PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen e-dentify.nl



dragonfire
28/11/04, 17:32
heeft iemand hier ervaring met e-dentify?
ik zit namelijk al 7 dagen te w8en tot mijn hosting klaar is, en ik heb geen enkele keer reactie gekregen van die gasten!
en ik begin nogal ongeduldig te worden!
dus weet iemand hoe lang het maximaal kan duren bij een goede host?
want ik ben erug ongeduldig en ik begin er spijd van te krijgen dat ik er een host heb genomen als ik nog 5 dagen langer moet w8en!
ook als ik Mr. snooby hier probeer te PM-en, geeft hij geen andwoord, hij heeft me warschijnelijk genegeerd maarja, heeft iemand hier nog ervaringen en al met e-dentify.nl?


groeten,
Laurens

Erik H.
28/11/04, 17:34
Gebruik de zoekfunctie of zie www.webhosters.nl

En anders ....

dragonfire
28/11/04, 17:35
ja, daar heb ik al gekeken, maar het is heel vaag bij de ervaringen van e-dentify.nl
het gaat van slecht naar goed maar ik geloof er hiero geen zak van!

ThePostman
28/11/04, 17:54
Misschien heb je hier wat aan:

http://www.webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=317917&sortby=lastpost&sortorder=descending

dragonfire
28/11/04, 18:00
ik had gewoon naar sity.nl moeten gaan toch?

Lepel
28/11/04, 18:05
Tja

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1659

dragonfire
28/11/04, 18:14
tja, nu zit ik vast aan e-dentify.nl, want (volgens mijn vader) hebben we al betaalt voor de hosting... :(

i3d
28/11/04, 18:17
e-dentify wilde deze week nog serverkasten bij ons bestellen. Telefonisch besproken en ze gingen akkoord met een speciaal prijsje dat we maakten voor 4 serverkasten. De dag daarna stuurt P. een mailtje :
- graag bestellen we 3 kasten in plaats van 4
- de speciale prijs voor 4 serverkasten moet gelden voor 3 serverkasten en we willen nog extra korting van 3 euro

Hele vreemde gang van zaken dus. Maar ze gingen uiteindelijk akkoord met de prijs waarop wij de serverkasten bestelden bij onze leverancier. De dag daarna sturen wij de factuur op waarna zij doodleuk terugsturen:


Beste,

Annuleer deze order. Ik heb ze al besteld bij Progress.


Dus zowel telefonisch als schriftelijk bevestiging van de bestelling en daarna de order met bovenstaand zinnetje annuleren. Op een mail met de vraag om uitleg wordt vervolgens niet gereageerd.
Het lijkt wel alsof je zaken doet met kinderen, maar laten we hopen dat dit een uitzondering was.
Helaas zorgen dit soort personen er wel voor dat we in het vervolg een aanbetaling vragen voordat wij zelf bestellingen plaatsen bij onze leveranciers.



PS: Laurens: bel ze eens, de nummers staan op hun website (http://www.e-dentify.nl/default_contact.php?p=contact/index)

Robert.B
28/11/04, 18:17
Ik heb er geen slechte ervaringen mee hoor.

vanderhart
28/11/04, 18:19
Origineel geplaatst door i3d
e-dentify wilde deze week nog serverkasten bij ons bestellen. Telefonisch besproken en ze gingen akkoord met een speciaal prijsje dat we maakten voor 4 serverkasten. De dag daarna stuurt P. een mailtje :
- graag bestellen we 3 kasten in plaats van 4
- de speciale prijs voor 4 serverkasten moet gelden voor 3 serverkasten en we willen nog extra korting van 3 euro

Hele vreemde gang van zaken dus. Maar ze gingen uiteindelijk akkoord met de prijs waarop wij de serverkasten bestelden bij onze leverancier. De dag daarna sturen wij de factuur op waarna zij doodleuk terugsturen:



Dus zowel telefonisch als schriftelijk bevestiging van de bestelling en daarna de order met bovenstaand zinnetje annuleren. Op een mail met de vraag om uitleg wordt vervolgens niet gereageerd.
Het lijkt wel alsof je zaken doet met kinderen, maar laten we hopen dat dit een uitzondering was.
Helaas zorgen dit soort personen er wel voor dat we in het vervolg een aanbetaling vragen voordat wij zelf bestellingen plaatsen bij onze leveranciers.



PS: Laurens: bel ze eens, de nummers staan op hun website (http://www.e-dentify.nl/default_contact.php?p=contact/index) Doe je toch ook ? ik geloof dat hun ook maar rond de 16 waren of heb ik het mis ?

Indd rare gang van zaken daar,

Savvas
28/11/04, 18:24
Origineel geplaatst door i3d
e-dentify wilde deze week nog serverkasten bij ons bestellen. Telefonisch besproken en ze gingen akkoord met een speciaal prijsje dat we maakten voor 4 serverkasten. De dag daarna stuurt P. een mailtje :
- graag bestellen we 3 kasten in plaats van 4
- de speciale prijs voor 4 serverkasten moet gelden voor 3 serverkasten en we willen nog extra korting van 3 euro

Hele vreemde gang van zaken dus. Maar ze gingen uiteindelijk akkoord met de prijs waarop wij de serverkasten bestelden bij onze leverancier. De dag daarna sturen wij de factuur op waarna zij doodleuk terugsturen:



Dus zowel telefonisch als schriftelijk bevestiging van de bestelling en daarna de order met bovenstaand zinnetje annuleren. Op een mail met de vraag om uitleg wordt vervolgens niet gereageerd.
Het lijkt wel alsof je zaken doet met kinderen, maar laten we hopen dat dit een uitzondering was.
Helaas zorgen dit soort personen er wel voor dat we in het vervolg een aanbetaling vragen voordat wij zelf bestellingen plaatsen bij onze leveranciers.



PS: Laurens: bel ze eens, de nummers staan op hun website (http://www.e-dentify.nl/default_contact.php?p=contact/index)

Waag het erop bij de incassodienst? Ik zou het er niet bij laten zitten in ieder geval..

dragonfire
28/11/04, 18:28
ik wil wel bellen, maar ik ben 12, ik ben dus zéér slecht in de gang van zaken :P
maar mijn vader wil niet bellen omdat hij het zo zeker wat dat het een "bedrijf" is, en je kunt niet naar bedrijfen bellen in het weekend, want de meeste bedrijven hebben vrij

i3d
28/11/04, 18:29
Origineel geplaatst door dragonfire
ik wil wel bellen, maar ik ben 12, ik ben dus zéér slecht in de gang van zaken :P
maar mijn vader wil niet bellen omdat hij het zo zeker wat dat het een "bedrijf" is, en je kunt niet naar bedrijfen bellen in het weekend, want de meeste bedrijven hebben vrij Dan belt je vader toch morgenochtend 10:00 naar ze op? Die ene dag geduld hebben kan jij toch ook wel ;)

vanderhart
28/11/04, 18:30
Origineel geplaatst door dragonfire
ik wil wel bellen, maar ik ben 12, ik ben dus zéér slecht in de gang van zaken :P
maar mijn vader wil niet bellen omdat hij het zo zeker wat dat het een "bedrijf" is, en je kunt niet naar bedrijfen bellen in het weekend, want de meeste bedrijven hebben vrij

Een beetje hosting bedrijf is ook in het weekend berreikbaar.

s2software
28/11/04, 18:30
Origineel geplaatst door i3d
e-dentify wilde deze week nog serverkasten bij ons bestellen. Telefonisch besproken en ze gingen akkoord met een speciaal prijsje dat we maakten voor 4 serverkasten. De dag daarna stuurt P. een mailtje :
- graag bestellen we 3 kasten in plaats van 4
- de speciale prijs voor 4 serverkasten moet gelden voor 3 serverkasten en we willen nog extra korting van 3 euro

Hele vreemde gang van zaken dus. Maar ze gingen uiteindelijk akkoord met de prijs waarop wij de serverkasten bestelden bij onze leverancier. De dag daarna sturen wij de factuur op waarna zij doodleuk terugsturen:



Dus zowel telefonisch als schriftelijk bevestiging van de bestelling en daarna de order met bovenstaand zinnetje annuleren. Op een mail met de vraag om uitleg wordt vervolgens niet gereageerd.
Het lijkt wel alsof je zaken doet met kinderen, maar laten we hopen dat dit een uitzondering was.
Helaas zorgen dit soort personen er wel voor dat we in het vervolg een aanbetaling vragen voordat wij zelf bestellingen plaatsen bij onze leveranciers.



PS: Laurens: bel ze eens, de nummers staan op hun website (http://www.e-dentify.nl/default_contact.php?p=contact/index)
Wij wilden eerst 5 rackmounts aanschaffen, dit werden er 4. Ik heb nog geprobeerd hierover te bellen maar er werd niet opgenomen.
Verder wilden jullie alleen via UPS verzenden en niet via DHL, ook konden jullie geen duidelijk levertijd aangeven/de genoemde levertijd was eigenlijk te laat.
Ik heb voor progress gekozen omdat deze en goedkoper zijn en via DHL verzenden.

vanderhart
28/11/04, 18:34
Origineel geplaatst door s2software

Wij wilden eerst 5 rackmounts aanschaffen, dit werden er 4. Ik heb nog geprobeerd hierover te bellen maar er werd niet opgenomen.
Verder wilden jullie alleen via UPS verzenden en niet via DHL, ook konden jullie geen duidelijk levertijd aangeven/de genoemde levertijd was eigenlijk te laat.
Ik heb voor progress gekozen omdat deze en goedkoper zijn en via DHL verzenden.

Meneertje , je hebt een order geplaatst en zowel mondeling als schriftelijk bevestigt,, als ik hem was zou ik het er niet bij laten zitten.
Wat zijn dit in godsnaam voor grappen hoe jullie zaken doen ?

i3d
28/11/04, 18:36
Origineel geplaatst door s2software

Wij wilden eerst 5 rackmounts aanschaffen, dit werden er 4. Ik heb nog geprobeerd hierover te bellen maar er werd niet opgenomen.
Verder wilden jullie alleen via UPS verzenden en niet via DHL, ook konden jullie geen duidelijk levertijd aangeven/de genoemde levertijd was eigenlijk te laat.
Ik heb voor progress gekozen omdat deze en goedkoper zijn en via DHL verzenden. Kom kom, telefonisch was dat al besproken dat het via DHL ging via jullie eigen account en de levertijd 3 werkdagen was, dus niet achteraf daarover beginnen.
Personen als jullie zorgen ervoor dat wij aanbetalingen gaan vragen bij dit soort leveringen.

dragonfire
28/11/04, 18:38
Origineel geplaatst door dragonfire
ik wil wel bellen, maar ik ben 12, ik ben dus zéér slecht in de gang van zaken :P
maar mijn vader wil niet bellen omdat hij het zo zeker wat dat het een "bedrijf" is, en je kunt niet naar bedrijfen bellen in het weekend, want de meeste bedrijven hebben vrij
correctie:
2 dagen ( ik w8 vanaf zaterdag)

vanderhart
28/11/04, 18:38
Origineel geplaatst door i3d
Kom kom, telefonisch was dat al besproken dat het via DHL ging via jullie eigen account en de levertijd 3 werkdagen was, dus niet achteraf daarover beginnen.
Personen als jullie zorgen ervoor dat wij aanbetalingen gaan vragen bij dit soort leveringen.

i3D neem aan dat jullie het hier niet bij laten zitten en het door hun laten verspesten ?

dopi84
28/11/04, 18:42
ik ben ooit ook klant bij ze geweest.

