PDA

Bekijk Volledige Versie : Lan-Party



NeoPhixer
28/11/04, 15:26
Ik weet niet echt of ik dit hier moet doen of in het sponsoring forum.

Ik en een paar andere mensen willen voor een LAN-Party op school wat sponsors zoeken. Voornamelijk switches en Servers. Wij doen dit voor het goede doel, dus niet dat we het commercieel doen. Wij willen de lan-party voor iedereen doen, zodat we zoveel geld mogelijk voor het goede doel op brengen.

Hierbij vraag ik dus,

-Bent u 23/24 december vrij?
-Wilt u voor het goede doel wat servers/switches vrijstellen?
-Kunt u alles vervoeren naar Oisterwijk (vlakbij Tilburg, Noord-Brabant)?
-Heeft u verstand van netwerken/gameservers?

Indien het niet gratis kan, willen we er wel wat voor geven, namelijk zo'n 20% van de opbrengst. We weten niet hoeveel mensen er komen, en ook niet of alles wel doorgaat. We willen ook wel een spandoekje neerhangen etc.

Maar indien u het wel wilt doen, vraag ik u contact met mij op te nemen, via dit topic, of PB/E-Mail/MSN.

Bij Voorbaat Dank,
Andrew Waijers

VisionHost
28/11/04, 16:31
Voor switches en servers kun je terecht bij www.gameparty.net. Zij sponseren gratis switches en servers als er meer dan 24 personen komen op je lanparty.


Eventjes opgezocht:
----------------------------
De sponsoringeisen
Voor de sponsoringregeling hebben we een vijftal basisregels op gesteld, kun je niet aan de volgende regels voldoen, kijk dan onder verhuur

De lanparty moet non-commercieel zijn. D.w.z.: De lanparty mag niet worden georganiseerd met als doel er geld aan over te houden. Wij hebben geen problemen met mogelijke andere sponsors.
De lanparty moet plaats bieden aan 24 of meer personen
De lanparty moet minimaal 24 uur duren
De lanparty dient een website te hebben
Gameparty levert het volledige netwerk, geen deelnetwerken. Om de kwaliteit te waarborgen werken wij uitsluitend met onze eigen apparatuur.
----------------------------

Ik geloof dat hun team alles voor je aansluit en je alleen de reiskosten van de personen van hun team hoeft te betalen.

Succes.

joriz
28/11/04, 21:09
Wat is het goede doel?

NeoPhixer
28/11/04, 21:30
Wat is het goede doel?

Het verschilt per jaar vorig jaar ging het naar een goed doel in Afrika en India wat werd gebruikt om scholen op te bouwen en medicijnen te kopen. Ik weet niet precies wat het wordt.




Voor switches en servers kun je terecht bij www.gameparty.net. Zij sponseren gratis switches en servers als er meer dan 24 personen komen op je lanparty.


Eventjes opgezocht:
----------------------------
De sponsoringeisen
Voor de sponsoringregeling hebben we een vijftal basisregels op gesteld, kun je niet aan de volgende regels voldoen, kijk dan onder verhuur

De lanparty moet non-commercieel zijn. D.w.z.: De lanparty mag niet worden georganiseerd met als doel er geld aan over te houden. Wij hebben geen problemen met mogelijke andere sponsors.
De lanparty moet plaats bieden aan 24 of meer personen
De lanparty moet minimaal 24 uur duren
De lanparty dient een website te hebben
Gameparty levert het volledige netwerk, geen deelnetwerken. Om de kwaliteit te waarborgen werken wij uitsluitend met onze eigen apparatuur.
----------------------------

Ik geloof dat hun team alles voor je aansluit en je alleen de reiskosten van de personen van hun team hoeft te betalen.

Succes.

Ja deze had ik ook al gezien, maar ik wil meer zekerheid en als ik hiermee boven de 72 kom, moet ik VEEL meer betalen, en deze lanparty heeft geen website want het is gewoon eenmalig voor het goede doel.

Ik hoop dat er nog iemand zich aanmeldt zodat we het door kunnen laten gaan! :(

Triloxigen
28/11/04, 21:34
Neem eens onctact op met GP en leg uit dat het voor een goed doel is.

Ik ken een groot deel van de GP-crew en dat zeer enthiousiaste en redelijke mensen.
Het is zeker de moeite waard het aan te vragen, het kan je zowiezo meer lanner's opleveren.
En heeeeel misschien krijg je een plaats op hun server :)
GP wordt gezien als DE lanparty site van de benelux.

NeoPhixer
28/11/04, 21:46
hoe bedoelt u een plaats op hun server?

*EDIT* Maar ik wil heb meer als switches nodig, ook servers aangezien we niet alleen LAN games nodig hebben. Daarom vraag ik ook of die servers gewoon terplekke kunnen, zodat als er een crash/overload is dat we het kunnen verminderen en als er problemen zijn het meteen kan worden opgelost. Zoals ik al eerder zei, we zijn bereidt MAXIMAAL 20% te geven van onze totaal opbrengst.*EDIT*

Triloxigen
28/11/04, 22:17
GP heeft een groot aantal servers in een rack hangen voor hun webpagina's.
Daarnaast hebben ze tientallen gameservers die op LAN-party's neergezet kunnen worden.

http://media.gameparty.net/show/2004/Campzone_jul_2004/By%20Chris/07%20-%2019/url_0038.JPG
Switches? :)

http://media.gameparty.net/show/2004/Campzone_jul_2004/By%20Chris/07%20-%2019/url_0054.JPG
Fiber :)

En dus servers
http://media.gameparty.net/detail/2004/Campzone_jul_2004/by_Lyon/08-23%20-%20Vrijdag%201/url_1477.JPG
en meer servers
http://media.gameparty.net/detail/2004/Campzone_jul_2004/by_Lyon/08-23%20-%20Vrijdag%201/url_1478.JPG
;)

NeoPhixer
28/11/04, 22:38
Achja ik zie het, had niet geregistreerd en was van hun 'apparatuur-pagina' uitgegaan, en aangezien daar alleen switch namen etc. op stonden dacht ik dat ze daar alleen aan deden.

Bedankt,
Ik zal eens verder informeren! :W: