Spyke
29/11/04, 23:54
Beste,

Ik wou graag vragen of iemand interesse had in een partner,
eventueel een eigen host bedrijf starten.

Info over mij zelf ,

- Ben 14 jaar oud
- Woon in amsterdam/weesp
- Ben elke dag online
- Vriendenlijk voor klanten

Wat mijn ervaringen met servers/resselers zijn ,

- Acounts aanmaken
- Acounts wissen

Verder kan ik een server wel beheren,
maar daar gaat het eigenlijk niet alleen om!

Wat we precies nodig hebben is dan :

- Het ontwikkeling
- Kvk
- Btw
- Host naam

-----------------------------------------------------------------

Heeft u interesse in mij of wilt u een bedrijf starten ( met mij )
dan kunt u mij altijd e-mailen!

E-mail ,

Badboy_hakkie@hotmail.com

mguilmot
30/11/04, 00:03
Wat ga je oprichten?

Kindergarten-hosting.nl of iets dergelijks? ;)

Spyke
30/11/04, 00:06
Origineel geplaatst door mguilmot
Wat ga je oprichten?

Kindergarten-hosting.nl of iets dergelijks? ;)

Bedankt voor uw reactie, maar helaas ben ik niet echt op zoek naar een kinderachtige reactie .

Gelieve serius on topic te blijven!

ik doet dit niet voor de lol , nee doe het serius.

Dank u wel voor uw begrip.

AlphaXS
30/11/04, 00:10
Beste spyke,

Ik waardeer je moed en lef om zoiets hier te posten, absoluut.

Echter gezien je leeftijd en je verzoek denk ik dat je wel een beetje op:



Origineel geplaatst door Spyke


....

Ik ben super serius bezig, ....

Spellingsfouten! moet letten. Anders denk ik dat je weinig reacties terug zult krijgen.
Hoewel ik van mening ben dat je op deze leeftijd met hele andere dingen bezig dient te zijn, (bijv. hele dagen counterstriken of op een j.o.p rondhangen) en dat mijn dochter ook zal adviseren als ze jouw leeftijd bereikt heeft, wens ik je desondanks veel succes toe!

Toch zou ik je verzoek even overdenken. Misschien dat je juist als "hulpje" beter eerst ergens aan de gang kan gaan.

Falc0n
30/11/04, 00:13
ik zou zeggen wacht nog 2 jaar.
Leer in tussen tijd een beetje serverbeheer want met accounts aanmaken en aanpassen zul je het niet ver schoppen.

Je hebt dan ook tijd zat om een naam te verzinnen, en je bent dan oud genoeg om je aan te melden bij kvk.

Als je dat allemaal hebt zou ik het nog eens vragen of iemand het samen met je wilt doen of eventueel alleen helpen bij het opstarten.

Spyke
30/11/04, 00:13
Origineel geplaatst door AlphaXS
Beste spyke,

Ik waardeer je moed en lef om zoiets hier te posten, absoluut.

Echter gezien je leeftijd en je verzoek denk ik dat je wel een beetje op:




Spellingsfouten! moet letten. Anders denk ik dat je weinig reacties terug zult krijgen.
Hoewel ik van mening ben dat je op deze leeftijd met hele andere dingen bezig dient te zijn, (bijv. hele dagen counterstriken of op een j.o.p rondhangen) en dat mijn dochter ook zal adviseren als ze jouw leeftijd bereikt heeft, wens ik je desondanks veel succes toe!

Toch zou ik je verzoek even overdenken. Misschien dat je juist als "hulpje" beter eerst ergens aan de gang kan gaan.

Beste,

Bedankt voor uw commentaar.

Maar is er echt niemand die interesse in mij heeft ?

ik zal niemand teleurstellen , doe me werk altijd goed ;-)

Mvg

Triloxigen
30/11/04, 00:21
Een kind van 14 mag zover mij bekend helemaal nog niet werken (op krantenwijk en zeer beperkt vakkenvullen na).

Spyke
30/11/04, 00:34
Origineel geplaatst door Triloxigen
Een kind van 14 mag zover mij bekend helemaal nog niet werken (op krantenwijk en zeer beperkt vakkenvullen na).

aan de andere kant heeft u gelijk , maar aan de andere kant wil ik dit en ik meen het echt serius.

dus als iemand mij nodig heeft dan kunt u me altijd e-mailen!

thanks!

Triloxigen
30/11/04, 00:50
Origineel geplaatst door Spyke


aan de andere kant heeft u gelijk , maar aan de andere kant wil ik dit en ik meen het echt serius.

dus als iemand mij nodig heeft dan kunt u me altijd e-mailen!

thanks!

Ik geloof best dat je het meent en wilt.
Maar helaas is de wet koning.

Kurtje
30/11/04, 00:57
Origineel geplaatst door Spyke


aan de andere kant heeft u gelijk , maar aan de andere kant wil ik dit en ik meen het echt serius.

dus als iemand mij nodig heeft dan kunt u me altijd e-mailen!

thanks!

