PDA

Bekijk Volledige Versie : interXS



Kurtje
09/11/04, 22:16
Heeft er iemand ervaring met InterXS ? Ben heel benieuwd.

Carl<n-media>
09/11/04, 22:50
Kijk eens op webhosters.nl (http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1035).

Kurtje
09/11/04, 22:52
ja ok maar dat zijn gebruikers, ik wil liever webhosters die hebben er meer verstand van.. niemand die ervaring heeft met ded/colo servers ?

Triloxigen
09/11/04, 23:08
Origineel geplaatst door Kurtje
ja ok maar dat zijn gebruikers, ik wil liever webhosters die hebben er meer verstand van.. niemand die ervaring heeft met ded/colo servers ?

Een webhoster die en dedicated afneemt is ook gewoon een klant.

XS-24
10/11/04, 00:48
tp-edit: hier zijn al meer topics over geweest en geen reden verder om dit te herhalen.

Kurtje
10/11/04, 09:27
is dat het zelfde bedrijf ??

ikkeweer
10/11/04, 09:33
tp-edit: idem dito.

GlobalEurope
10/11/04, 10:48
InterXS staat compleet los van easyDedicated, mensen moeten eens beter hun huiswerk doen.

XS-24
10/11/04, 11:19
Hmm als klant weet ik wel aan wie ik moest btalen :).

Misschien moet je je mail eens beantwoorden of mijn server online zetten ipv hier te posten/facturen te sturen!

Kurtje
10/11/04, 12:16
Origineel geplaatst door sity webhosting
Hmm als klant weet ik wel aan wie ik moest btalen :).

Misschien moet je je mail eens beantwoorden of mijn server online zetten ipv hier te posten/facturen te sturen!

1. offtopic
2. op wie slaat dat

Ik wil gewoon weten of het een te vertrouwen bedrijf is.

rudy
10/11/04, 14:17
Ik heb er een jaar colocated gedraaid (3 mbit per maand). In begin wat mindere verbinding, maar later wel beter. Soms wat slecht bereikbaar, als je ze/hem een keer moet spreken.

Ben niet negatief, maar ook niet zeer positief te spreken.

Wido
10/11/04, 14:26
Tracing route to www.interxs.nl [193.19.224.200]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 11 ms 10 ms 11 ms babyxl-dar-2-ut-nbw.router.nl.demon.net [82.161.40.254]
3 13 ms 13 ms 12 ms tc1-core-2-ge-2-0-0-30.router.nl.demon.net [82.161.247.5]
4 13 ms 12 ms 12 ms tc1-core-2-ge-2-0-0-30.router.nl.demon.net [82.161.247.5]
5 13 ms 13 ms 24 ms nkf-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.14]
6 13 ms 13 ms 13 ms ams-ix.nik-nl.globaleurope.net [195.69.144.231]
7 13 ms 12 ms 13 ms ge-0-1-1.m20-1.rbs-nl.interxs.nl [193.16.100.34]
8 15 ms 13 ms 13 ms 193.19.224.200.customers.interxs.nl [193.19.224.200]

Trace complete.


Op de website staat


Binnenkort komt hier een directe AMS-IX verbinding bij.


De verbinding gaat gewoon via easyDedicated (== GlobalEurope).



Tracing route to www.easydedicated.com [193.151.72.10]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 11 ms 10 ms 11 ms babyxl-dar-2-ut-nbw.router.nl.demon.net [82.161.40.254]
3 12 ms 20 ms 13 ms tc1-core-2-ge-2-0-0-30.router.nl.demon.net [82.161.247.5]
4 14 ms 12 ms 12 ms tc1-core-2-ge-2-0-0-30.router.nl.demon.net [82.161.247.5]
5 12 ms 18 ms 12 ms nkf-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.14]
6 14 ms 13 ms 13 ms ams-ix.nik-nl.globaleurope.net [195.69.144.231]
7 13 ms 13 ms 13 ms web03.globaleurope.net [193.151.72.10]

Trace complete.


het zit in het zelfde kantoor als easyDedicated en staat in het zelfde DC.

Ik heb er eens geïnformeerd, maar ik vond ze nogal duur voor wat ze te bieden hadden.

