PDA

Bekijk Volledige Versie : www.nieuwsupdate.nl



Ronaldo
22/11/04, 11:58
Adverteer nu op :

http://www.nieuwsupdate.nl dit is betaalbaar en makkelijk.
NieuwsUpdate heeft nu zo'n 30.000 bezoekers per maand en is betaalbaar om uw website/product aan te bieden.

Voor een banner vragen wij 50 euro per maand en voor een nieuwsfeed 75 euro permaand met een minimale afname van 3 maanden.
Voor meer info : info@nieuwsupdate.nl

MaffeMuis
22/11/04, 13:44
Heeft u ook toevallig een link naar de server statistieken? Want ik geloof niet zo in pageviews van netstat.
Hoe groot is de banner die geplaatst wordt (468 x 60), waar wordt deze geplaatst?? hoe groot is de mailinglist? zijn er statistieken te zien, hoeveel er op de banner geklikt wordt en getoont?

Penalty
23/11/04, 19:06
leuke site maar hyoeveel unieke bezoekers per dag trek je? dat is leuker om te weten dan 30.000 page views per maand........

Zenda
23/11/04, 19:20
Inderdaad ben ik ook benieuwd in de unieke bezoekers en of we dit dan mogen in kijken (denk aan WebAlizer).

Jan Van Haaren
23/11/04, 19:24
Als je dagelijks minstens 1.000 bezoekers haalt, kom je wel aan de 30.000 in een maand hoor :).

Zenda
23/11/04, 19:25
Origineel geplaatst door Speedy
Als je dagelijks minstens 1.000 bezoekers haalt, kom je wel aan de 30.000 in een maand hoor :).

Sorry, mijn fout. Ik las 30.000 bezoekers per dag maar hij schreef per maand. Heb mijn bericht inmiddels aangepast.

Ronaldo
23/11/04, 22:57
Het zijn tussen de 600 en 700 unieke bezoekers per dag alleen zit de webstat. in een beveiligde omgeving , ik zal zorgen dat hier screenshost van gemaakt worden en deze kunnen via info@nieuwsupdate.nl opgevraagd worden

Zenda
23/11/04, 23:38
Ronaldo, krijgen wij, zodra we een banner zouden willen plaatsen, ook daarvan de statistieken (in feiten de hits) te zien?

MaffeMuis
24/11/04, 00:32
Origineel geplaatst door MaffeMuis
Heeft u ook toevallig een link naar de server statistieken? Want ik geloof niet zo in pageviews van netstat.
Hoe groot is de banner die geplaatst wordt (468 x 60), waar wordt deze geplaatst?? hoe groot is de mailinglist? zijn er statistieken te zien, hoeveel er op de banner geklikt wordt en getoont?

zou ik misschien ook antwoord mogen op de boven staande vragen?

Zenda
24/11/04, 18:13
Ik vraag me af of Ronaldo niet dit topic is vergeten ;).

Ronaldo
25/11/04, 10:50
Nee ben hem niet vergeten....hoor maar stuur jullie vragen even naar info@nieuwsupdate.nl

Ik hou verder geen uitgaande kliks bij

Ronaldo
25/11/04, 10:51
Origineel geplaatst door Ronaldo
Adverteer nu op :

http://www.nieuwsupdate.nl dit is betaalbaar en makkelijk.
NieuwsUpdate heeft nu zo'n 30.000 bezoekers per maand en is betaalbaar om uw website/product aan te bieden.

Voor een banner vragen wij 50 euro per maand en voor een nieuwsfeed 75 euro permaand met een minimale afname van 3 maanden.
Voor meer info : info@nieuwsupdate.nl

Het zijn tussen de 600 en 700 unieke bezoekers per dag alleen zit de webstat. in een beveiligde omgeving , ik zal zorgen dat hier screenshost van gemaakt worden en deze kunnen via info@nieuwsupdate.nl opgevraagd worden

Raptor
25/11/04, 18:45
Beetje veel geld voor 1000 bezoekers per dag.

MaffeMuis
25/11/04, 20:42
ik vind dit helaas ook een beetje veel. en ook voornamelijk denk ik ook dat de helft misschien startpagina's zijn.

Ronaldo
25/11/04, 21:11
Origineel geplaatst door Raptor
Beetje veel geld voor 1000 bezoekers per dag.


Wees blij dat ik er eerlijk over ben...kijk eens naar andere sites die veel meer durven vragen maar nooit uitspraken doen over wat hun bezoekers zijn......

Ronaldo
25/11/04, 21:12
Origineel geplaatst door MaffeMuis
ik vind dit helaas ook een beetje veel. en ook voornamelijk denk ik ook dat de helft misschien startpagina's zijn.


Ik heb het over 500 tot 700 unieke bezoekers per dag

MaffeMuis
25/11/04, 23:11
Origineel geplaatst door Ronaldo



Ik heb het over 500 tot 700 unieke bezoekers per dag

:) ik wil niks vervelends ermee zeggen ofzo, maar het kan zijn dat misschien de helft je gebruikt als startpagina. En de grote banners 468 x 60 staan onderaan. Daar zal niet gekeken worden door die bezoekers. De banners aan de rechterkant, vind ik er veel te veel, vooral voor zo'n bedrag voor die plek en zo'n "klein" bezoekers aantal.

Om een tegenbod te doen:
Een maand te proberen, met een 468 x 60 banner, wil ik de gok wagen voor 20 euro 30 dagen! Ik zou ook graag willen weten waar deze banner getoond gaat worden. mits dit goed loopt, wil ik in bespreking gaan voor een volgende maand, voor een hoger bedrag, maby.

Ronaldo
26/11/04, 10:11
Origineel geplaatst door MaffeMuis


:) ik wil niks vervelends ermee zeggen ofzo, maar het kan zijn dat misschien de helft je gebruikt als startpagina. En de grote banners 468 x 60 staan onderaan. Daar zal niet gekeken worden door die bezoekers. De banners aan de rechterkant, vind ik er veel te veel, vooral voor zo'n bedrag voor die plek en zo'n "klein" bezoekers aantal.

Om een tegenbod te doen:
Een maand te proberen, met een 468 x 60 banner, wil ik de gok wagen voor 20 euro 30 dagen! Ik zou ook graag willen weten waar deze banner getoond gaat worden. mits dit goed loopt, wil ik in bespreking gaan voor een volgende maand, voor een hoger bedrag, maby.

Maffe muis zou je even via e-mail contact met me op willen nemen?

Info@nieuwsupdate.nl dan kunnen we dit even buiten dit forum regelen.
Gr Ronald