PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijf starten



Aboe
15/11/04, 17:16
Beste ,

Ik had een vraag :

Ik ben op zoek naar iemand die met mij een webhosting bedrijf wilt starten , dus een bedrijf starten , webhosting enz.

Ik heb geen zin of tijd om jullie reacties te lezen zoals :

Iedereen start in eens een bedrijf , jonge mensen starten een bedrijf.

Als je interesse hebt stuur me dan een pm of voeg me op msn : Arraiss@gmail.com.

Mvg Aboe

jinxedworld
15/11/04, 17:24
Je wilt een bedrijf starten, maar je hebt geen zin om onze reacties te lezen... Hmm, niet zo'n lekkere binnenkomer als ik eerlijk ben.

Je mag ook wel iets meer info geven:

* Wat ben je precies van plan
* Wat verwacht je van de mensen die zich aanmelden
* Wat kunnen ze van jou verwachten
* Enz, enz, enz...

Gewoon, de standaardvraagjes. :D

mguilmot
15/11/04, 17:26
Ik zou willen weten:

Hoe oud ben je
Wat zijn je kwaliteiten (wat ken/kun je?)
Hoeveel tijd per dag/week wil je er in steken.

Triloxigen
15/11/04, 17:33
www.kvk.nl
www.belastingdienst.nl
http://webhostingtalk.nl/search.php

staat bijna alles wat je wilt weten :)

Mikey
15/11/04, 17:35
Jezus, je verwacht geen gare vragen en antwoorden maar je bent te zuunig met informatie geven.

Bij deze, hoe oud ben je, wat is je start kapitaal bla bla INFORMATIE verstrekken. Volgens mij ben je zelf er precies een van zo`n garde.

Aboe
15/11/04, 17:46
Origineel geplaatst door Mikey
Jezus, je verwacht geen gare vragen en antwoorden maar je bent te zuunig met informatie geven.

Bij deze, hoe oud ben je, wat is je start kapitaal bla bla INFORMATIE verstrekken. Volgens mij ben je zelf er precies een van zo`n garde.

1 : Ik ben 16
2 : Sorry, maar ik bedoel .. Als ik de andere topics lees dan zie ik : Jongen mensen willen bedrijfen starten en dit en dat en dittes , daarmee bedoel ik dus zouden jullie dat hier niet willen posten!

Alles wat ik vraag is of iemand met mij een bedrijf wilt starten ,
Bedankt voor uw begrip!

Maar ik wil dus een bedrijf starten , ik heb al een layout , Naam .

Ben nog op zoek naar een server!

Aboe
15/11/04, 17:48
Ps : Ik kan elke dag werken :) , Dus zeker : 8 uur per dag!
Mijn kwaliteiten : Ben vriendlijk met klanten , ben vaak online - E-mail vaak hun vragen! Kan met servers om gaan , o.a : acounten aanmaken , verwijderen enz.

Mvg Abdel
Arraiss@gmail.com

Mikey
15/11/04, 18:09
Origineel geplaatst door Aboe


1 : Ik ben 16
2 : Sorry, maar ik bedoel .. Als ik de andere topics lees dan zie ik : Jongen mensen willen bedrijfen starten en dit en dat en dittes , daarmee bedoel ik dus zouden jullie dat hier niet willen posten!

Alles wat ik vraag is of iemand met mij een bedrijf wilt starten ,
Bedankt voor uw begrip!

Maar ik wil dus een bedrijf starten , ik heb al een layout , Naam .

Ben nog op zoek naar een server!

Ooh er zijn er vast wel een aantal die voor je willen boekhouden tot je 18e, kun je aantal % van de aangebrachte klanten als betaling tegemoet zien, en zelf geniet je van je reseller pakketje.


Origineel geplaatst door Aboe
Kan met servers om gaan

In hoeverre omgaan, hem aaien en toespreken ? Of ook echt beheer. Vertel eens over je linux achtergrond. Mocht je die hebben.

Concept-Design
15/11/04, 18:23
Ik kan je niet mailen, outlook doet stoer.
Maar heb wel interesse, msn@concept-design.nl .. add me!

Aboe
15/11/04, 18:42
Origineel geplaatst door Concept-Design
Ik kan je niet mailen, outlook doet stoer.
Maar heb wel interesse, msn@concept-design.nl .. add me!

Zo iets heb ik nodig, zulke reacties :)

Mvg Aboe

Aboe
15/11/04, 18:46
Origineel geplaatst door Mikey


Ooh er zijn er vast wel een aantal die voor je willen boekhouden tot je 18e, kun je aantal % van de aangebrachte klanten als betaling tegemoet zien, en zelf geniet je van je reseller pakketje.



