PDA

Bekijk Volledige Versie : bytewise.nl pleitos?!



metallicagek
17/11/04, 18:02
Ik zit met een groot probleem!!

Mijn huidige host Bytewise heeft blijkt uit een mail van hun host (host3000) zich geruime tijd niet aan hun verplichtingen voldaan waardoor de door hun gehuurde server binnen enkele dagen word afgesloten.

sinds 23-10-2003 heb ik een jaar contract dat stilzwijgend word verlengd dus nu heb ik zover ik weet nogsteeds betalingsverplichtingen richting bytewise.
ik heb alleen nog geen factuur ontvangen dit jaar.

Is bytewise nu in gebreke gebleven en is het contract ongeldig of moet ik afwachten of bytewise ergens anders verdergaat? (bytewise is telefonisch tot op heden niet te bereiken zowel zakelijk als privé)

als het nodig is kan ik een scan hier posten van de overeenkomst (voorwaarden staan op hun site die down is gehaald door hun host)

host3000
17/11/04, 18:03
Neem aub contact op met Bytewise; er zijn nadere afspraken gekomen. De server is/blijft voorlopig in de lucht.

vanderhart
17/11/04, 18:04
Hij zegt net dat er niet opgenomen word ;)

Triloxigen
17/11/04, 18:11
Origineel geplaatst door vanderhart
Hij zegt net dat er niet opgenomen word ;)

Er leiden meerdere wegen naar rome..
En die liggen er ook meerdere dagen...

host3000
17/11/04, 18:11
Hij zegt net dat er niet opgenomen word

Lezen kunnen we wel.

Ik heb contact met Bytewise en anderen kunnen dat (nu) dus ook hebben. Misschien is het verstandig opmerkingen te laten als je er niets vanaf weet.

vanderhart
17/11/04, 18:15
Origineel geplaatst door host3000


Lezen kunnen we wel.

Ik heb contact met Bytewise en anderen kunnen dat (nu) dus ook hebben. Misschien is het verstandig opmerkingen te laten als je er niets vanaf weet.

Host3000 even dimmen mag ook hoor,
Ik weet als klant is het vaak moeilijker in contact komen met de desbetreffende hoster dan als leverancier,

Maar het probleem is opgelost ?,

Slot gevraagt aan moderators.

host3000
17/11/04, 18:19
Pffff, dank voor de goede raad.

bytewise
17/11/04, 18:44
Origineel geplaatst door metallicagek
Ik zit met een groot probleem!!

Mijn huidige host Bytewise heeft blijkt uit een mail van hun host (host3000) zich geruime tijd niet aan hun verplichtingen voldaan waardoor de door hun gehuurde server binnen enkele dagen word afgesloten.

sinds 23-10-2003 heb ik een jaar contract dat stilzwijgend word verlengd dus nu heb ik zover ik weet nogsteeds betalingsverplichtingen richting bytewise.
ik heb alleen nog geen factuur ontvangen dit jaar.

Is bytewise nu in gebreke gebleven en is het contract ongeldig of moet ik afwachten of bytewise ergens anders verdergaat? (bytewise is telefonisch tot op heden niet te bereiken zowel zakelijk als privé)

als het nodig is kan ik een scan hier posten van de overeenkomst (voorwaarden staan op hun site die down is gehaald door hun host)

zoals je ziet zijn we er nog steeds. als je je e-mail ff controleert dan heb je daar een e-mail in waarin precies staat uitgelegd wat er aan de hand is. je site blijft gewoon in de lucht, dus je hoeft je nergens druk om te maken.

groeten

joost clevis
bytewise

metallicagek
17/11/04, 19:03
gelukkig SLOTJE GRAAG!!