Het zijn kinderen van 16-17 jaar meneer paul singelsma en zijn compagnon tjeerd

verbaast me totaal niets. slechte support, slechte kwaliteit en slechte informatieverstrekking

Mijn mening.

Groeten,

s2software
28/11/04, 18:48
Origineel geplaatst door i3d
Kom kom, telefonisch was dat al besproken dat het via DHL ging via jullie eigen account en de levertijd 3 werkdagen was, dus niet achteraf daarover beginnen.
Personen als jullie zorgen ervoor dat wij aanbetalingen gaan vragen bij dit soort leveringen. Levertijd was 6 werkdagen.
Overigens heb ik geen mail van je teruggehad.

NWO
28/11/04, 19:04
Ook ik heb slechte ervaring met e-dentify.

Mijn website (waar ik oa aan werk met nog iemand anders)
Is daar gehost..

In het begin geen problemen, totdat we zonder pardon van het net werden gekickt. Ik direct bellen, gaan ze ons dan zeggen dat we bijna aan onze limiet waren terwijl ik voor het bestellen had aangegeven dat we veel data zouden hebben (60gig) maar dat was geen probleem.
Nu sloten zo ons ineens af. Ik heb toen afgesproken dat ik op mijn goed bezochte domein een banner zou plaatsen van hen. Dit was goed en ik kreeg mijn account terug. Paar weken later site er weer uit (1 week terug) 3 dagen heb ik niet gebeld ofzo, want je weet maar nooit.. Na 3 dagen geen mail van e-d en ook nog steeds geen website. Ik weer eens bellen wat het nu was. Bleek dat we verhuist waren naar een andere server. Ook lekker om dat te doen zonder aan te kondigen. Gelukkig stond de oude account nog wel up, dus kon ik daar de backups vandaan halen.

Ik ga na 3 dagen proberen te uploaden 's nachts, maar niets..
De volgende dag nogmaals proberen, weer niets.
Ik weer bellen, maar ze doen zo vaag aan de telefoon.. : 'ja, die en die zou dat regelen...' en ga zo maar door.
Ik heb toen mijn data backup via de ftp erop gezet wat toen werkte, de site was weer online na 6 dagen.
Toen nog de mysql backups.. Maar dit lukte ook niet, direct bellen weer...
Ja ja hij wist niet wat het was maar iemand zou het oplossen.
7e dag nog steeds niets..
8e dag weer bellen, weer niets. Behalve de belofte dat het snel gefixed werd.
9e dag vandaag dus. Website weer down en heb weer niets :(

Dit alles zonder 1 mail van hun te ontvangen hebben. (dat terwijl ik er 25 ofzo heb)

Mocht s2software dit lezen wil ik wel een een uitleg waarom EN op mailtjes niet geantwoord wordt en op de pm's niet...

mvg,

Mr. Snooby
28/11/04, 19:19
Origineel geplaatst door dragonfire
heeft iemand hier ervaring met e-dentify?
ik zit namelijk al 7 dagen te w8en tot mijn hosting klaar is, en ik heb geen enkele keer reactie gekregen van die gasten!
en ik begin nogal ongeduldig te worden!
dus weet iemand hoe lang het maximaal kan duren bij een goede host?
want ik ben erug ongeduldig en ik begin er spijd van te krijgen dat ik er een host heb genomen als ik nog 5 dagen langer moet w8en!
ook als ik Mr. snooby hier probeer te PM-en, geeft hij geen andwoord, hij heeft me warschijnelijk genegeerd maarja, heeft iemand hier nog ervaringen en al met e-dentify.nl?


groeten,
Laurens

Sorry hoor, maar dit verhaal klopt van geen kant.

Ten eerste: betalingen (ook via internet) kunnen van bank X naar Postbank zo 3 werkdagen duren. Als er zaterdag is besteld, en er is dan ook nog zaterdag overgemaakt, dan kan het zo zijn dat de betaling bij ons pas op woensdag binnen is.

PM-support: Doe ik eigenlijk niet aan, maar ach, voor deze keer. Dat ik niet antwoord? Moet ik een screenshot laten zien van mij Sent Items aan Dragonfire? Ik vind het zwak dat je ons probeert zwart te maken. Geef maar toe dat ik je wél heb terug ge-PMt, twee maal zelfs.

Ook hebben wij de nodige mails naar elkaar verstuurd.

Verder zijn we nu ontzettend druk bezig om het de klant naar de zin te maken, de colocatie. Het duurt nu dus allemaal even wat langer. Er zijn genoeg bedrijven waar een bestelling oid soms iets langer duurt omdat het erg druk is, kijk naar - dit voorbeeld is niet-hosting gerelateerd, maar het principe is hetzelfde - shop.cdfreaks.com.

Verder vind ik het ook overdreven dat je je geld terugwilt omdat het domein/hosting 5 werkdagen na de bestelling nog niet werkt.

Ik geef verder toe dat de service niet zo is als bij een hoster waar je bijv. € 10 per maand voor 15 MB betaalt. Indien je dat wilt; prima.

s2software
28/11/04, 19:33
Origineel geplaatst door extra-hosting
[B]Ook ik heb slechte ervaring met e-dentify.

[Blablabla heel verhaal]
Ik heb er naar gekeken maar ik kon je backup steeds niet vinden. Zonet merkte ik dat 'ie in je rootmap stond. Dus ik ga er meteen mee bezig.

dragonfire
28/11/04, 19:47
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Sorry hoor, maar dit verhaal klopt van geen kant.

Ten eerste: betalingen (ook via internet) kunnen van bank X naar Postbank zo 3 werkdagen duren. Als er zaterdag is besteld, en er is dan ook nog zaterdag overgemaakt, dan kan het zo zijn dat de betaling bij ons pas op woensdag binnen is.

PM-support: Doe ik eigenlijk niet aan, maar ach, voor deze keer. Dat ik niet antwoord? Moet ik een screenshot laten zien van mij Sent Items aan Dragonfire? Ik vind het zwak dat je ons probeert zwart te maken. Geef maar toe dat ik je wél heb terug ge-PMt, twee maal zelfs.

Ook hebben wij de nodige mails naar elkaar verstuurd.

Verder zijn we nu ontzettend druk bezig om het de klant naar de zin te maken, de colocatie. Het duurt nu dus allemaal even wat langer. Er zijn genoeg bedrijven waar een bestelling oid soms iets langer duurt omdat het erg druk is, kijk naar - dit voorbeeld is niet-hosting gerelateerd, maar het principe is hetzelfde - shop.cdfreaks.com.

Verder vind ik het ook overdreven dat je je geld terugwilt omdat het domein/hosting 5 werkdagen na de bestelling nog niet werkt.

Ik geef verder toe dat de service niet zo is als bij een hoster waar je bijv. € 10 per maand voor 15 MB betaalt. Indien je dat wilt; prima.
jippie, een reactie :)
maar ik bedoel het niet kwaat, maar ik heb nagevraagt aan andere hosting-mensen en die zeiden dat hun klant binnen 48 uur hun site hadden, daarom vind ik het zo vaag dat mensen zeggen dat het bij e-dentify 3 weken duurt, vandaar vraag ik naar ervaringen en hoe lang het duurt, ik ben er net ook achter, dat sity.nl een zéér slechte host is, dus ben ik toch weer blij dat ik e-dentify.nl heb gekozen.
en ik was ook niet van plan om nog een duurdere host te nemen waarbij je maar 25 MB krijgt, dat zou ik dus echt NOOIT doen!
maar ik ben ook benieuwt waar al die negatieve reacties over e-dentify vandaan komen! ik snap wel dat de suport niet super is, daar ben ik achter, alle 4 jullie z'n MSN toegevoegt, nooit online, mailtje, geen mail terug, 4 PM's gestuurd, 2 terug..
dus het is allemaal maar heeel vaag!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

nogmaals, hoe lang duurt het ongeveer tot e-dentify je site heeft gemaakt?
daar ben ik nog wel het benieuwst naar!

Cybafish
28/11/04, 19:57
Iets met dubbeltje en op de eerste rij zitten.

VisionHost
28/11/04, 20:13
Origineel geplaatst door Cybafish
Iets met dubbeltje en op de eerste rij zitten.

Dat is onzin. Een beetje support mag wel lijkt me? Iig een teken van leven :)

Cybafish
28/11/04, 20:18
Wat ik bedoel is dat wanneer je een pakket afneemt bij een bedrijf dat van voor naar achter door het slijk wordt gehaald door haar klanten (http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587) en hosting aanbiedt voor een euro per maand op een van de goedkoopste nederlandse netwerken (leaseweb, easydedicated ?) dat je simpelweg rekening moet houden met het feit dat het wel eens een miskoop zou kunnen zijn.

VisionHost
28/11/04, 20:22
Daar geef ik je wel gelijk in. Vaak doet een beetje research al gauw een indruk of een bedrijf goed of slecht is.

Mocht je daarna toch kiezen voor de laagste prijs hou je altijd risico's :)

NWO
28/11/04, 20:38
Origineel geplaatst door s2software
Ik heb er naar gekeken maar ik kon je backup steeds niet vinden. Zonet merkte ik dat 'ie in je rootmap stond. Dus ik ga er meteen mee bezig.

Ah een reactie, ik wou je niet dwingen tot werk op zondag...
Maar als het straks werkt zou het leuk zijn, maar f1clips.nl is nu down..
Ik zie morgen wel hoe het verder gaat..
Hopelijk werkt alles snel weer...
Maar voor die prijs van € 20,- moet ik zeggen dat ik E-dentify beter vind dan b.v. basm ofzo die zeggen dat je zelf maar moet oplossen, hun geven iig toe dat ze een fout gemaakt hebben.