Ik ben 18 en kan het je uit eigen ervaring afraden. Op dit moment is het niet de tijd een bedrijf te starten. Wij redden het, maar heeft ook wat moeite gekost. Moeite waarvan ik niet denk dat ik dat op mijn 14e (qua kennis, qua ouders en zelfs qua nachtrust) had kunnen redden.

Wieger.

MediaServe
30/11/04, 01:04
Sorry dat ik een beetje lullige reactie post. Je hebt duidelijke goede bedoelingen, maar dankzij je leeftijd kan en mag je dat nog niet waarmaken.

Het zit namelijk zo:
Je bent 14 jaar oud, daarom mag je niet meer dan 12 uur per week werken.
bron: http://www.zeevang.nl/asp/algemeen/Algemeen.asp?nPageID=6132

In de vakantie: je mag licht werk verrichten. Per dag mag je 7 uur werken, maar niet meer dan 35 uur per week. In totaal mag je vier vakantieweken werken.

Tijdens schoolweken: Je mag 2 uur per dag werken. Ook mag je op zaterdag werken, maar niet langer dan 6 uur. In totaal mag je 12 uur per week werken.

Werken tussen 19.00 uur en 8.00 uur is verboden, tijdens schoolweken en ook tijdens vakanties.Als jij geld wilt verdienen moet je in dienst zijn bij iemand. Je kunt namelijk op je 14e niet zelf een bedrijf starten en zwart werken is uiteraard illegaal. Als jij samen met iemand een bedrijf wilt starten, dan moet diegene in ieder geval 16 zijn en (met toestemming van zijn ouders) een KvK nummer aanvragen. Hij moet dan jou in dienst nemen! Dit is een gigantische rompslomp (gedoe) en dat zal waarschijnlijk niemand willen doen! Bovendien is hij dan grotendeels aansprakelijk en verantwoordelijk voor jou. Echt niemand zal dit willen doen!

Als AlphaXS jou als "hulpje" in dienst zou willen nemen, dan mag je de handjes dicht knijpen (dat betekent dat je dan blij mag zijn).

Heb je het er al over gehad met je ouders? Wat zeggen zij ervan? Het kan natuurlijk zijn dat je qua intelligentie en niveau ver voor je leeftijd uit ligt, maar dat betwijfel ik aangezien je nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunt typen.

In ieder geval succes in de toekomst. Wat je ook gaat doen :)

AlphaXS
30/11/04, 01:11
@ mediacreations: Ik denk dat of ik niet duidelijk ben of dat het er verkeerd staat. ;)
Ik bedoelde met ik zou je verzoek eerst even overdenken, dat spyke beter eerst goed kan nadenken of hij zijn post zou laten staan. En beter niet zou verwijderen.
Te meer omdat wht vol staat met threads over jong grut dat dit soort dingen wil.

Ik zou er in elk geval niet aan moeten denken :S

Henky!
30/11/04, 01:19
Ben Woldring (bellen.com) was 12 toen hij zijn bedrijf begon.

Ik bedoel maar....

®on
30/11/04, 01:21
Origineel geplaatst door Henky!
Ben Woldring (bellen.com) was 12 toen hij zijn bedrijf begon.
De uitzondering bevestigt de regel ;)?

Erik H.
30/11/04, 01:33
Een welgemeende tip: doe het niet. Ik denk dat je als 14-jarige echt niet de druk van een hostingbedrijf wil ervaren.

MediaServe
30/11/04, 01:37
Origineel geplaatst door MediaCreations!
Het kan natuurlijk zijn dat je qua intelligentie en niveau ver voor je leeftijd uit ligt
Origineel geplaatst door Henky!
Ben Woldring (bellen.com) was 12 toen hij zijn bedrijf begon.Dat bedoelde ik dus ;)

Anestheologist
30/11/04, 01:43
Wat is 2 jaar wachten in een mensenleven ? Bekijk het eventjes rustig leer ondertussen veel bij, en binnen 2 jaar sta je sterk om aan de slag te gaan !!

TIP: begin een bedrijf alleen, in 60% van de gevallen loopt het mis met partners.

EricV
30/11/04, 02:16
Ik ben zelf toen ik 14 was begonnen als assistent-systeembeheerder bij mijn middelbare school.
Daar heb ik veel ervaring en kennis opgedaan qua netwerken, servers, support etc.
Daarvoor kreeg ik toen onkosten vergoeding ofzoiets. Kwestie van handig boekhouden.

Misschien iets voor jou?

Spyke
30/11/04, 09:51
Origineel geplaatst door EricV
Ik ben zelf toen ik 14 was begonnen als assistent-systeembeheerder bij mijn middelbare school.
Daar heb ik veel ervaring en kennis opgedaan qua netwerken, servers, support etc.
Daarvoor kreeg ik toen onkosten vergoeding ofzoiets. Kwestie van handig boekhouden.

Misschien iets voor jou?


Mischien ;),
Lijkt me inderdaad leuk.

Bedankt nog voor de tips en reacties!

RobbertC
30/11/04, 10:22
Hier kan dus een slotje op :)