PDA

Bekijk Volledige Versie : Resellers binnen de Spaanse Kubus (We Dare, Rotterdam)



DelTa
12/11/04, 13:16
Welke resellers zijn er allemaal aan de Vlaardingweg 62 (Spaanse Kubus)?

Is eventuele bandbreedte-transport mogelijk? Dus bandbreedte inkopen bij WeDare, cabinets bij een reseller (of omgekeerd;))..

i3d
12/11/04, 13:31
Volgens mij is dat mogelijk. Echter heeft het weinig voordelen, de kasten verkopen wij bijvoorbeeld door op inkoopsprijs. Een kabeltje onder de vloer naar je huidige kast zal denk ik in overleg moeten met de engineers van WeDare zelf.

McRox
12/11/04, 21:14
Origineel geplaatst door i3d
Een kabeltje onder de vloer naar je huidige kast zal denk ik in overleg moeten met de engineers van WeDare zelf.

Voor zover ik het weet kan het overal in het gebouw :)

Heb je ze geprobeerd te bellen?

host3000
13/11/04, 11:14
We Dare ontwikkelt het 'meet-me' concept, waarbij vrij eenvoudig gepeered kan worden. Maw, je kunt vrij gemakkelijk een eigen verbinding opzetten.

De vraag is alleen of je er op vooruit gaat door jouw bandbreedte bij een ander af te nemen dan de kastruimte. Als je een eigen netwerk opzet is dat logisch, maar als je gewoon gebruik gaat maken van een ander netwerk, kan je beter trachten een goede combinatiedeal af te sluiten. Volgens mij valt er op de kastruimte toch niet zo veel marge.