In hoeverre omgaan, hem aaien en toespreken ? Of ook echt beheer. Vertel eens over je linux achtergrond. Mocht je die hebben.

het ziet er uit als WHm , alleen meer mogelijkheden natuurlijk :)

En Ja ik kan het beheren!

Mvg Aboe

[user]
15/11/04, 18:46
ik vind dat juist de raarste reactie van het hele topic..

"outlook doet stoer" ?

Aboe
15/11/04, 18:48
Origineel geplaatst door [user]
ik vind dat juist de raarste reactie van het hele topic..

"outlook doet stoer" ?

Ik heb het dus over : Ik heb wel interesse :)

i3d
15/11/04, 19:01
Wil je serieus een bedrijf starten, kijk dan even hier: http://www.higherlevel.nl ,daar zitten meer "adviseurs" die je graag verder "helpen".

Wil je echt serieus iets doen? Waarom ga je dan niet naar de KvK?

Maar ik wil dus een bedrijf starten , ik heb al een layout , Naam .

Ben nog op zoek naar een server!Met alle respect, maar de meeste bedrijven bestaan uit meer dan een (domein)naam.

Wat wil je doen/worden? Eén van de zoveel webhosters? Wat maakt jou beter, waarom kiezen klanten voor jou, is dit je primaire inkomstenbron, etc etc.
Denk er goed over na, denk ook over calamiteiten na. Wat als je server uitvalt en je dus reserve hardware nodig hebt? Of vervoer met spoed naar het datacentrum? En je klanten, hoe ga jij om met ontevrede klanten?

kilian
15/11/04, 19:23
welkom op wht. Wanneer ga je weer weg?

Je heb nog een hoop te leren volgens mij. Ik kan mij zo vreselijk storen aan dit popie-jopie gedrag. Fijn dat je een 'bedrijf' wil starten, heel fijn. Maar JIJ wil dat bedrijf starten, niet iemand anders. Dit is echt te belachelijk voor woorden. Lees de FP nogeens door dan begrijp je wat ik bedoel. Zo gaan we hier niet met mensen om!

vanderhart
15/11/04, 19:30
Wat een niveau ,

Aboe
15/11/04, 20:04
Origineel geplaatst door kilian
welkom op wht. Wanneer ga je weer weg?

Je heb nog een hoop te leren volgens mij. Ik kan mij zo vreselijk storen aan dit popie-jopie gedrag. Fijn dat je een 'bedrijf' wil starten, heel fijn. Maar JIJ wil dat bedrijf starten, niet iemand anders. Dit is echt te belachelijk voor woorden. Lees de FP nogeens door dan begrijp je wat ik bedoel. Zo gaan we hier niet met mensen om!

Doe effe niet zo bij de hand , Wil je ?
Ga jij maar lekker weg , ouwe snotaap!

Luuc
15/11/04, 20:10
Origineel geplaatst door Aboe


Doe effe niet zo bij de hand , Wil je ?
Ga jij maar lekker weg , ouwe snotaap! Iemand waar alles moet voorgekauwd worden zal niet ver komen.

Wie is hier trouwens een 'snotaap'....?

Waarschuwings Level: 12

vanderhart
15/11/04, 20:26
Slot + Punten aangevraagd voor topic starter.

mguilmot
15/11/04, 21:05
8 posts, 12 punten. Not bad ;)

Aboe: ik zou eerder wat wachten tot je wat volwassener bent. Als je je ontevreden klanten zo gaat toespreken zal je meer slechte reklame krijgen dan goede ;)

Als je er toch mee doorgaat: succes.

Ahead-IT
15/11/04, 21:12
Origineel geplaatst door mguilmot
Aboe: ik zou eerder wat wachten tot je wat volwassener bent. Als je je ontevreden klanten zo gaat toespreken zal je meer slechte reklame krijgen dan goede ;)

Als je er toch mee doorgaat: succes.

Hier sluit ik me bij aan. Als je nu een slechte naam maakt, door eventueel onprofessioneel gedrag/te weinig praktijkervaring, dan is het zeer moeilijk om later van die slechte naam af te komen. De kans bestaat dat je binnen enkele jaren al stukken meer weet izm klantrelaties en zaken doen, maar als je van start moet gaan met een slechte reputatie; dat is geen lachertje.

Mocht je toch starten, dan geef ik je twee gouden regels:
- nooit boos worden tegen een klant op eender welke manier
- gebruik steeds ABN via elk communicatie medium