Trek je eigen conclusie :)

XS-24
10/11/04, 15:18
Die ams-ix verbinding zou in maart ook al snel komen.

Ik mag blijkbaar niet meer zeggen/waarschuwen dat ED en InterXS wel degelijk hetzelfde bedrijf is.

mihosnet
10/11/04, 15:20
Stel dat ED hetzelfde bedrijf is als InterXS, dan als nog moet je deze bedrijven apart zien. ED is low-budget, InterXS niet en kan je dus veel meer van verwachten.

Kurtje
10/11/04, 16:15
goed, ik begin dus wel te twijfelen inmiddels.. maargoed.

joriz
10/11/04, 16:31
Easy Dedicated is een dochterbedrijf/onderbedrijf van Inter XS / Global Europe

Zoals de meeste weten is ED echt low budget en self-managed. Dit wil niet zeggen dat ze slecht zijn. De verbindingen zijn perfect alleen de service is aan de (zeer) lage kant (maar daar betaal je dus ook niet voor).

Graag wil ik dus ook wat ervaring van klanten van InterXS horen (als die hier zijn).
Vooral wil ik dus wat horen over de service van InterXS want het netwerk ken ik wel.

TSG-Hans
10/11/04, 16:32
Wat een gezaag of het nu wel of niet dezelfde bedrijven zijn :huh:

Een kijkje bij de kvk leert dat er een bedrijf InterXS is, en een bedrijf Easydedicated B.V.. Beide verschillende inschrijvingsnummers, dus ook wel degelijk verschillende bedrijven. Het zijn rechtspersonen, dus wie de eigena(a)r(en) is(zijn) doet niet terzake.

GlobalEurope
10/11/04, 18:34
Hebben ook gewoon aparte netwerken, AS31508 = Global Europe, AS30913 = InterXS, dus eigen routers, eigen apparatuur etc.

Zelfde kantoor klopt ook niet, ieder heeft zijn eigen office. Dat er onderling wordt samengewerkt en dat iemand misschien wat dingen uitvoerd voor de ander wil toch niet zeggen dat het gelijk dezelfde bedrijven zijn?

Mikey
10/11/04, 18:48
Origineel geplaatst door Kurtje
goed, ik begin dus wel te twijfelen inmiddels.. maargoed.

Hebben de kinderen nu hun gram gehaald zodat deze klant toch niet naar Interxs gaat ?

Kurtje
10/11/04, 19:14
geen idee, ik hoor enorm veel verschillende meningen.. en ik geloof niet dat één van bovenstaande ook daadwerkelijk klant is. Maar de link met ED maakt mij toch huiverig.

TimmiT.nl
11/11/04, 19:04
Ik ben al meer dan 3 jaar klant van interxs en nog nooit problemen gehad. InterXS staat volledig los van ED. Global-europe is niet ED maar weer een apparte onderneming.

Het zijn niks voor niks aparte ondernemingen!

Ik kan je vertellen dat dit ook daadwerkelijk is.
InterXS heeft mij altijd goed geholpen en ze hebben een goed netwerk.
Ik huur niks voor niks daar een rack om daar colo aan te bieden.
Dus ik zou zeggen gewoon doen, het is een goed bedrijf.

Wat je altijd kan doen is een post plaatsen in diensten gevraagd, dan kan je ook offertes krijgen van andere partijen.

vanderhart
11/11/04, 19:11
Origineel geplaatst door TimmiT.nl
Ik ben al meer dan 3 jaar klant van interxs en nog nooit problemen gehad. InterXS staat volledig los van ED. Global-europe is niet ED maar weer een apparte onderneming.

Het zijn niks voor niks aparte ondernemingen!

Ik kan je vertellen dat dit ook daadwerkelijk is.
InterXS heeft mij altijd goed geholpen en ze hebben een goed netwerk.
Ik huur niks voor niks daar een rack om daar colo aan te bieden.
Dus ik zou zeggen gewoon doen, het is een goed bedrijf.

Wat je altijd kan doen is een post plaatsen in diensten gevraagd, dan kan je ook offertes krijgen van andere partijen.

