PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeer vervelend!



XS-24
27/11/04, 15:10
Ik heb donderdag service pack 2 geinstalleerd op mijn pc na dit een poosje op mijn laptop getest te hebben. Opnieuw opgestart (ergens laat in de avond) en ben vrijdag morgen weer verder gegaan. Vrijdag avond helemaal geen e-mails ontvangen, en maar eens gaan kijken wat er mis is, nu heb ik de firewall van sp2 uitgezet maar krijg nog steeds geen e-mail binnen. Iemand enig idee waar dit door kan komen of hoe het op te lossen is?

XS-24
27/11/04, 15:18
Heb eindelijk een ding gevonden om hem te deinstalleren, na de lijst met geinstalleerde software tig keer doorgelezen te hebben stond hij toch ergens in het midden. Hij is bezig met verwijderen. Gelukkig geeft onze über slimme windows het volgende:

De wizard voor het verwijderen van windows service pack 2.

Bestanden verwijderen: ok
Bestanden kopieren.....

Vraag me af wat hij kopieerd :).

lifeforms
27/11/04, 15:21
Bij installatie van een service pack zet hij je oude bestanden in een backup-dir in c:\windows... Hij zal deze wel terugzetten bij een uninstall. Gelukkig nog niet nodig gehad (yn)

XS-24
27/11/04, 16:18
SP2 is weg maar nog steeds geen mail :(.

vanderhart
27/11/04, 16:25
Haal je je mail op met outlook ?

XS-24
27/11/04, 16:39
Ja.

vanderhart
27/11/04, 16:44
Origineel geplaatst door sity webhosting
Ja.


Ik heb die problemen ook gehad,, Outlook heb ik toen opnieuw moeten installeren , toen werkte het bij mij weer.
Was overigens niet na het installeren van Service pack 2, maar wel van een software pakket van windows.

XS-24
27/11/04, 18:05
Opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.

Ik word wel erg moe van de microsoft technologie, je geeft 100 keer aan dat je niet opnieuw wilt opstarten omdat ik aan het downloaden was, wat doet hij....

En zo kan ik nog wel meer bedenken, maar eerst eten :).

handy
27/11/04, 18:34
Waarom gebruik je niet Thunderbird ofzo? Prima mail programma ...

SystemZ
27/11/04, 22:24
Of je kan ook eens Linux installeren. Geweldig OS :)

dopi84
28/11/04, 00:06
Volgens mij heeft het wel ergens gestaan dat SP2 nog niet geheel correct was met bepaalde toepassingen.

Groeten,

Henky!
28/11/04, 00:20
Windows gooit met SP2 gewoon alles dicht. Een vorm van beveiliging met nadelen. Ik weet niet of dit met je meelproblemen te maken heeft maar koop anders de nieuwste Computer Totaal. Daarin staat beschreven hoe je SP2 zo afsteld dat noodzakelijke openingen weer openstaan. Kan helpen mischien.

Ionstar
28/11/04, 01:31
Ik heb SP2 ook meteen na installatie weer erafgegooid omdat hij steeds mijn wireless verbinding eruit gooide. Voor zover ik weet is daar nog geen oplossing voor ookal hebben er al zoveel mensen geklaagd.

Je kunt SP2 het beste deinstalleren door in XP de "restore point" te pakken die vlak voor de SP2 installatie automatisch is aangemaakt. Dat zal je problemen wel oplossen.

SebastiaanCitus
28/11/04, 19:49
SP2 werkt bij mij ook niet echt super, maar ik heb het nu zo afgesteld dat ik er geen problemen meer mee heb. Je kunt natuurlijk ook een Systeemherstel doen.

XS-24
28/11/04, 20:26
Heb nu e-mail via de laptop lopen, alleen kan ik niet antwoorden, ik krijg dan:

Onbestelbaar.

Ik wordt zo langzamerhand echt schijtziek van die updates bij miscrosoft, laten ze eerst eens iets normaals op de markt brengen voor ze er geld voor gaan vragen.

Mr. Snooby
28/11/04, 22:14
Bij mij werkt SP2 prima. Mail met Outlook Express. Had ook Thunderbird geprobeerd, maar nee, niets voor mij. Firefox daarentegen wel :)

PeterT
28/11/04, 22:28
Ik werk hier ook met SP2 - geen enkel probleem :)

Jochem - Kameel
28/11/04, 22:43
Waarom mail je niet gewoon tijdelijk via een internet browser?