Groet,

Dillard
28/11/04, 20:44
Origineel geplaatst door Cybafish
op een van de goedkoopste nederlandse netwerken (leaseweb, easydedicated ?) dat je simpelweg rekening moet houden met het feit dat het wel eens een miskoop zou kunnen zijn.

Even een opmerking hierover:

Het gebruikte netwerk heeft in eerste instantie natuurlijk niets te maken met de service van een dienstverlener. Het netwerk van Leaseweb is niets mis mee (dit jaar tot op heden 1 storing van 1,5 uur gehad, wat ik acceptabel vind). Easydedicated gebruikt Linkup/InterXS (?) over die kwaliteit van het netwerk kan ik niet meepraten.

Ik denk dat hetgeen hier een veel grotere rol speelt is dat je bij een "1 euro per maand" hoster nu eenmaal niet dezelfde service kan verwachten als wanneer je 9,50 p.m. voor 50 MB vraagt.

Het is dan ook een keuze van de klant. Heeft hij/zij geen bedrijfskritische site en wil hij/zij goedkoop klaar zijn is de afweging heel anders dan wanneer je een bedrijf hebt en uptime, service en garanties belangrijk vindt. In deze markt is er daarom voor ieder wat wils.

Mr. Snooby
28/11/04, 21:01
Origineel geplaatst door dragonfire
alle 4 jullie z'n MSN toegevoegt, nooit online,

Dat is net zoiets als een worst bestellen bij een bakker :) De bakker levert geen worst, wij leveren geen MSN Support. Niet zo raar dus, dat we nooit online zijn op die adressen; lijkt mij.

dragonfire
28/11/04, 21:38
waarom zeggen jullie dan van wel?
en waarom staat dan het volgende in je onderschrift:

E-Dentify Internet Diensten, KvK: 01104341 te Leeuwarden
Web: E-Dentify.nl
E-mail en MSN: peter@e-dentify.nl
Testfile: 10 MB Bin


haal dat van dat MSN er dan uit a.u.b., want die email check je ook nooit

Dimensi0x
28/11/04, 21:39
Origineel geplaatst door dragonfire
waarom zeggen jullie dan van wel?
en waarom staat dan het volgende in je onderschrift:

E-Dentify Internet Diensten, KvK: 01104341 te Leeuwarden
Web: E-Dentify.nl
E-mail en MSN: peter@e-dentify.nl
Testfile: 10 MB Bin


haal dat van dat MSN er dan uit a.u.b., want die email check je ook nooit

+ 10 mb bin link werkt niet :)

Mr. Snooby
28/11/04, 21:56
Origineel geplaatst door dragonfire
waarom zeggen jullie dan van wel?
en waarom staat dan het volgende in je onderschrift:

E-Dentify Internet Diensten, KvK: 01104341 te Leeuwarden
Web: E-Dentify.nl
E-mail en MSN: peter@e-dentify.nl
Testfile: 10 MB Bin


haal dat van dat MSN er dan uit a.u.b., want die email check je ook nooit

Weer zo'n loze uitspraak. 'je checkt je e-mail toch nooit'... Jij weet wanneer ik mijn e-mail check?

Kurtje
28/11/04, 22:08
Origineel geplaatst door Mr. Snooby


Weer zo'n loze uitspraak. 'je checkt je e-mail toch nooit'... Jij weet wanneer ik mijn e-mail check?

Wat maakt het uit, waarom ga je er uberhaupt op in? Ik vind het al heel wat dat je uberhaupt op PB's reageert want daar zou ik niet aan beginnen. Dit is geen medium om support te leveren of contact te hebben met klanten (toch?).


Het gebruikte netwerk heeft in eerste instantie natuurlijk niets te maken met de service van een dienstverlener. Het netwerk van Leaseweb is niets mis mee (dit jaar tot op heden 1 storing van 1,5 uur gehad, wat ik acceptabel vind). Easydedicated gebruikt Linkup/InterXS (?) over die kwaliteit van het netwerk kan ik niet meepraten.
Wij hosten zelf ook voor een euro per maand, in het leaseweb netwerk. Het is dan ook absurd om te zeggen dat wij in een 'goedkoop netwerk' zitten want dat vind ik nog best meevallen. Kwalitatief kwam dit vrij goed uit, dus ben het met je eens dat het netwerk er weinig mee te maken heeft.


Ik denk dat hetgeen hier een veel grotere rol speelt is dat je bij een "1 euro per maand" hoster nu eenmaal niet dezelfde service kan verwachten als wanneer je 9,50 p.m. voor 50 MB vraagt.
Tsja, Leuk gezegd maar maak dat maar eens duidelijk bij de potentiele klant. Ze denken voor een euro altijd op de eerste rang te zitten. Zo hebben wij sinds kort gezegd niet meer te reageren op supportmail via persoonlijke adressen (ik kreeg gemiddelt 45 berichten per dag over 'hoe maak ik een email account' wat mij enigsinds irriteerde).

Ik vind dit nog zéér logische, ik zou het dan ook niets meer dan normaal vinden als wij zelf, sity, e-dentify en andere hosters met vergelijkbare prijzen zelfs telefoon support zouden afschaffen. Of ben ik nou gek bezig? Kost ook tijd, en tijd is geld.

Henky!
28/11/04, 22:26
Ik weet niks over e-dentify maar ik wordt wel heel moe van die eeuwige standaard reactie hier zoals nu 'voor een euro op de eerste rang zitten'. Flauw gewoon, zou verboden moeten worden.

Al kostte e-dentify een ouderwets dubbeltje, ze beloven op hun website het volgende:

Dan is er nog de ondersteuning, die wij ook goed beheersen. Er zijn bij ons verschillende middelen van ondersteuning: de Frequently Asked Questions, het forum, mail en telefoon. Meer informatie over onze ondersteuning vindt u bij 'Contact'.

Op dit soort beloftes mag je een bedrijf vastpinnen. Niet op hun prijzen. Zo simpel is het.

Sander-
28/11/04, 22:30
Als je als bedrijf zegt support te leveren dan moet je dat ook doen. Als je als bedrijf VERWACHT dat er downtimes zijn of dat er dingen gaan gebeuren, stuur dan een mailing naar je klanten zodat die er op voorbereid zijn, hetzelfde met storingen. Als er een storing is geweest zet dat dan op je site... Dan hoef je niet eens heel veel support enzo te leveren, dan kunnen de mensen het gewoon al lezen als er wat mis is of is geweest.

GlobalEurope
28/11/04, 22:32
Origineel geplaatst door Dillard


Even een opmerking hierover:

Het gebruikte netwerk heeft in eerste instantie natuurlijk niets te maken met de service van een dienstverlener. Het netwerk van Leaseweb is niets mis mee (dit jaar tot op heden 1 storing van 1,5 uur gehad, wat ik acceptabel vind). Easydedicated gebruikt Linkup/InterXS (?) over die kwaliteit van het netwerk kan ik niet meepraten.


Blijkt maar weer dat mensen hun huiswerk niet doen voordat ze uitspraken doen, schaam je niet daar je niet de enige bent.

Nogmaals, easyDedicated heeft haar eigen netwerk onder de whitelabel naam Global Europe (AS31508), InterXS heeft tevens haar eigen netwerk (AS30913) en wat Linkup in dit verhaal te maken heeft snap ik totaal niet.

Kurtje
28/11/04, 22:33
Op dit soort beloftes mag je een bedrijf vastpinnen. Niet op hun prijzen. Zo simpel is het.Ik vraag me uberhaupt af waarom e-dentify dat levert, zo ook sity. Ik zit mezelf ook vaak af te vragen of ik nog wel verder moet gaan met Support via telefoon. Als je 500 klanten hebt met allemaal een vraag dan gaat dat klauwen met geld kosten terwijl je er al bijna geen winst op maakt.

Tenzij je een 0900 nummer hebt, maarja dan liever géén eigelijk

Sander-
28/11/04, 22:36
Origineel geplaatst door Kurtje
Ik vraag me uberhaupt af waarom e-dentify dat levert, zo ook sity. Ik zit mezelf ook vaak af te vragen of ik nog wel verder moet gaan met Support via telefoon. Als je 500 klanten hebt met allemaal een vraag dan gaat dat klauwen met geld kosten terwijl je er al bijna geen winst op maakt.

Tenzij je een 0900 nummer hebt, maarja dan liever géén eigelijk

En terecht ook.. De mensen die op dit moment hosting afnemen kunnen denk ik ook wel behoorlijk met e-mail omgaan. Ik ben zelf van plan ook geen telefonisch support te gaan leveren tenzij het voor de echte vaste grotere klanten is. Maar op dat moment geef ik op mijn site ook gewoon aan dat dat niet zo is. Gewoon 7 dagen per week e-mailsupport.

Dillard
28/11/04, 23:11
Origineel geplaatst door GlobalEurope


Blijkt maar weer dat mensen hun huiswerk niet doen voordat ze uitspraken doen, schaam je niet daar je niet de enige bent.


Dank je :)



Nogmaals, easyDedicated heeft haar eigen netwerk onder de whitelabel naam Global Europe (AS31508), InterXS heeft tevens haar eigen netwerk (AS30913) en wat Linkup in dit verhaal te maken heeft snap ik totaal niet.

Ik wist dat ook niet zeker (dat verklaart het vraagtekentje achter mijn uitspraak), ik reageerde alleen op het feit dat ED genoemd werd..

Dillard
28/11/04, 23:16
@Henky en WE-create:

Je hebt gelijk als je stelt dat je mag verwachten dat wat er wordt beloofd ook wordt nagekomen, maar kom op: als je de prijsverschillen ziet, dan kun je toch op je vingers natellen dat er ergens een verklaring moet zijn voor prijsverschillen ?

Je wilt dat "voor een dubbeltje op de eerste rij zitten" uitspraken verboden moeten worden, maar het is al jaren een spreekwoord en na al die jaren nog steeds waar :)

Dillard
28/11/04, 23:21
Origineel geplaatst door Kurtje


Ik vind dit nog zéér logische, ik zou het dan ook niets meer dan normaal vinden als wij zelf, sity, e-dentify en andere hosters met vergelijkbare prijzen zelfs telefoon support zouden afschaffen. Of ben ik nou gek bezig? Kost ook tijd, en tijd is geld.

Ik kan me die overweging goed voorstellen. En er is ook niets mis mee, zolang het maar duidelijk naar je klanten communiceert.

En ik denk dat, indien je aangeeft dat je "om u deze lage prijzen te kunnen garanderen, bieden wij helaas geen telefonische ondersteuning. Wel zijn wij 24 uur per dag per email bereikbaar en reageren we binnen 8 uur op elke vraag" o.i.d.