Concurenten maken elkaar hier vaak zwart ;) Dus een eerlijk advies zal je hier nooit krijgen.

Guust
11/11/04, 19:13
Origineel geplaatst door TimmiT.nl
Ik ben al meer dan 3 jaar klant van interxs en nog nooit problemen gehad. InterXS staat volledig los van ED. Global-europe is niet ED maar weer een apparte onderneming.

Het zijn niks voor niks aparte ondernemingen!

Ik kan je vertellen dat dit ook daadwerkelijk is.
InterXS heeft mij altijd goed geholpen en ze hebben een goed netwerk.
Ik huur niks voor niks daar een rack om daar colo aan te bieden.
Dus ik zou zeggen gewoon doen, het is een goed bedrijf.

Wat je altijd kan doen is een post plaatsen in diensten gevraagd, dan kan je ook offertes krijgen van andere partijen.

Leon Croese staat toch anders wel op het KvK uitreksel van Easydedicated dus of het helemaal van elkaar los staat...

vanderhart
11/11/04, 19:21
Origineel geplaatst door Guust


Leon Croese staat toch anders wel op het KvK uitreksel van Easydedicated dus of het helemaal van elkaar los staat...


Beginnen wij opnieuw,
Er zal waarschijnlijk een HELE DIKKE LIJN tussen de bedrijven staan , bij Interxs kan je veel support verwachten bij Easydedicated niet lijkt mij ook vrij logisch.

En laten wij alsjeblieft ophouden met speculeren , want dan komen er weer figuren tussen die hopen dat hij om een aanbieding gaat vragen.

Hij vraagt om ervaringen en niet om nutteloze berichten van hosters die liever zien dat hij bij hun komt.


Een eerlijk hosting advies op dit forum bestaat nou eenmaal niet, omdat er te veel concurenten zitten. en allemaal op het zelfde uit zijn.


ONTOPIC AUB

Guust
11/11/04, 19:32
Origineel geplaatst door vanderhart



Beginnen wij opnieuw,
Er zal waarschijnlijk een HELE DIKKE LIJN tussen de bedrijven staan , bij Interxs kan je veel support verwachten bij Easydedicated niet lijkt mij ook vrij logisch.

En laten wij alsjeblieft ophouden met speculeren , want dan komen er weer figuren tussen die hopen dat hij om een aanbieding gaat vragen.

Hij vraagt om ervaringen en niet om nutteloze berichten van hosters die liever zien dat hij bij hun komt.


Een eerlijk hosting advies op dit forum bestaat nou eenmaal niet, omdat er te veel concurenten zitten. en allemaal op het zelfde uit zijn.


ONTOPIC AUB

Ik zeg toch niet dat InterXS daarom slecht is? En toch ook niet dat hij er daarom niet naartoe moet gaan? Maar door easydedicated en leon zelf hier op het forum blijven ze vol houden dat Leon Croese NIETS met easydedicated/GE te maken heeft en ze alleen klant van 'm zijn maar hij staat wel anders vermeld als eigenaar op KvK.nl (tijdje geleden anders).

vanderhart
11/11/04, 19:35
Origineel geplaatst door Guust


Ik zeg toch niet dat InterXS daarom slecht is? En toch ook niet dat hij er daarom niet naartoe moet gaan? Maar door easydedicated en leon zelf hier op het forum blijven ze vol houden dat Leon Croese NIETS met easydedicated/GE te maken heeft en ze alleen klant van 'm zijn maar hij staat wel anders vermeld als eigenaar op KvK.nl (tijdje geleden anders).


Dit bericht was ook niet specifiek naar jou bedoeld,

Er word alleen gevraagd naar ervaring En niet naar wie weet er iets.
Maar laten wij AUB ontopic gaan , en laat mensen reageren die wel ervaringen hebben met dit bedrijf.

Zodat er een eerlijk advies door mensen die er ervaring mee hebben gegeven word, en niet door concurenten.

