PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostlab



Wido
16/11/04, 00:24
Hej,

Om dit forum naast de vele negatieve berichten ook te vullen met positieve berichten post ik dit topic :)

Wij zitten nu sinds begin juli bij Hostlab B.V. met een volledig 19" rack en zijn daar erg tevreden over.

Je bent altijd welkom op kantoor en zijn nooit te beroerd om je te helpen.

Het netwerk is netjes geregeld en problemen (als ze er al zijn) worden netjes opgelost.

Ze mogen dan niet de goedkoopste zijn, maar ik ben zeker bereid wat extra neer te tellen voor de service die zij leveren :)

Ze hebben hun kantoor in RedBus en zijn zo als je ze belt staan ze binnen 5 minuten bij je server :)

Ik moet zeggen, niets te klagen en raad iedereen Hostlab aan!

Pantsy
16/11/04, 18:13
Wij zijn ook een zeer tevreden klant van Hostlab, goed netwerk en support word netjes afgehandeld.

WebBizz
16/11/04, 19:17
Origineel geplaatst door Wido
Ze hebben hun kantoor in RedBus en zijn zo als je ze belt staan ze binnen 5 minuten bij je server :)

Ik meen me te herinneren dat je bij die DDos onlangs een heel weekend tevergeefs hebt getracht Hostlab te bereiken...

vanderhart
16/11/04, 19:24
Origineel geplaatst door WebBizz


Ik meen me te herinneren dat je bij die DDos onlangs een heel weekend tevergeefs hebt getracht Hostlab te bereiken...

Dat schoot mij ook als eerste naar binnen toen ik zijn bericht las,

[user]
16/11/04, 19:43
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=55458&perpage=15&pagenumber=3

Op bovenstaand topic doelen jullie, echter zie ik daar geen ontevreden reactie van Wido over hostlab. Er zijn wel een paar buitenstaanders die gelijk een (voorbarige) conclussie trekken.

Wido
16/11/04, 19:43
Origineel geplaatst door WebBizz


Ik meen me te herinneren dat je bij die DDos onlangs een heel weekend tevergeefs hebt getracht Hostlab te bereiken...

Nee, toen reageerde ze heel snel.