Als de klant dit weet maakt hij weloverwegen de keuze tussen budget met minder/beperkte service of high-end met hoge service. En zo kan de klant afhankelijk van zijn doel met zijn website zelf afwegen wat hij belangrijk vindt.

Ik heb resellers die soms wel 3-4 keer per week bellen, maar dan ook > 120 accounts hosten. Die willen direct contact met iemand als ze een probleem hebben. Dat kost ze dus ook meer dan wanneer ze voor een budget oplossing hadden gekozen......

Kurtje
28/11/04, 23:35
Origineel geplaatst door Dillard


Ik kan me die overweging goed voorstellen. En er is ook niets mis mee, zolang het maar duidelijk naar je klanten communiceert.

En ik denk dat, indien je aangeeft dat je "om u deze lage prijzen te kunnen garanderen, bieden wij helaas geen telefonische ondersteuning. Wel zijn wij 24 uur per dag per email bereikbaar en reageren we binnen 8 uur op elke vraag" o.i.d.

Als de klant dit weet maakt hij weloverwegen de keuze tussen budget met minder/beperkte service of high-end met hoge service. En zo kan de klant afhankelijk van zijn doel met zijn website zelf afwegen wat hij belangrijk vindt.

Ik heb resellers die soms wel 3-4 keer per week bellen, maar dan ook > 120 accounts hosten. Die willen direct contact met iemand als ze een probleem hebben. Dat kost ze dus ook meer dan wanneer ze voor een budget oplossing hadden gekozen......
Mee eens, we zijn nog aan het onderzoeken hoeveel kosten we gemiddelt kwijt zijn en het afwegen van een 0900 nummer tegenover géén nummer.

Ik kan me voorstellen dat ze zo nu en dan wel ééns iets willen weten, toch zou ik graag telefonische afdwingen omdat per mail simpelweg makkelijker en goedkoepr is.

Leg dat de klant maar eens uit, 90% van de aanvragen (zie het aanvragen forum hier) vraagt men om een enorm goedkoop pakket maar met goede (vaak zowel telefonische) support. Dus lichtelijk overdreven voor het bedrag denk ik.

DennisWijnberg
29/11/04, 01:05
Origineel geplaatst door s2software
Levertijd was 6 werkdagen.
Overigens heb ik geen mail van je teruggehad.

Dat is wel heel makkelijk....
Neemt trouwens niet weg dat je annuleringen net als bevestigingen per FAX of per brief zou moeten doen.
E-mail is nog niet rechtsgeldig dunkt mij.

®on
29/11/04, 01:28
Origineel geplaatst door Kurtje
Leg dat de klant maar eens uit, 90% van de aanvragen (zie het aanvragen forum hier) vraagt men om een enorm goedkoop pakket maar met goede (vaak zowel telefonische) support. Dus lichtelijk overdreven voor het bedrag denk ik.
Daarom zie ik ook standaard dezelfde mensen daar hun aanbiedingen doen........:huh:
Beetje vreemd om kritiek te leveren op wensen van potentiele klanten, terwijl jezelf dat systeem in stand houdt.

Mr. Snooby
29/11/04, 08:14
Ik zit ook soms te denken om telefonische support af te schaffen. Kreeg namelijk laatst een mailtje met een verzoek een nummer te bellen. Als dit een klant van pakket 1 was, € 1,- per maand, dan zijn de maandkosten er na dit telefoontje weer uit.

Dillard
29/11/04, 10:30
Sterker nog, als je met die klant 15 minuten hebt gesproken (kostprijs 20 euro per uur), plus de telefoonkosten, de factuur en de postzegel, dan blijft er van het jaarbedrag à € 12,00 al niet veel meer over. Dan moet de klant zeker geen tweede keer bellen (dat jaar)....

Kurtje
29/11/04, 11:04
Origineel geplaatst door headout

Daarom zie ik ook standaard dezelfde mensen daar hun aanbiedingen doen........:huh:
Beetje vreemd om kritiek te leveren op wensen van potentiele klanten, terwijl jezelf dat systeem in stand houdt.
Op dit moment is er nou eenmaal weinig aan te doen, eisen van de klant liggen vrij hoog. Zoals ik al zei, ik ben het er zelf ook niet mee eens. Je hebt blijkbaar niet alles doorgelezen.

Op dit moment denk ik om er mee te stoppen, echter is dat nog maar een idee en weet ik niet in hoeverre ik dat realiseer.

Die kostenvergelijking klopt inderdaad wel, ik weet niet hoeveel winstmarge bijvoorbeeld e-dentify heeft maar men moet in elk geval zo min mogelijk bellen.

RobbertC
29/11/04, 11:44
Origineel geplaatst door Dillard
Sterker nog, als je met die klant 15 minuten hebt gesproken (kostprijs 20 euro per uur), plus de telefoonkosten, de factuur en de postzegel, dan blijft er van het jaarbedrag à € 12,00 al niet veel meer over. Dan moet de klant zeker geen tweede keer bellen (dat jaar).... Ik neem aan dat het gaat om volume’s bij dit soort bedrijven. Van de 100 klanten bellen er misschien 10 (doelgroep: particulieren, veelal jongeren. Die bellen minder snel als een MKB-bedrijf). En dus betalen die andere 90 klanten in principe mee aan dat bellen van de overige 10.

Maar dat heb je met e-mail/ticket support ook. Er zijn altijd klanten die het hele jaar niks vragen, en er zijn klanten die elke dag 2 keer e-mailen (extreme voorbeelden).

Best4U
29/11/04, 11:53
Beste budget-hosters,

Waarom nou de telefonische hulp afschaffen? Iedereen met een beetje verstand van marketing ziet toch dat het JUIST de manier is om jullie omzet wat te vergroten. Biedt gratis support bij e-mail en via een 0900 nummer support. Als je er zelf een keer 30 cent per minuut krijgt, dan zit je per uur toch weer tegen de 20 euro aan.
Zo bied je snelle support voor de veeleisende klant, maar doe je het zelf toch ook niet helemaal voor niks.
Zorg alleen wel dat je dit duidelijk vermeld op je site om vervelende reacties achteraf te voorkomen.

i3d
29/11/04, 11:56
Origineel geplaatst door RobbertC
Ik neem aan dat het gaat om volume’s bij dit soort bedrijven. Van de 100 klanten bellen er misschien 10 (doelgroep: particulieren, veelal jongeren. Die bellen minder snel als een MKB-bedrijf). En dus betalen die andere 90 klanten in principe mee aan dat bellen van de overige 10.

Maar dat heb je met e-mail/ticket support ook. Er zijn altijd klanten die het hele jaar niks vragen, en er zijn klanten die elke dag 2 keer e-mailen (extreme voorbeelden). Plus dat zij zelf gebeld worden en het ze dus niks kost aangezien ze volgens mij geen standaard werkdagen draaien en zichzelf geen uurloon rekenen. Dus als de school uit is gaat de telefoon pas aan of iets dergelijks ;)

Kurtje
29/11/04, 11:57
Origineel geplaatst door Best4U
Beste budget-hosters,

Waarom nou de telefonische hulp afschaffen? Iedereen met een beetje verstand van marketing ziet toch dat het JUIST de manier is om jullie omzet wat te vergroten. Biedt gratis support bij e-mail en via een 0900 nummer support. Als je er zelf een keer 30 cent per minuut krijgt, dan zit je per uur toch weer tegen de 20 euro aan.
Zo bied je snelle support voor de veeleisende klant, maar doe je het zelf toch ook niet helemaal voor niks.
Zorg alleen wel dat je dit duidelijk vermeld op je site om vervelende reacties achteraf te voorkomen.

Dat komt dus grotendeels neer op wat ik vertelde, mijn gedachten. Ik vind echter een 0900 nummer nogal zwak overkomen en geen nummer heeft ook zo wat nadelen.

Een overweging waar goed naar gekeken moet worden.

Dus als de school uit is gaat de telefoon pas aan of iets dergelijksWij zijn hele dagen bereikbaar (09.00-17.00) en hebben geen 'schooldagen'

Bestlevel
29/11/04, 12:09
Origineel geplaatst door i3d
Plus dat zij zelf gebeld worden en het ze dus niks kost aangezien ze volgens mij geen standaard werkdagen draaien en zichzelf geen uurloon rekenen. Dus als de school uit is gaat de telefoon pas aan of iets dergelijks ;)

Zoiets is het denk ik haast wel. Weet toevallig dan de mannen van e-dentify vrij jong zijn (krantenartikel) dus ze zullen vast nog wel naar school gaan.

Dit is niet raar bedoelt overigens.

Kurtje
29/11/04, 12:33
Zoiets is het denk ik haast wel. Weet toevallig dan de mannen van e-dentify vrij jong zijn (krantenartikel) dus ze zullen vast nog wel naar school gaan.

Dit is niet raar bedoelt overigens.
Dat zou niet uit hoeven maken in principe. School en werk kan goed samengaan ;)

TSG-Hans
29/11/04, 13:52
Origineel geplaatst door Kurtje

Dat zou niet uit hoeven maken in principe. School en werk kan goed samengaan ;)

Dat het niet samengaat bewijst wel dat er in de thread drie verschillende personen in 24 uur tijd negatieve ervaringen plaatsen met 'deze scholieren'.

Bovendien, ik vind het onjuist dat zulke jonge personen een "eigen bedrijf" beginnen. Wat is er mis met genieten van je jeugd? Bovendien, als 16 jarige moet je nog een hoop leren. Zowel op school, als bij een "baas".

Ik verbaas mij er ook over dat hun ouders hier aan hun medewerking verlenen. Beseffen deze ouders wel dat zij aansprakelijk zijn voor de daden van hun kinderen?

Kurtje
29/11/04, 14:14
Origineel geplaatst door STABLE


Dat het niet samengaat bewijst wel dat er in de thread drie verschillende personen in 24 uur tijd negatieve ervaringen plaatsen met 'deze scholieren'.

Bovendien, ik vind het onjuist dat zulke jonge personen een "eigen bedrijf" beginnen. Wat is er mis met genieten van je jeugd? Bovendien, als 16 jarige moet je nog een hoop leren. Zowel op school, als bij een "baas".

Ik verbaas mij er ook over dat hun ouders hier aan hun medewerking verlenen. Beseffen deze ouders wel dat zij aansprakelijk zijn voor de daden van hun kinderen?

Ik weet niet hoe jij opgegroeid bent maar ik was al vanaf mijn 12e zeer actief op de computer en sta dan ook stom te kijken van deze reactie.