TimmiT.nl
11/11/04, 19:38
Origineel geplaatst door Guust


Ik zeg toch niet dat InterXS daarom slecht is? En toch ook niet dat hij er daarom niet naartoe moet gaan? Maar door easydedicated en leon zelf hier op het forum blijven ze vol houden dat Leon Croese NIETS met easydedicated/GE te maken heeft en ze alleen klant van 'm zijn maar hij staat wel anders vermeld als eigenaar op KvK.nl (tijdje geleden anders).

en? mijn naam staat ook op meerdere uittreksels...

en ookal zijn de 2 bedrijven van hem, dan heeft het ene bedrijf nog niks met het andere te maken...

Ben ik nou de enige of willen mensen het niet zien dat er een verschil zit tussen die 2 ondernemingen.
(klein voorbeeldje er zijn microsoft haters die zweren bij linux, maar ze kopen toch een xbox en ja Bill gates is van allebij de takken oprichter. Niet het beste voorbeeld, maar misschien krijg je mee wat ik hiermee wil zeggen)


Origineel geplaatst door vanderhart


Concurenten maken elkaar hier vaak zwart ;) Dus een eerlijk advies zal je hier nooit krijgen.
Wij willen toch dat webhostingtalk eerlijk is? ookal ben je een concurent dan vind ik best dat je mag zeggen dat een ander het helemaal niet verkeerd doet. Voor mij zou dat zelfs een punt zijn dat ik denk, okee dat bedrijf is erg eerlijk, daar vertrouw ik me verkeer en servers toe...
maar dat kan ik zijn....

Blurp
11/11/04, 20:24
Ik zal nooit ontkennen dat ik niets met easydedicated te maken heb.
Ik ben namelijk de oprichter ervan, dus dat lijkt me erg lastig.

Het probleem zit hem in dat mensen beweren dat het dezelfde bedrijven zijn, en dat klopt dus 100% niet. easyDedicated heeft op mij na hele andere mensen in dienst dan InterXS.

Dat ik nog steeds in KvK sta lijkt me logisch, maar daar zal ik me verder niet over uitlaten. Dat ik ook wel wat dingen voor easyDedicated doe lijkt me ook niet meer dan logisch, samen bereik je meer dan alleen. Waarom allebei bijvoorbeeld een AMS-IX verbinding afnemen als je het ook kan combineren en zo kosten kan drukken?

LeaseWeb
12/11/04, 02:39
Vinden jullie dat je klant bent van Hema als je iets koopt bij dixons? of klant van Hunkemöller als je iets koopt bij de praxis? Nee toch? (ze zijn allemaal vendex)

Hou dan op te zeuren.

Voor zover ik te maken heb gehad met Leon lijkt hij me zeer competent.

vanderhart
12/11/04, 10:37
Origineel geplaatst door LeaseWeb
Vinden jullie dat je klant bent van Hema als je iets koopt bij dixons? of klant van Hunkemöller als je iets koopt bij de praxis? Nee toch? (ze zijn allemaal vendex)

Hou dan op te zeuren.

Voor zover ik te maken heb gehad met Leon lijkt hij me zeer competent.

Vind ik een super goede vergelijking van leaseweb,
Wellicht dat het sommige mensen nu eens duidelijk wordt.

Reinier v Eeden
12/11/04, 13:21
Alleen bij de HEMA zit waarschijnlijk niemand achter de kassa die ook bij de dixons werkt.
Mocht de werknemer bij beide een partime job hebben dan zegt hij/zij niet tegen de ene klant. Ja ik werk ook bij de dixons en tegen de andere klant.. ik heb niks met de dixons te maken.

vanderhart
12/11/04, 13:27
Origineel geplaatst door Reinier v Eeden
Alleen bij de HEMA zit waarschijnlijk niemand achter de kassa die ook bij de dixons werkt.
Mocht de werknemer bij beide een partime job hebben dan zegt hij/zij niet tegen de ene klant. Ja ik werk ook bij de dixons en tegen de andere klant.. ik heb niks met de dixons te maken.


De gene achter de kassa is heel wat anders Reinier,
Maar laten wij ontopic gaan want wij dwalen wel heel erg af.

Reinier v Eeden
12/11/04, 14:13
Met de persoon die achter de kassa zit bedoel ik bijvoorbeeld een medewerker/eigenaar van ED / InterXS Vanderhart.

Maargoed dat ontopic gaan lijkt mij een verstandig idee.