PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting kiezen



stuifie
16/11/04, 18:47
Ik heb zitten zoeken naar een goedkopen hosting
nou vond ik deze (ze hebben nog geen site):

Extreme WebCreations voor €30,- per jaar

250 MB Webruimte
5 GB Dataverkeer
Gratis setup
Gratis support
24/7 monitoring
100% uptime garantie
Cpanel (geavanceerd bedieningspaneel)
Onbeperkt aantal POP3 e-mail accounts
Onbeperkt aantal e-mail aliases
Onbeperkt aantal subdomains
Onbeperkt aantal mailing lists
Onbeperkt aantal MySQL databases
Onbeperkt aantal FTP accounts
Ondersteuning voor PHP
Ondersteuning voor CGI
Ondersteuning voor PERL
Ondersteuning voor SSL
Ondersteuning voor SSI
Ondersteuning voor javascript
password-protected folders
webmail
PHPmyadmin
wijzigbare 404 error page
e-mail autoresponder
e-mail catch-all
cron jobs
search engine submit
awstats bandbreedte statistieken
shopping cart software
forum software
PHP-nuke software
formulier-mail software
gastenboek software
teller software
En veel meer ...

+ Domeinnaam


Weet iemand of er een goedkopere is. want er zijn er zoveel op internet

PeterT
16/11/04, 18:50
Welkom op WHT.

Doe hier (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14) eens een aanvraag :)

Deimos
16/11/04, 18:54
Onbeperkt bestaat niet. Dit is mijn inziens pure misleiding.

XS-24
16/11/04, 19:25
Net bood je dit nog aan.... Ik snap er niks meer van.

WH-Tim
16/11/04, 19:34
Veel plezier Stuifie als je over 2 weken je hosting down hebt omdat je maar 1 euro per maand wilt betalen :) Misschien is het wel eens een goed idee om eerst te kijken wat je precies wilt, dan kun je altijd nog daarna goede hosters zoeken.. of ben je soms van plan 999 emailadressen te gaan gebruiken met 100 mysql databases en allemaal die dingen die erbij staan die standaard zijn.

Indien je stabiele hosting zoekt, en vooral snelle in Nederland kun je beter een offerte vragen of eens op www.webhosters.nl kijken om precies te zien wat je kunt krijgen :)

Goedkoop is niet slecht, vaak wel :)

wdv
16/11/04, 19:53
Bedrijven die goedkope pakketten aanbieden zijn niet per definitie slecht.

Bedrijven die goedkope pakketten aanbieden zonder een goed business plan lopen het risico om snel ten onder te gaan en zouden dus wel slecht genoemd kunnen worden.

ThePostman
16/11/04, 20:01
WoW wat een concurrentie strijd.

@ PeterT, dat was de vraag niet

@ Deimos, er is in mijn ogen een verschil tussen onbeperkt dataverkeer en onbeperkt e-mail adressen. Naar mijn weten is een e-mail adres enkel software related en zou het bij duizenden uiteraard wel wat van de server eisen. De provider neemt blijkbaar dit risico...

@ sity webhosting, geen commentaar.

@ WH-Tim, dat is tegenwoordig de definitie een low-budget provider? "Gegarandeerd uw hosting er binnen 2 weken uit". Dit hebben wellicht enkele providers wel naar voren laten komen maar er zijn genoeg low-budget providers die hun servers wel de lucht in kunnen houden.

@ stuifie, zoals me mede-wht-members duidelijk proberen te maken dat u niet altijd op het goedkoopste af moet gaan. Het pakket wat u liet zien is inderdaad erg goedkoop, ik denk dat dit gezien kan worden als een bodemprijs. Maar bij aanschaf van zo'n pakket moet je wel begrijpen dat je enige risico's aan je hals haalt, dat er bijvoorbeeld de mogelijkheid is dat je site er lange tijd uit kan liggen. Dit hebben wij van wht al meerdere malen zien gebeuren bij andere mensen. Tevens zijn er uiteraard nog meer nadelen van een low-budget provider en het enige duidelijk voordeel is dat ze goedkoop zijn. (Zo hebben verschillende low-budget provider uiteraard op zichzelf ieder nog nadelen, maar dit geldt ook voor de high-end providers)

PeterT
16/11/04, 20:17
Origineel geplaatst door ThePostman
WoW wat een concurrentie strijd.

@ PeterT, dat was de vraag niet


Oh nee?

"Weet iemand of er een goedkopere is. want er zijn er zoveel op internet"

En dat dan? :)


Sowieso wekt dit topic wat vragen bij me op:

- De TS geeft aan gezocht te hebben op het net, dit bedrijf heeft geen site, toch heeft hij ze gevonden.
- Hij biedt dit pakket elders op dit forum aan...

Jochem - Kameel
16/11/04, 20:18
Goedkoop kan ook gewoon goed zijn, maar het percentage kwalitatief slechte hostingbedrijven is in de budget markt groter dan in de duurdere martkt.

Vraag liever eens naar de server specificaties in plaats van te kijken naar een onbeperkt aantal e-mail adressen e.d.

Nitroserve
16/11/04, 21:05
En ping de server eens op verschillende tijden van de dag.
Zo kom je te weten of je een snelle/betrouwbare provider hebt.
Aan een provider waarbij je 25kb/s max hebt heb je ook niets aan...
Voor een site met weinig bezoekers en grote bestanden leuk, maar zodra je wat meer gaat vragen dan is het echt vrij jammer....

Mr. Snooby
16/11/04, 21:36
Origineel geplaatst door WH-Tim
Veel plezier Stuifie als je over 2 weken je hosting down hebt omdat je maar 1 euro per maand wilt betalen :) Misschien is het wel eens een goed idee om eerst te kijken wat je precies wilt, dan kun je altijd nog daarna goede hosters zoeken.. of ben je soms van plan 999 emailadressen te gaan gebruiken met 100 mysql databases en allemaal die dingen die erbij staan die standaard zijn.

Indien je stabiele hosting zoekt, en vooral snelle in Nederland kun je beter een offerte vragen of eens op www.webhosters.nl kijken om precies te zien wat je kunt krijgen :)

Goedkoop is niet slecht, vaak wel :)

Wat een bullshit! Je betaalt 1 euro dus ligt je website er om de haverklap uit? Low budget hosters leveren soms/vaak ook goede kwaliteit, maar die hebben meestal minder kosten en een lagere winstmarge.

Zo.

@ TS:

Ja, er zijn goedkopere, zoals wij.

1Mhosting
16/11/04, 21:43
Deze topics gaan op elkaar lijken. :)

Inderdaad kijk eens rond vraag eens op een andere website wat ze van die webhoster vinden of maak hier een topic aan over een bepaalde webhoster.