PDA

Bekijk Volledige Versie : Kdis



Best4U
15/11/04, 21:57
Ik ben sinds een maand klant bij KDIS en het is me zeer goed bevallen. Ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden aangezien er vaak alleen gereageerd wordt als er iets NIET goed gaat.

De server was snel geleverd, de mensen staan je vriendelijk te woord (het nummer kost 70cpm maar iedereen die het begrip FLIX kent weet dit).
Ook werd mijn probleem 's nachts om 3 uur nog netjes behandeld (en opgelost binnen een uur) door de mannen van KDIS.

Dus (voorlopig in ieder geval) dikke duim omhoog voor kdisservers :W:
(ik hoop dat dit ook zo blijft:))

Jochem - Kameel
15/11/04, 22:10
Binnen welke tijd werd je server geleverd als ik vragen mag? Er staat namelijk op dit moment 6 weken levertijd, wat ik toch wel erg lang vind.

Best4U
15/11/04, 22:59
Binnen een anderhalve week jochem, dus daar was ik al blij door verrast. :)

Triloxigen
15/11/04, 23:11
Blij dat er ook eens positieve berichten gepost kunnen worden op dit forum :)

WH-Tim
15/11/04, 23:27
Ik zit zelf ook met een server bij KDIS, ook zeer goede ervaringen. Heb ooit eens last gehad van het netwerk, maar sinds dit veranderd is loopt ook dit goed. Server was opgeleverd binnen paar dagen met mooi alles erop geinstalleerd zodat elke newbie er al gebruik van kon maken zonder kennis te hebben :)

Telefonisch ook zeker goed bereikbaar en zeer vriendelijk, heb ze al meerdere malen aan de telefoon gehad weliswaar voor problemen die ik zelf veroorzaakt had, en ook dit was dan binnen 24 uur opgelost. De prijzen voor de dedicated servers zijn zeker ook niet verkeerd, betaal op het moment zo een 130 euro per maand voor een p4 3gh met 1gb ram en dual 160gb op Raid1 met 300gb dataverkeer als ik me niet vergis.

Pluspunten voor kdis :)

Filipino
16/11/04, 08:30
Ik ben ook erg tevreden over KDISS !

Snel antwoord op je mailtjes
Netwerk altijd up (vroeger wel een storting gehad was wel binnen 48 uur opgelost)
Mooie prijzen.

Voorlopig blijf ik nog bij KDISS

armani
24/10/05, 17:17
Hey mensen ik ga waarschijnlijk ook een dedicated server huren die : Dual Core AMD X2 met 4 gb alleen zit te twijfelen tussen de AMD Opteron 244 die ik dan bij een anderen bedrijf kan nemen... weet niet echt welke de snelste is..:S weet iemand dat van hier ? die er meer verstand van heefd de AMD opteron verslaat wel de intel dual xeon makkelijk. Dus vandaar wil ik graag deze informatie:). en nog een vraagje Heefd KDISS helemaal geen packed loss enzo ? tijdens de games die jullie op je eigen server hebben staan? altijd nice?. Als iemand het weet laat aub een berichtje achter


Gr armani

AlexanderOnline
24/10/05, 18:25
wij staan bij kdis, dus ik zou zeggen ping themis.openhost.nl of metis.openhost.nl maar raak. Prima provider, lage prijze, prima dienstverlening. laatst wel een beetje lastig met commuciveren (kreeg een mail dat ik niet prive moest mailen oid, echt vaag, nooit gedaan, en communicatie liep wat stroef).
Games een keer geprobeerd, ging wel prima, maar ik had vernomen hier dat voor games er wel wat betere netwerken zijn dan kdis.

armani
24/10/05, 18:36
Origineel geplaatst door AlexanderOnline
wij staan bij kdis, dus ik zou zeggen ping themis.openhost.nl of metis.openhost.nl maar raak. Prima provider, lage prijze, prima dienstverlening. laatst wel een beetje lastig met commuciveren (kreeg een mail dat ik niet prive moest mailen oid, echt vaag, nooit gedaan, en communicatie liep wat stroef).
Games een keer geprobeerd, ging wel prima, maar ik had vernomen hier dat voor games er wel wat betere netwerken zijn dan kdis. hm vernomen lol:) wil zekerheid hebben:) hehe heb welis al de fout begaan bij flexservers.. das zo bugger shit daar niet normaal.. dus vandaar

Gr armani

Timmetje1989
24/10/05, 18:38
Origineel geplaatst door armani
Hey mensen ik ga waarschijnlijk ook een dedicated server huren die : Dual Core AMD X2 met 4 gb alleen zit te twijfelen tussen de AMD Opteron 244 die ik dan bij een anderen bedrijf kan nemen... weet niet echt welke de snelste is..:S weet iemand dat van hier ? die er meer verstand van heefd de AMD opteron verslaat wel de intel dual xeon makkelijk. Dus vandaar wil ik graag deze informatie:). en nog een vraagje Heefd KDISS helemaal geen packed loss enzo ? tijdens de games die jullie op je eigen server hebben staan? altijd nice?. Als iemand het weet laat aub een berichtje achter


Gr armani

Beste armani,

Wij draaien ook enkele gameservers bij KDISS, ik heb nooit packetloss op die servers, hoogstens wat packetloss bij een client ergens aan andere kant van de wereld maar dat is maar 2% en 1 seconde... Te verwaarlozen dus.