De jongens van e-dentify kunnen prima werk leveren (ik moet eerlijk zijn, heb er zelf ook hosting gehad) maar kunnen net zo goed ook fouten maken. Dat heeft geen barst te maken met leeftijd.

en dat het wel samengaat bewijs ik zelf door de referenties en positieve emails die ik wekelijks krijg over onze goede bereikbaarheid en service.

Als men kiest voor werken over uitgaan, wat ik zelf OOK doe en heb gedaan, is dat hun keuze. Ik snap niet wat er mis mee is te willen werken (is alleen maar positief) en waarom werken in dit geval word vergeleken met uitgaan? Ik werk ook maar ga toch ook gewoon in het weekend uit?

Niet iedereen groeit op met 2 ouders, leuk fijn leventje met auto en huis. Ik moet hard werken er voor, niet iedereen heeft het geluk elke week uit te kunnen gaan en te blijven wonen zonder werk.

Vind het ook nogal een nutteloze post van je, het is niet aan jou die keuze te maken.

TSG-Hans
29/11/04, 14:39
Origineel geplaatst door Kurtje

...


Het feit dat je sinds je 12e zeer actief op de computer bent, zegt natuurlijk helemaal niets. Overigens, ik hoop niet dat je hier ook onder verstaat het "online gamen".

En belangrijkste van alles. Hostertje spelen is wel wat meer als het huren van een server met een panel als Plesk of DirectAdmin. Wat te denken van ondernemersvaardigheden zoals bijvoorbeeld marketing en financiele zaken?

Kurtje
29/11/04, 14:54
Origineel geplaatst door STABLE


Het feit dat je sinds je 12e zeer actief op de computer bent, zegt natuurlijk helemaal niets. Overigens, ik hoop niet dat je hier ook onder verstaat het "online gamen".

En belangrijkste van alles. Hostertje spelen is wel wat meer als het huren van een server met een panel als Plesk of DirectAdmin. Wat te denken van ondernemersvaardigheden zoals bijvoorbeeld marketing en financiele zaken?

Dat ik sinds mijn 12e actief ben met computers hardware- en softwarematig heeft wel degelijk er mee te maken en zegt genoeg. Dat ik niet de eerste beste gek ben die 'zomaar' een servertje huurt. Ik denk dan ook niet dat e-denfity bestaat uit een stel gamers.

Hostertje spelen is wel degelijk wat meer, dat realiseer ik me en we houden dan ook al die dingen goed bij. Dat heeft totaal niets met leeftijd te maken, hulp is snel gevonden en op internet kun je genoeg dingen vinden er over. Zelfs als dat niet lukt is er nog de belastingdienst, KVK en andere instanties om meer te leren daarover.

Ik snap nog steeds het probleem niet tegen jongeren in de webhosting wereld, misschien bang voor concurrentie?

e-wizard
29/11/04, 15:17
Origineel geplaatst door Kurtje



Ik snap nog steeds het probleem niet tegen jongeren in de webhosting wereld, misschien bang voor concurrentie?

Ik denk dat de angst voor concurrentie het probleem niet is.
Eerder worden de mensen moe van weer een thread over goedkope hosters.
Sinds de trend van de 1 euro hoster is gestart is dit ook een van de hoofd onderwerpen op dit forum.
Dan weer ontevreden klanten dan weer flames van bedrijven onderling.
En natuurlijk niet te vergeten de talloze domme vragen die keer op keer weer gesteld worden én waaruit duidelijk blijkt dat de onkunde onder dit soort hosters zeer groot is.

Jullie hebben het er hier over om de telefonische support af te schaffen omdat dit te duur zou zijn.

Wat denk je wat het kost om dadelijk op jezelf te gaan wonen?
Denk daar maar eens over na.

TSG-Hans
29/11/04, 15:28
Origineel geplaatst door Kurtje

Ik snap nog steeds het probleem niet tegen jongeren in de webhosting wereld, misschien bang voor concurrentie?

Die "jongeren" beloven van alles (100% uptime, onbeperkt bandbreedte, persoonlijke support, laagste prijzen), maar zodra er een serieus probleem is, geven ze niet thuis. Let maar eens op, 8 van de 10 topics hier over problemen met een hoster, gaat over het feit dat de hoster niet reageert.

Heb je je wel eens afgevraagd waarom alleen in de webhosting wereld, zoveel jongeren een eigen bedrijf beginnen? Dat is niet omdat de drempel zo laag is. Er zijn immers wel meer bedrijven eenvoudig te starten. Nee, dat komt omdat de "jonge ondernemer" in de hosting wereld geen direct contact heeft met de klant. Ze verschuilen zich achter een website, en reageren naar willekeur op telefoon en mail. In de "echte" wereld zouden de meesten al lang door het ijs zijn gezakt.

Xerious
29/11/04, 16:16
Origineel geplaatst door STABLE


Die "jongeren" beloven van alles (100% uptime, onbeperkt bandbreedte, persoonlijke support, laagste prijzen), maar zodra er een serieus probleem is, geven ze niet thuis.

Vind je dit niet wat generaliserend?
Nou moet ik uit ervaring zeggen dat dat bij E-Dentify wel een groot probleem is, maar dat geld natuurlijk lang niet voor alle hosts. Ik heb meer goedkope hosts gehad waarvan een aantal zeer actief met jou opzoek naar het probleem gaan.
Ze zijn er wel, alleen helaas zitten er nogal wat rotte vissen in de vijver maar er zijn zat die het goed doen!

TSG-Hans
29/11/04, 16:44
Origineel geplaatst door Xerious


Vind je dit niet wat generaliserend?
Nou moet ik uit ervaring zeggen dat dat bij E-Dentify wel een groot probleem is, maar dat geld natuurlijk lang niet voor alle hosts. Ik heb meer goedkope hosts gehad waarvan een aantal zeer actief met jou opzoek naar het probleem gaan.
Ze zijn er wel, alleen helaas zitten er nogal wat rotte vissen in de vijver maar er zijn zat die het goed doen!

Het is inderdaad generaliserend, er zijn wel jongeren die hun zaakjes redelijk op orde hebben. Jammer genoeg zijn die op een hand te tellen.

Kurtje
29/11/04, 16:49
Die "jongeren" beloven van alles (100% uptime, onbeperkt bandbreedte, persoonlijke support, laagste prijzen), maar zodra er een serieus probleem is, geven ze niet thuis. Let maar eens op, 8 van de 10 topics hier over problemen met een hoster, gaat over het feit dat de hoster niet reageert.
Die "jongeren" val ik ook onder. Blijkt maar dat dit meer stereotypering is dan een echt feit. E-Dentify heeft z'n probleempjes, kan ik van sity ook zeggen. Maar ik ga er vanuit zelf deze problemen ook nog wel eens te krijgen?

Wat denk je wat het kost om dadelijk op jezelf te gaan wonen?
Denk daar maar eens over na.
Denk ik dagelijks over en gaat binnenkort gebeuren, wat is dat voor een vergelijking? Totaal niet relevant.

In de "echte" wereld zouden de meesten al lang door het ijs zijn gezakt.
Totale onzin, ik heb ook in het 'echte bedrijfsleven' gewerkt en ben daar absoluut niet slecht vanaf gekomen. Beter zelfs, door die ervaring heb ik de kans gehad een bedrijf te beginnen. Weer een slecht punt dus.

Ik kan niet zeggen dat ik 100% tevreden ben over andere providers (want ik host natuurlijk ook elders) maar zo zullen mensen ook niet 100% tevreden zijn over mij, of ELK andere hoster. Ik post hierover ook geen topics, kan me voorstellen dat het vervelend is, en stap zonodig over naar een andere. Dat er hier meteen een hele topic moet gaa nover 'jongeren' en het 'bedrijfsleven' heeft totaal niets te maken met het fenomeen 'budget' hosting. Het kunnen wat dat betreft net zo goed mensen van 40 zijn?

wdv
29/11/04, 16:52
IMHO is het aanbieden van hosting sowieso meer weggelegd voor de "jongeren". Ik zou toch niet graag een 50 jarig iemand willen hebben als mijn hoster :)

Xerious
29/11/04, 16:53
Origineel geplaatst door STABLE


Het is inderdaad generaliserend, er zijn wel jongeren die hun zaakjes redelijk op orde hebben. Jammer genoeg zijn die op een hand te tellen.

Helaas wel ja, ik ben nu al maanden bezig de markt dieper te verkennen en businessplannen te schrijven en te herschrijven en nog steeds mis ik dingen. Er zijn teveel mensen die direct starten met zoiets van "WTF is een businessplan en waarvoor is het nodig". Dat soort bedrijven gaat de fout in meestal.
Maar dat geld niet alleen voor de jonge hosters, ook veel oudere en vaak ook duurdere hosts kennen hun probleem.

dragonfire
29/11/04, 17:00
ff ander vraagje van mij:
hoe kan het dan dat alles zo lang kan duren?
ok, geld overmaken kan 3 dagen duren volgens mr snooby, maar dat sommige mensen weken hadden moeten wachten, vind ik dan wel heel raar!
is het gewoon dat je geen tijd hebt?
of omdat er zo veel aanmeldingen zijn?
of omdat het gewoon lang duurt om een account aan te maken?

Kurtje
29/11/04, 17:03
Origineel geplaatst door dragonfire
ff ander vraagje van mij:
hoe kan het dan dat alles zo lang kan duren?
ok, geld overmaken kan 3 dagen duren volgens mr snooby, maar dat sommige mensen weken hadden moeten wachten, vind ik dan wel heel raar!
is het gewoon dat je geen tijd hebt?
of omdat er zo veel aanmeldingen zijn?
of omdat het gewoon lang duurt om een account aan te maken?

Account aanmaken kost +/- 5 minuten ofzo. Misschien hebben ze het druk met andere dingen

Maar dit is niet echt een medium om dat uit te vechten, mailen werkt beter en anders bel je.

Sander-
29/11/04, 17:12
Wat hier gebeurd is een aanval op kurtje persoonlijk aangezien hij durft z'n kop uit te steken als jonge ondernemer, ik ben zelf ook een beginnende jonge ondernemer en heb al genoeg ervaringen in het mkb opgedaan, mijn ouders hebben meerdere eigen bedrijven enzo en geprikkeld door hun ondernemingslust en het feit dat ik ook anderen dit zag doen ben ik ook begonnen om van mijn hobby mijn werk te maken.

Ik vind niet dat je mensen als ondernemer moet aanspreken op hun leeftijd. volwassen is volwassen en als je dat nog net niet bent, oke, dan moet je ook nog eens 2 keer nadenken. Wat veel msenen hier onderschatten is hou gedreven jongeren zijn. Ik ken wieger vrij persoonlijk en heb meerdere malen ervaren dat hij om 3 uur z'n bed in ging en om 6 uur weer eruit omdat een klant belde met een probleem of storing oid. Ik denk dat veel budgethosters met ouder personeel dat dus niet doen.

