PDA

Bekijk Volledige Versie : Dutchwebhosting



Dude23
10/11/04, 13:33
----- Original Message -----
From: MIJ
To: Dutchwebhosting
Sent: Tuesday, November 09, 2004 1:30 PM
Subject: Admin

Beste DutchwebHosting..

In mijn Admin op www.eenbepaaldeurl.nl wil ik wat wijzigingen maken..
Nu ben ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten

Is het mogelijk deze gegevens via deze weg te verkrijgen?
Alvast bedankt

mvg

MIJ


On Nov 9, 2004, at 2:20 PM, Support Algemeen wrote:


Het lijkt erop dat uw account nog wordt gehost op de "oudere" Sun Cobalt RaQ servers waarvoor door Sun end-off-life is aangekondigd, er zullen dus geen applicatie & security updates meer plaatsvinden op de Cobalt RaQ servers.
_
Wellicht een goede zaak om te migreren naar de nieuwe servers die veel meer mogelijkheden te bieden hebben zoals: geavanceerde webinterface met vele mogelijkheden, hogere versie: Apache, PhP, MySQL, verder antivirus & antispam scanning, SCSI RAID configuratie etc.
_
Meer informatie kunt u terug vinden op de website: www.dutchwebhosting.nl onder de tab: nieuws en migratie


----- Original Message -----
From: MIJ
To: Support Algemeen
Sent: Wednesday, November 10, 2004 11:37 AM
Subject: Re: Admin

Ik begrijp dat mijn account op een oudere cobalt wordt gedraaid... Maar mijn vraag was om iets in mijn huidige account aan te passen..
Is dat niet mogelijk?

Is het verder mijn eigen taak om te zorgen dat ik op een "nieuwe" server kom te staan?
Daar betaal ik toch voor, neem ik aan?


mvg

MIJ




On Nov 10, 2004, at 11:48 AM, Support Algemeen wrote:


Geachte,
_
zeker betaald u daarvoor!

En wat als dadelijk deze server down wordt gezet?
Dan de vraag gaan stellen waarom het niet meer werkt.
_
Lijkt mij het toch verstandig ipv mails over en weer te sturen om simpelweg te migreren.
_
M.vr.gr.,
Mike/support



----- Original Message -----
From: MIJ
To: Support Algemeen
Sent: Wednesday, November 10, 2004 12:02 PM
Subject: Re: Admin

Geachte,

Volgens mij begrijpt u mijn vraag niet.
Ik ben een klant bij Dutchwebhosting..
Een klant heeft geen verstand van servers en cobalt geblaat. Een klant betaald voor een domeinnaam en een paar MB om zijn/haar website op te zetten.
Dat de klant moet migreren, begrijpt de klant niet, want de klant is dom (les 1 van bedrijfsvoeren).

Mijn vraag is of ik het wachtwoord kan ontvangen om een simpele aanpassing te maken in de Admin van mijn betaalde server-ruimte.
Is dit via deze weg mogelijk of niet.

mvg

MIJ


Geachte,
_
dat klanten dom zijn, is uw bewoording echter is dit niet het geval bij onze klanten.
Dat klanten op voorhand dom zouden zijn zou ik als ik u was maar niet melden aan het bedrijfsleven, want dan bent u inderdaad dom bezig.
_
Helaas verval ik in herhaling en lijkt het erop dat u e.e.a niet wil begrijpen.
_
DE keuze is verder aan u, het account is normaal bereikbaar.
_
M.vr.gr.,
Mike/support



----- Original Message -----
From: MIJ
To: Support Algemeen
Sent: Wednesday, November 10, 2004 12:14 PM
Subject: Re: Admin

Geachte,

Laat ik het anders formuleren..
Ik begrijp dat het account bereikbaar is (met het juiste wachtwoord).
Maar het probleem is dat ik dit wachtwoord niet meer terug kan vinden. (misschien omdat ik dom ben)

Heeft u dit wachtwoord voor mij?

Mvg

MIJ


Uiteindelijk stuurde hij me een mailtje met alleen de user en het wachtwoord...

ONGELOOFELIJK!

Groetjes

MIJ

1Mhosting
10/11/04, 13:48
Leuk verhaal, heb ook zoiets meegemaakt bij het zelfde bedrijf ging alleen over een factuur.

Tja zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Het is niet grappig om mee te maken, maar wel leuk om te lezen.

Sta er wel van te kijken dat je het gewoon via mail krijgt, er zijn er verschillende die dat dus niet doen.

Triloxigen
10/11/04, 14:01
Zo, die hebben weinig verstand van klantvriendelijkheid...

Ik moet sommige klanten iets 100x uitleggen, maar dat is geen probleem want daar betalen ze ons voor.

easy2host
10/11/04, 14:16
zeker betaald u daarvoor!

En wat als dadelijk deze server down wordt gezet?
Dan de vraag gaan stellen waarom het niet meer werkt.


Hehehe, begrijp ik hieruit dat ze alle (oude) servers down gaan gooien indien een klant wel heeft betaald maar niet heeft aangekondigt te willen migreren? lekker service dan. Hoef ik maar 1 keer te proberen bij een klant denk ik. Mijn excuses als ik het verkeerd opvat.

hehe laat staan beveiligins updates etc uitvoeren??

veenman
10/11/04, 14:17
Dit kan toch niet? Zo kun je toch niet met je klanten omgaan? Ik vind dit soort gedrag echt ronduit schandalig en ik zou het echt niet pikken en naar een andere hoster die klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel heeft staan overstappen.

Bestlevel
10/11/04, 14:49
Het spul overzetten voor een klant lijkt me niet het meeste werk en is wel zo netjes. Vooral omdat je dan dit soort problemen voorkomt.

iFast
10/11/04, 14:52
Inderdaad een vreemde zaak. Normaliter verhuist een site gewoon automatisch naar de nieuwe servers?!?!?

Als ze de server niet meer gaan onderhouden gaan ze in strijd met hun eigen algemene voorwaarden zie:

10. Dienstverlening en onderhoud

1. DutchwebHosting Solutions zal, voor zover redelijkerwijs van haar verlangd kan worden, zich inspannen om de Dienst in stand te houden gedurende 7 dagen per week en 24 uur per dag, behoudens de tijd benodigd voor onderhoudswerkzaamheden.

2. DutchwebHosting Solutions zal zich, voor zover redelijkerwijs van haar verlangd kan worden, inspannen om de koppeling met andere netwerken in stand te houden en te onderhouden

3. Opdrachtgever dient storingen in het functioneren van de Dienst terstond te melden aan DutchwebHosting Solutions.

---------------------------------------------------------------------------------

Mijn advies is dan ook omdat gewoon te zeggen via de telefoon of mail (maar persoonlijk vind ik het via de telefoon toch beter want dat dringt meestal wat beter door bij de werknemers daar)