Kan niet anders zeggen dan topnetwerk, topservice en topservers.
Las op hun site dat ze ook Freebix erbij hebben gekregen en een nieuwe router erbij om een DDoS beter te kunnen opvangen, best netjes.

Ik kan je KDISS dus aanbevelen.

armani
24/10/05, 18:40
Origineel geplaatst door Timmetje1989


Beste armani,

Wij draaien ook enkele gameservers bij KDISS, ik heb nooit packetloss op die servers, hoogstens wat packetloss bij een client ergens aan andere kant van de wereld maar dat is maar 2% en 1 seconde... Te verwaarlozen dus.

Kan niet anders zeggen dan topnetwerk, topservice en topservers.
Las op hun site dat ze ook Freebix erbij hebben gekregen en een nieuwe router erbij om een DDoS beter te kunnen opvangen, best netjes.

Ik kan je KDISS dus aanbevelen. Okee bedankt voor je tip:) moet uiteindelijk tog met een besluit komen he. maja thx

Gr armani

sander
24/10/05, 18:40
@armani : volgens mij is een dual opteron sneller

Timmetje1989
24/10/05, 18:43
Volgens mij presteren dual opterons inderdaad sneller dan dual xeons (met gamehosting dan).

armani
24/10/05, 18:43
Origineel geplaatst door sander
@armani : volgens mij is een dual opteron sneller sander ben je van skyberate? hosting bedrijf? lol of niet.? nou ja ik hoor weer dat die anderen sneller is:S snap het ook niet meer

Gr armani

Timmetje1989
24/10/05, 18:46
Sander is inderdaad van skyberate.net (zie profiel)
Even indicatie van ping: http://62.212.81.70/~zone001/armani.JPG

Volgens mij zijn de meeste nederlands (ik ben dus Tim[NL]).

EDIT: Wat links toegevoegd.

izdesign
25/10/05, 07:34
Over kdiss heb ik niets te klagen met ik zeggen ik heb een keer geholpen met het support van een bedrijf die daar zijn servers had ging lekker snel goed en lagfree :) wij hadden toen dual xeon 2,8 500gb data voor 100 euro p/m maar inderdaad kdiss is goed (Y)

BiLLie
25/10/05, 09:48
Ik heb denk ik in de afgelopen maandan zeker nog 3 mails open staan waar nooit op gereageerd is en dat is wel een slechte zaak. Verders prima kwaliteit.

Netbyte
25/10/05, 11:53
Helaas heb ik mindere ervaring met Kdis,

Zo is het 2 x voorgekomen dat mijn server offline was zonder aankondiging (Iemand was bezig servers aan het verzetten in het rack), hier wordt je dus minder blij van. Daarnaast kreeg ik een verkeerd racknummer en werkte mijn statestieken niet goed (die mrtg dingen).

Voor de rest prima support als je ze meerdere malen belt of mailt, snel netwerk en prima ping tijden!

Het lijkt erop dat het is verbeterd, deze ervaringen zijn 1 jaar geleden.

BiLLie
26/10/05, 23:32
Mijn server is inderdaad 1 keer in het half jaar opeens offline. De sms notificatie werkt van binnen hun netwerk en geen idee waarom maar die geeft nooit een smsje. Ik check het zelf vanuit andere netwerken en dan merk je dat er toch nog wel problemen zijn. Ze zijn in ieder geval al sterk verbeterd. Ga zo door.

AlfaHosting
27/10/05, 21:12
Ikzelf ben ook niet echt 100% positief.

Netwerk heeft vroeger wel problemen gekend maar is nu 100% in orde. Ook de servers zijn wel prima.

Wat minder is, is de support en het feit dat men soms vergeet dat men toch een beetje aan de klant moet denken. Tickets blijven soms dagen en dagen openstaan ondanks afgesloten SLA's.

Daarom al wie prijs stelt op een goede support met antwoorden binnen de paar uur kan KDISS beter mijden. Voor de rest is alles er in orde.

Timmetje1989
27/10/05, 21:22
Ik weet niet hoe vroeger de support was maar tegenwoordig zit dhr. Rolf erg vaak overdag op de Live Support (zie kdisservers.nl) en heb je hem binnen een paar seconden te pakken.
Ook worden mails uitgebreid beantwoord (heb nog iemand die bij KDISS wil huren maar nog zit te twijfelen tussen skyberate en KDISS).

ElHijoDelJefe
29/10/05, 11:41
Origineel geplaatst door Timmetje1989
tegenwoordig zit dhr. Rolf erg vaak overdag op de Live Support (zie kdisservers.nl) en heb je hem binnen een paar seconden te pakken.

Laat ik dat maar eens proberen, want ik ben zo langzamerhand wanhopig aan het worden. Probeer al ruim 2 weken iemand te pakken te krijgen. Maar tickets worden niet behandeld, en er is me inmiddels al 4 keer door een telefoniste beloofd (ja maar dit keer echt met hoge prioriteit hoor!) dat ik teruggebeld zou worden.