Verder zijn jongeren nog bereid om diensten te leveren tegen een veel reeler winstpercentage. De wat oudere personen die zichzelf marketingtechnisch o zo goed vinden enzo vragen vaak voor dezelfde diensten 2x zo hoge prijzen en die strooien dan ook met dikke uptimes enzo, terwijl dat net zo min waar hoeft te zijn als bij de wat jongere ondernemers die nog niet hun brood hoeven te verdienen met hun onderneming.

Het enige wat wel vaak gebeurd bij de wat jongere bedirjven is dat de levensduur van het bedrijf niet erg lang is omdat zodra ze klaar zijn met studie oid ze toch liever op zoek gaan naar een baan.


maar van mij uit: niks dan hulde over mensen die hun eigen bedrijf DURVEn te starten en die er voor willen gaan. En dan niet gaan zeuren over die paar rotte appels die je ook bij volwassenen hebt die gaan starten.

Kurtje
29/11/04, 17:23
WeCreate: -knip-
Precies, het was niet echt een aanval op mij persoonlijk maar meer het hele "jongeren" fenomeen. Ben toevallig de enige die hierover een mening heeft (op jou na) blijkt.

Maar verder, Amen. Geheel mee eens.

TSG-Hans
29/11/04, 17:34
Origineel geplaatst door WE-Create!
...
Verder zijn jongeren nog bereid om diensten te leveren tegen een veel reeler winstpercentage...

Er is totaal niets reeels aan die winstpercentages.

Kurtje
29/11/04, 17:36
Origineel geplaatst door STABLE


Er is totaal niets reeels aan die winstpercentages.

Ik zou niet weten wat er mis is met mijn winstpercentage hoor. Mij hoor je niet klagen.

wat meer motivatie mag wel. Als je denkt een mening te hebben moet je er ook achter staan voordat je mensen gaat aanvallen er op.

TSG-Hans
29/11/04, 17:44
Origineel geplaatst door Kurtje


Ik zou niet weten wat er mis is met mijn winstpercentage hoor. Mij hoor je niet klagen.

wat meer motivatie mag wel. Als je denkt een mening te hebben moet je er ook achter staan voordat je mensen gaat aanvallen er op.

Allereerst, ik heb niet de bedoeling jou persoonlijk aan te vallen, maar aangezien jij telkens reageert, antwoord ik. Bovendien, ik ken jou en je bedrijf totaal niet.

Het is al vaker gezegd, wanneer je daadwerkelijk met die winstpercentages zou moeten leven, is dat niet mogelijk. De reden dat je dan ook de hele lage prijzen kunt handhaven, komt doordat je nauwelijks kosten hebt, die veel hosters wel hebben, en er geen monden van hoeft te voeden.

Kurtje
29/11/04, 17:52
Origineel geplaatst door STABLE


Allereerst, ik heb niet de bedoeling jou persoonlijk aan te vallen, maar aangezien jij telkens reageert, antwoord ik. Bovendien, ik ken jou en je bedrijf totaal niet.

Het is al vaker gezegd, wanneer je daadwerkelijk met die winstpercentages zou moeten leven, is dat niet mogelijk. De reden dat je dan ook de hele lage prijzen kunt handhaven, komt doordat je nauwelijks kosten hebt, die veel hosters wel hebben, en er geen monden van hoeft te voeden.

Nee dat begrijp ik, E-Dentify en andere houden zich opvallend afwezig hier. Maakt mij weinig uit maar ik val onder het zelfde kopje (qua prijs en leeftijd). Echter werk niet alleen dus het bedrijf bestaat niet geheel uit mijn leeftijd.

Inderdaad, van leven zou lastig worden. Om een salaris bij elkaar te krijgen zouden we héél wat klanten moeten hebben. Maar daar ga ik niet voor, het gaat mij om de ervaring en het plezier wat ik er uit kan krijgen.

Snap dan ook niet wat er mis is met de huidige winstmarge die we hanteren. Of de loze opmerkingen over 'jongeren' die het niet goed doen. Een paar rotte appels aan een boom moet kunnen.

dragonfire
29/11/04, 17:54
dus als het 5 minuten kost, waarom kan het dan ongveer 3 weken duren?
ik verwacht niet dat je 3 weken ergens anders mee bezig bent bijv. met brijen...

Kurtje
29/11/04, 17:56
Origineel geplaatst door dragonfire
dus als het 5 minuten kost, waarom kan het dan ongveer 3 weken duren?
ik verwacht niet dat je 3 weken ergens anders mee bezig bent bijv. met brijen...

Nogmaals ze zullen wel andere dingen doen in de tussentijd. Niemand kan hier een antwoord op geven behalve hunzelf dus gebruik hiervoor een ander medium.

Mail, bel ze en vraag om duidelijkheid!

Dillard
29/11/04, 18:13
Origineel geplaatst door Kurtje


Inderdaad, van leven zou lastig worden. Om een salaris bij elkaar te krijgen zouden we héél wat klanten moeten hebben. Maar daar ga ik niet voor, het gaat mij om de ervaring en het plezier wat ik er uit kan krijgen.

Snap dan ook niet wat er mis is met de huidige winstmarge die we hanteren. Of de loze opmerkingen over 'jongeren' die het niet goed doen. Een paar rotte appels aan een boom moet kunnen.

Kijk, hier raak je een gevoelig punt. Het hele punt is namelijk dat de "dure" hosters aan hun klanten moeten gaan verkopen waarom "zij zo duur zijn". Maar het antwoord geef je zelf al aan, namelijk indien je ervan zou moeten leven (zoals mijn medewerkers en ik) en je continuiteit wil bieden (dus niet na de studie ermee stopt) dan MOET je wel hogere prijzen hanteren.

In zeker zin maken jullie (lees: de budget-hosters) het dus erg lastig voor de duurdere hosters omdat het voor ons geen leerzame ervaring is, maar ons dagelijkse boterham...

dragonfire
29/11/04, 18:23
waarom maak je dan niet nog een internetbedrijf ofzow?
als je toch zelf host dan kun je meschien nog wat extra centen verdienen aan het verkopen van mobile stuff ofzow, bijv wallpapers, ringtones enz. of meschien leren progameren en games maken, geen profecionele games, maar gewoon een grappige gameplay erin stoppen en je kunt er ook wat piek mee verdienen :)

Kurtje
29/11/04, 18:50
In zeker zin maken jullie (lees: de budget-hosters) het dus erg lastig voor de duurdere hosters omdat het voor ons geen leerzame ervaring is, maar ons dagelijkse boterham...
En dat noemen ze nou concurrentie ;) maar elke potentiele klant zal de keus wel maken denk ik. Hosten bij een bedrijf met hogere kosten en zekerheid of hosten voor plezier en minder betalen.

Ik denk trouwens niet dat het zo is dat na mijn studie (of die van andere budget hosters, wat niet altijd studenten zijn) iedereen zomaar het werk laat vallen en het bedrijf weg is. De kans is er uiteraard altijd, bij mij dan wel klein..

Enne, wallpapiers en ringtones is nou niet echt iets waarmee ik een goede naam zou willen opbouwen. We zijn geen 'lidle' in de internet wereld die maar alles gaan verkopen om mensen te trekken en geld te verdienen.

TSG-Hans
29/11/04, 19:12
Origineel geplaatst door Kurtje

En dat noemen ze nou concurrentie

Dat noemen ze concurrentievervalsing.

Kurtje
29/11/04, 19:22
Origineel geplaatst door STABLE


Dat noemen ze concurrentievervalsing.

Goh, hoop motivatie. Waarom, omdat wij het nou eenmaal goedkoper KUNNEN? Dat kun je ons toch zeker niet kwalijk nemen. Het is daarbij geen vervalsing, we nemen niemand in de maling.

TSG-Hans
29/11/04, 19:43
Origineel geplaatst door Kurtje


Goh, hoop motivatie. Waarom, omdat wij het nou eenmaal goedkoper KUNNEN? Dat kun je ons toch zeker niet kwalijk nemen. Het is daarbij geen vervalsing, we nemen niemand in de maling.

Ik heb hierboven al vermeld dat 9 van je 10 collega's van alles beloven, maar zodra ze een serieus probleem tegen komen, plotseling onbereikbaar zijn.

Kurtje
29/11/04, 19:47
Origineel geplaatst door STABLE


Ik heb hierboven al vermeld dat 9 van je 10 collega's van alles beloven, maar zodra ze een serieus probleem tegen komen, plotseling onbereikbaar zijn.

Alweer, stereotypering.

dragonfire
29/11/04, 20:02
maak je eigen topic maar, dit is mijn topic! :P

Sander-
29/11/04, 20:53
Leuk hoor, dat de "grote" hosters nu in de strijd gaan mengen, maar vergelijk dit eens met de prijzenslag in de supermarkt wereld. Op het moment dat bleek dat de aldi het wel goedkoop kon leveren konden de anderen ineens ook wel een flink stuk omlaag... Misschien kan je het ook zien als het rechttrekken van de markt. En van de andere kant: Ik ken ook dure hosters die alleen maar duur zijn omdat ze perse van hun bedrijfje een leasebak (klasse audi tt en co) willen rijden.. daarvoor ga ik niet dik betalen dus. Dan maar liever een goedkope host waar ik zie waar m'n geld blijft.

Websspace
29/11/04, 21:00
Zo is het maar net :)

Webhosting IS gewoon niet zo duur.

®on
29/11/04, 21:09
Origineel geplaatst door WE-Create!
Leuk hoor, dat de "grote" hosters nu in de strijd gaan mengen, maar vergelijk dit eens met de prijzenslag in de supermarkt wereld. Op het moment dat bleek dat de aldi het wel goedkoop kon leveren konden de anderen ineens ook wel een flink stuk omlaag...
Ik weet niet in welke grot jij geleefd hebt, maar: Aldi en andere prijsstunters waren al jaren aanwezig, dat staat geheel los van de prijzenoorlog in het supermarktwezen.

Het nadeel aan die prijzenoorlog is, dat alleen de grote jongens (lees kapitaalkrachtig) zullen overblijven. Trek dat beeld eens door naar het webhostinggebeuren en tel uit je winst ;)

Sander-
29/11/04, 21:34
OKe, dat klopt, maar op het moment dat het financieel minder begon te gaan met een groot deel van de nederlanders toen begon men daar ook meer te kopen. In principe is het nu in het bedrijfsleven enzo zo dat daar ook bezuiningd moet worden en wie neemt er dan niet liever voor 1 euro hosting als voor 10 of meer...

