PDA

Bekijk Volledige Versie : waar kan je beste domeinnamen bestellen ?



ExOrDuS
29/11/04, 22:23
Waar kan je het beste domeinnamen bestellen? alle domeinnamen buiten de .nl domeinnamen.
Ik vraag dit om de volgende rede, een kennis van mij is nu reseller maar wil overstappen op een eigen server, maar hij komt er niet uit waar hij het beste zijn NIET .nl domeinnamen kan registeren.
Nu gaat dat via zijn resellerhost.

Geef evt ook je ervaringen met een bedrijf aan, zodat hij kan kiezen uit jullie reactie's.

TiA

Erik H.
29/11/04, 22:36
www.opendomainregistry.net blijft mijn favoriet

MediaServe
29/11/04, 22:40
Misschien een 8,95 eNom account? :)

jeffrey
29/11/04, 22:53
Beste,

neem hier eens een kijkje:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=57623

daar staan ze allemaal op een rijtje

Henky!
29/11/04, 23:02
Opendomainregistry! En voor wat ze daar niet hebben (of soms goedkoper) domaindiscount24.net. Beide zijn goedkoop en leveren een goede support.

ExOrDuS
29/11/04, 23:05
Origineel geplaatst door Skyberate
Beste,

neem hier eens een kijkje:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=57623

daar staan ze allemaal op een rijtje

Oeps, en had nog wel gezocht... bedankt voor de tip !

Sander-
30/11/04, 11:54
Om het andere topic niet te vervuilen: Als je als reseller bij zo'n instantie je domains wil kopen kan dat dan? Of ben je gebonden aan je hoster? En hoe zit het dan met dns servers?

Kurtje
30/11/04, 12:07
Origineel geplaatst door WE-Create!
Om het andere topic niet te vervuilen: Als je als reseller bij zo'n instantie je domains wil kopen kan dat dan? Of ben je gebonden aan je hoster? En hoe zit het dan met dns servers?

Je bent onafhankelijk wat dat betreft. Maak je pakket op de server aan en je kunt de DNS servers van jouw hoster gebruiken

In jouw geval, maak een pakket aan (bijv domein.nl) en gebruik de nameservers van budgettrends.nl bij de registratie van een nieuw domein.

Makkelijker dan je denkt dus ;)

directservices
30/11/04, 13:26
Kijk eens op www.bulkregister.com. Daar is het ook mogelijk om extensies te bestellen zoals .be, .de etc

persoontje
30/11/04, 21:29
www.bulkregister.com?? heeft veel mogelijkenheden.