En wat gewoon het probleem is dat veel grote hosters hun meerwaared niet echt "hard" kunnen maken. Klant ziet het nut niet in van veel foefjes en zal vaak ook genoegen nemen met bijv e-mail only support als em dat 5 euro per maand kan schelen... Wat dus een gewoon 5 x het maandbedrag is...

eMiz0r
29/11/04, 21:42
Origineel geplaatst door STABLE


Dat noemen ze concurrentievervalsing.

Wat jij wil is kartelvorming, wist je dat dat zelfs bij wet verboden is? Een discussie met jou houden is geen beginnen aan aangezien je alleen geloofd in wat je zelf denkt. Je staat niet open voor andere suggesties dus raad ik je aan een monoloog te starten in een ander topic of iets dergelijks.

Waarom ik zo kort door de bocht ben en op de man speel? Je roept hier zaken welke klinkklare onzin zijn en al helemaal niet berust zijn op werkelijke cijfers. Meng je dan gewoon niet in zo'n discussie als je geen idee hebt waar je over praat. Je probeert mensen te overtuigen van jouw mening welke in tegenstelling tot wat je beweert de zaken gewoon prima voor elkaar lijken te hebben.

®on
29/11/04, 21:50
Origineel geplaatst door WE-Create!
En wat gewoon het probleem is dat veel grote hosters hun meerwaarde niet echt "hard" kunnen maken.
Hoeveel topics heb jij hier voorbij zien komen met als onderwerp: "Proserve reageert niet". Ik heb er wel talloze voorbij zien komen met andere bedrijfsnamen in de topictitel. Genoeg meerwaarde zo?

('t Is maar een voorbeeld, en er zijn er wel meer te bedenken)

TSG-Hans
29/11/04, 22:01
Origineel geplaatst door eMiz0r


Wat jij wil is kartelvorming, wist je dat dat zelfs bij wet verboden is? Een discussie met jou houden is geen beginnen aan aangezien je alleen geloofd in wat je zelf denkt. Je staat niet open voor andere suggesties dus raad ik je aan een monoloog te starten in een ander topic of iets dergelijks.

Waarom ik zo kort door de bocht ben en op de man speel? Je roept hier zaken welke klinkklare onzin zijn en al helemaal niet berust zijn op werkelijke cijfers. Meng je dan gewoon niet in zo'n discussie als je geen idee hebt waar je over praat. Je probeert mensen te overtuigen van jouw mening welke in tegenstelling tot wat je beweert de zaken gewoon prima voor elkaar lijken te hebben.

In tegenstelling tot jou heb ik meerdere malen mijn meningen onderbouwd met feiten. Als jij daar anders over denkt, is dat je goed recht. Dat heet discusseren. Blijkbaar kan jij dat niet, en wordt je dan maar persoonlijk. Jammer.

NWO
29/11/04, 22:06
Ik heb vandaag contact gehad over mijn problms betrefd mijn domein. En dit zou door hen opgelost worden voor donderdag.
De site: www.f1clips.nl/board (mysql werkt niet)
Als deze dus donderdag niet werkt is mijn forum met 300 leden
2 weken down en heeft e-dentify zich niet aan de afspraak gehouden..
Gelukkig wordt er aan gewerkt..

Groeten

Rick

eMiz0r
29/11/04, 22:11
Origineel geplaatst door STABLE


In tegenstelling tot jou heb ik meerdere malen mijn meningen onderbouwd met feiten. Als jij daar anders over denkt, is dat je goed recht. Dat heet discusseren. Blijkbaar kan jij dat niet, en wordt je dan maar persoonlijk. Jammer.

Je geeft geen feiten en hield je ook nog eens plotseling afwezig in een topic als deze: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=60119 over vrijwel hetzelfde onderwerp.

Feit is gewoon dat jij niet kan zien hoe de budgetopbouw van een dergelijke hoster er uit ziet en dus ook niet kan concluderen welke winstmarges, supportleven etc. zij kunnen verantwoorden. Gekke is dat je dat toch wel probeert cq. beweert.

TSG-Hans
29/11/04, 22:17
Origineel geplaatst door eMiz0r


Je geeft geen feiten en hield je ook nog eens plotseling afwezig in een topic als deze: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=60119 over vrijwel hetzelfde onderwerp.

Feit is gewoon dat jij niet kan zien hoe de budgetopbouw van een dergelijke hoster er uit ziet en dus ook niet kan concluderen welke winstmarges, supportleven etc. zij kunnen verantwoorden. Gekke is dat je dat toch wel probeert cq. beweert.

Wellicht is het je opgevallen dat ook andere posters soortgelijke opmerkingen maken als ik. En wellicht is het je ook opgevallen dat ik niet alle budgethosters over een kam scheer. Iets met 9 van 10...

Wido
29/11/04, 22:36
Begint het riedeltje weer?

Budget hosting:
- Kan niet overleven
- Kan geen telefonische support leveren
- Kan geen pand betalen
- Heeft slechte support
- Kan dit niet
- Kan dat niet

Wat zijn we toch als de "dure" hoster weer eens leuk bezig zeg, ge-wel-dig hoe professioneel jullie je hier opstellen.

Natuurlijk denken jullie aan je eigen portmonnee en zien de mensen bij jullie weggaan naar de goedkopere hosters en dat onzin gelul over dat budget hosting geen salaris kan betalen is de reinste onzin.

Wij hebben 4 man in dienst met 4 maal salaris en krijgen volgende week ons eigen nieuwe kantoorpand.

We hebben gewoon telefonische en mail support, geen probleem.

Dus die argumenten die hier allemaal worden neergelegt zijn vanuit sommige mensen hun kortzichtigheid verzonnen.

Dus stop nou eens met dat eeuwige gezeik dat budget hosting niet kan.

Ja, er zijn hosters die er een flinke rommel van maken, moeten we dan iedereen gelijk over een kam scheren? We zijn weer eens echte Nederlanders hiero!

Kurtje
29/11/04, 23:39
Origineel geplaatst door Wido
Begint het riedeltje weer?

Budget hosting:
- Kan niet overleven
- Kan geen telefonische support leveren
- Kan geen pand betalen
- Heeft slechte support
- Kan dit niet
- Kan dat niet

Wat zijn we toch als de "dure" hoster weer eens leuk bezig zeg, ge-wel-dig hoe professioneel jullie je hier opstellen.

Natuurlijk denken jullie aan je eigen portmonnee en zien de mensen bij jullie weggaan naar de goedkopere hosters en dat onzin gelul over dat budget hosting geen salaris kan betalen is de reinste onzin.

Wij hebben 4 man in dienst met 4 maal salaris en krijgen volgende week ons eigen nieuwe kantoorpand.

We hebben gewoon telefonische en mail support, geen probleem.

Dus die argumenten die hier allemaal worden neergelegt zijn vanuit sommige mensen hun kortzichtigheid verzonnen.

Dus stop nou eens met dat eeuwige gezeik dat budget hosting niet kan.

Ja, er zijn hosters die er een flinke rommel van maken, moeten we dan iedereen gelijk over een kam scheren? We zijn weer eens echte Nederlanders hiero!

Pfffff..
Ik dank u

Eindelijk iemand die een goed voorbeeld kan geven.. Vind het ook enorme onzin, een pand en salaris moet je misschien harder voor werken maar mogelijk is het dus wel.

RikkiLake
29/11/04, 23:40
Ik ben de budget hosters die er een zooitje van (dat doen ze niet allemaal) maken dankbaar, aangezien we veel klanten van ze krijgen. Klanten worden het zat, en stappen over naar een 'duurdere' webhoster, waar ze wel iemand aan de telefoon kunnen krijgen en goede support ontvangen. Tis nou eenmaal een feit dat veel goedkope webhostingbedrijven slecht zijn, en daar zijn de budgetbedrijven die wel goed bezig, de dupe van, dus PCExtreme, ik denk dat je beter boos kunt zijn op je collega-budget-hosters, die verpesten het voor je.

Henky!
29/11/04, 23:50
Lijkt er op dat sommigen hier een basis lesje kapitalisme kunnen gebruiken. Kurtje en we-create kunnen dit bericht overslaan. Net als Bill Gates trouwens, die had ook zijn puberpukkels nog toen hij aan Microsoft begon. Maar goed dat dit forum toen nog niet bestond:-)

De basis les is uiteraard dat concurrentie goed is voor de markt, hoe dan ook. De nieuwen komen met innovatieve ideeen en dwingen de ouden daarop te reageren. Reageren de ouden te traag of weten zij hier niets tegenover te zetten dan liggen ze uit de markt. Komop mensen, zolang al niet meer op school geweest?

Ik zie ook hier de (schijnbaar) ouderen verkrampt reageren. Met valse argumenten als 'ze maken de markt kapot', 'ik moet ook nog een hyptheek betalen' of (las ik dat echt?) 'de jeugd mag niet werken'.

Leunstoel argumenten. Sigarenrook! Als je bang bent is er maar een remedie en die is; Aan het werk! Zorg dat je produkt verkoopbaar blijft. Pas je aan of ga ten onder! De wereld veranderd nou eenmaal.

Overigens ben ik zelf helaas 40 geworden vorige week. En toen ik klein was moest ik kranten lopen. Was er toen maar internet, wat budget hosting had heel wat bevroren vingers kunnen voorkomen.......

Tenslotte, bedrijven moeten worden beoordeeld op wat ze beloven en op wat ze leveren. Argumenten als leeftijd of prijs komen louter voort uit angst denk ik. In dit forum heb ik al vaker voorgesteld deze kul argumenten standaard met puntjes af te straffen.

Het is de vrije markt mensen. De vrije markt waarin verouderde concepten en niet leverende (bv budget) bedrijven vanzelf ten onder gaan.

Kurtje
29/11/04, 23:55
Hoe grappig het bericht is, je hebt helemaal gelijk.


Ik zie ook hier de (schijnbaar) ouderen verkrampt reageren. Met valse argumenten als 'ze maken de markt kapot', 'ik moet ook nog een hyptheek betalen' of (las ik dat echt?) 'de jeugd mag niet werken'.
Tsja jeugd moet wel werken, goed voor de economie? Daarbij, wat willen ze dan. Alle jeugd laten thuis zitten en langzaam lui en crimineel worden? Dat gebeurd namelijk vanzelf na een lange periode thuis zitten.

dragonfire
30/11/04, 14:24
ontopic:
mijn vader gaat vanmiddag/vanaaf bellen :)

Kurtje
30/11/04, 15:01
Origineel geplaatst door dragonfire
ontopic:
mijn vader gaat vanmiddag/vanaaf bellen :)

Succes er mee verder

i3d
30/11/04, 15:05
Origineel geplaatst door Henky!
Lijkt er op dat sommigen hier een basis lesje kapitalisme kunnen gebruiken. Kurtje en we-create kunnen dit bericht overslaan. Net als Bill Gates trouwens, die had ook zijn puberpukkels nog toen hij aan Microsoft begon. Maar goed dat dit forum toen nog niet bestond:-)
Je bedoelt dat hij oudere jaars was op een van de beste Universiteiten van de Verenigde Staten toen hij begon met Microsoft?
Klein verschil met 12 jaar brugklasser met resellerhosting ;)

Origineel geplaatst door dragonfire
ontopic:
mijn vader gaat vanmiddag/vanaaf bellen :)
Ze hebben hier in dit topic al gereageerd maar nog steeds niet de moeite genomen het accountje aan te maken?

Xerious
30/11/04, 15:26
Mijn site is inmiddels al sinds gisteravond op verschillende PC's onbereikbaar. Ik heb wel eventjes contact gehad met de server maar die doet het ook niet lekker.

En aan communicatie over storingen schijnt E-Dentify niet te doen!

dragonfire
30/11/04, 17:21
godsamme, is mijn vader um naar de sauna gepeerd, dat word morgen, maarja, s2software of Mr. Snooby;
als je dit leest, wil je dan alsjeblieft mijn account maken? (betaling door awh janssen, voor funtopia.nl)
bij voorbaad dank :)

Mr. Snooby
30/11/04, 17:34
Origineel geplaatst door dragonfire
godsamme, is mijn vader um naar de sauna gepeerd, dat word morgen, maarja, s2software of Mr. Snooby;
als je dit leest, wil je dan alsjeblieft mijn account maken? (betaling door awh janssen, voor funtopia.nl)
bij voorbaad dank :)

Is aangemaakt. Log in gegevens liggen in uw postvakje.

dragonfire
30/11/04, 17:39
BEDANKT!!!
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

omg, ik ga voortaan vanaf nu goed over e-dentify.nl spreken :)

alleen w8en tot 7 uur :)
dan pas begint die internetcheck ofzo van domeinnamen toch?

Kurtje
30/11/04, 17:56
alleen w8en tot 7 uur
dan pas begint die internetcheck ofzo van domeinnamen toch?
Jij bedoelt de zonefile denk ik, dat is morgenochtend weer.

Neem aan dat het domein is aangevraagd dus zou binnen 48 uur moeten werken.

Mr. Snooby
30/11/04, 18:16
Origineel geplaatst door Kurtje

Jij bedoelt de zonefile denk ik, dat is morgenochtend weer.

Neem aan dat het domein is aangevraagd dus zou binnen 48 uur moeten werken.

Inderaad, ik zeg ook altijd 48 uur, hangt af van de provider, maar met 48 uur zit je meestal wel goed.

Xerious
30/11/04, 18:21
Ja, maar nu wil ik ook antwoord op mijn vraag, ik kan Helios wel pingen, maar geen van de sites is toegangkelijk(niet via IP noch via domein). Wat is er nu weer aan de hand?

Wido
30/11/04, 19:00
Origineel geplaatst door dragonfire
BEDANKT!!!
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

omg, ik ga voortaan vanaf nu goed over e-dentify.nl spreken :)

alleen w8en tot 7 uur :)
dan pas begint die internetcheck ofzo van domeinnamen toch?

Zo zeg, jij bent makkelijk tevreden.

i3d
30/11/04, 19:26
Origineel geplaatst door PPaul


Zoiets is het denk ik haast wel. Weet toevallig dan de mannen van e-dentify vrij jong zijn (krantenartikel) dus ze zullen vast nog wel naar school gaan.

Dit is niet raar bedoelt overigens.
Paul, die bedoel je?

http://www.ictcenter.nl/upload/webhosting_edentify.jpg
"eigen geheugenkasten", grappig ;)

dopi84
30/11/04, 19:35
wat zie ik nu toch staan in het artikel....

"onze servers zijn zo goed als altijd in de lucht geweest"

laat me toch niet lachen.

En dan ook nog: "Toen hebben we er weleens 5 dagen uitgelegen"

3 weken zul je bedoelen M E N E E R de D I R E C T E U R Paulus.

Nevertheless doen ze het luik met 750 klanten, succes ga zo door,
nu nog snellere account setup en support en jullie zijn nr 1 (bijna) :)

groeten,

XS-24
30/11/04, 19:46
"Toen we eerder dit jaar zelf nog server capaciteit huurder was dat wel anders"

Wat is easydedicated dan :s.

Bestlevel
30/11/04, 20:25
Origineel geplaatst door i3d

Paul, die bedoel je?

http://www.ictcenter.nl/upload/webhosting_edentify.jpg
"eigen geheugenkasten", grappig ;)

Die bedoelde ik inderdaad :).

s2software
30/11/04, 20:41
Wij hebben toestemming om dit stuk op onze website te plaatsen. Diegene die dit doet zonder toestemming van de Leeuwarder Courant schendt auteursrechten.
Dat je het even weet.

Luuc
30/11/04, 20:48
Origineel geplaatst door s2software
Wij hebben toestemming om dit stuk op onze website te plaatsen. Diegene die dit doet zonder toestemming van de Leeuwarder Courant schendt auteursrechten.
Dat je het even weet. Wees maar niet bang, die behoefte heb ik niet eens ;)

Dit is overigens niet bedoelt als flame, vanderhart. Mocht je hier anders over denken. (ik voel mij in dit geval aangesproken)

PS
Het is professioneel in plaats van proffesioneel (veel voorkomende fout). :)

vanderhart
30/11/04, 20:49
Overigens lijkt het of er hier mensen liever komen om te flame ( ik noem geen namen ) dan dat ze discusieren mensen stel je nou eens proffesioneel op en houd het netjes.

Kurtje
30/11/04, 21:02
Origineel geplaatst door vanderhart
Overigens lijkt het of er hier mensen liever komen om te flame ( ik noem geen namen ) dan dat ze discusieren mensen stel je nou eens proffesioneel op en houd het netjes.

Heb je hem weer, wannabe mod.

Wat is het probleem met een krantenartikel. Naar mijn weten mag je dat toch gewoon linken? bijvoorbeeld zoals hier gebeurde?

Snap het probleem niet helemaal hoor.

vanderhart
30/11/04, 21:07
Origineel geplaatst door Kurtje


Heb je hem weer, wannabe mod.

Wat is het probleem met een krantenartikel. Naar mijn weten mag je dat toch gewoon linken? bijvoorbeeld zoals hier gebeurde?

Snap het probleem niet helemaal hoor.

Kurtje,
Liever een wannabe mod die weet hoe hij met mensen om moet gaan dan zo'n persoon als sommige hier zijn. Ik wijs mensen alleen op fouten maar dat mag niet meer in nederland he ? krijg je zeurende mensen of een klap voor je bek.. ( Weet ik meteen wat voor persoonlijkheid jij heb)
Noem ik overigens ergens dat ik het een probleem vind dat kranten artikel ?
Ik had het ook niet eens over jou, maar blijkbaar voel je je wel aangesproken anders reageer jij niet op mij.
Ik had het namelijk over heel iemand anders. een paar berichten boven mij.

EDIT : Luuc nee ik bedoelde jou niet is maar 1 persoon die ik bedoelde. er zijn namelijk hier op WHT een aantal personen die wel normaal een discusie kunnen voeren. ( Zijn er weinig maar ze zijn er waaronder jij ;) )

mguilmot
30/11/04, 21:09
En nu gaan we terug ontopic, of houden we onze bek ?

vanderhart
30/11/04, 21:11
Origineel geplaatst door mguilmot
En nu gaan we terug ontopic, of houden we onze bek ?

Wij gaan inderdaad weer ontopic :P Kurtje weet mijn PM knop te vinden als hij mij wat te melden heeft,


Ontopic dus maar weer.

Reinier v Eeden
30/11/04, 22:27
Men heeft commentaar omdat minderjarigen een bedrijf runnen (bereikbaarheid school etc....). Maar ondertussen gedragen een aantal in dit topic zich als een stel kleuters.

Misschien een verstandig idee als de moderators dit topic sluiten, ik vind dit topic niet echt eerlijk tegenover e-denitfy. (Mijn mening).

groeten
reinier

eMiz0r
30/11/04, 22:48
Waarom dit topic direct sluiten en niet de offtopic posts verwijderen inclusief punten uitdelen? Juist omdat keer op keer op keer dit soort topics gesloten worden blijven er nieuwe komen. Er is duidelijk behoefte aan een fatsoenlijke discussie en die behoefte gaat niet weg door het blijven sluiten van dit soort topics (die toch elke keer weer over dezelfde onderwerpen gaan).

Reinier v Eeden
30/11/04, 23:20
Dit is geen fatsoenlijke discussie, ik stel gewoon iets voor en er word direct opvliegerig op ingegaan.

I am out.

Henky!
30/11/04, 23:22
Origineel geplaatst door vanderhart


Kurtje,
Liever een wannabe mod die weet hoe hij met mensen om moet gaan dan zo'n persoon als sommige hier zijn. Ik wijs mensen alleen op fouten maar dat mag niet meer in nederland he ? krijg je zeurende mensen of een klap voor je bek.. ( Weet ik meteen wat voor persoonlijkheid jij heb)

Kom op zeg, hier ga je wel te ver. Zo ver ik weet wil onze Kurtje niemand slaan. Insinueer dat dan ook niet.

Overigens, zolang je maar de bron vermeldt mag je altijd uit een krant of online artikel citeren.

TSG-Hans
30/11/04, 23:34
Origineel geplaatst door Reinier v Eeden
Dit is geen fatsoenlijke discussie, ik stel gewoon iets voor en er word direct opvliegerig op ingegaan.

I am out.

Ik kan toch echt niets opvliegerigs ontdekken aan de reactie van eMiz0r.

dopi84
01/12/04, 00:02
haha lol

wat een bijdrage deze post :)

Groeten,

Kurtje
01/12/04, 08:27
Leuk dit maar dit gaat niet meer over de discussie. Ben het er mee eens dat het een onvermijdelijke discussie is want het blijkt toch iets te zijn waar veel van de leden hier hoog mee zitten. Mijn mening heb ik gegeven, beetje jammer dat E-Dentify zich wat dat betreft erg afwezig hield en alles overliet aan andere.

RobbertC
01/12/04, 08:35
Het is nu alleen nog maar moddergooien helaas.