PDA

Bekijk Volledige Versie : Te Koop: Lay-out



Sparkey
08/11/04, 15:09
Te koop, lay-out, geen template!!

Te gebruiken voor zakelijke website, of hosting.

Lay-out valt via het onderstaande adres te bekijken.
http://www.6tone.nl/js.jpg

Prijs: € 50,-

Wat je krijgt.
- Layout.psd
- Alle Gebruikte Fonts
- index.html + de images!

2e Lay-out (VERKOCHT!)
http://www.6tone.nl/espark.jpg

Prijs: € 100,-

Wat je krijgt.
- Layout.psd
- Alle Gebruikte Fonts
- index.html + de images!

Ik ben te bereiken via: Ad@6Tone.nl of je kan mij een PM sturen!

Graag alleen serieuse reacties!

Sparkey
11/11/04, 19:36
Layout 2 is inmiddels VERKOCHT!, deze is dus niet meer te koop!

Aboe
19/11/04, 19:32
Origineel geplaatst door Sparkey
Layout 2 is inmiddels VERKOCHT!, deze is dus niet meer te koop!


Mooi.

XS-24
19/11/04, 20:59
Waarom reageer je dan?

Prijzen incl o excl btw, factuur mogelijk?

Zenda
19/11/04, 23:57
Sparkey, ik vraag me af waarom deze ontwerpen zo goedkoop de deur uit gaan. Naar mijn mening is vooral Design 1 heel erg professioneel en dit dan voor € 50,- !
Is er iets mis met de designen?

Sparkey
20/11/04, 00:42
Met de designs is niets mis, alleen de mensen willen tegenwoordig niet meer zoveel voor een design betalen.

Dit komt vooral omdat steeds meer jongetjes van 13/14 zogenaamde bedrijfjes maken, die super lelijke designs maken voor prijzen van € 2,-
Door dit soort mensen gaat 't design wereldje wat minder worden, omdat er steeds meer mensen gewend aanraken.

En het is gewoon moeilijk om serieuse mensen te vinden die ook een redelijke prijs betalen voor een design.

Ik hoop wel dat deze er nog zijn, als jij ze kent kan je me altijd e-mailen!

Zenda
20/11/04, 09:35
Als ik een opdracht krijg, hiervoor moet ik dus ook een design ontwerpen ;), zijn de prijzen toch een aantal keer hoger dan die € 50,-.

Maar even terug... Jouw designs zijn zeker voor bedrijven prachtig. Misschien moet je is reclame (zoals advertentie's) plaatsen. Op den duur is het nog maar een kwestie van mond-op-mond reclame.

_Leitz
20/11/04, 10:08
Origineel geplaatst door Zenda
Als ik een opdracht krijg, hiervoor moet ik dus ook een design ontwerpen ;), zijn de prijzen toch een aantal keer hoger dan die € 50,-.

Maar even terug... Jouw designs zijn zeker voor bedrijven prachtig. Misschien moet je is reclame (zoals advertentie's) plaatsen. Op den duur is het nog maar een kwestie van mond-op-mond reclame.

tsja... als ik een layout maak en ik reken uurtarief ben je denk ik ook iets van 50 euri kwijt. Wat er vervolgens moet gebeuren aan scripting en teksten ed reken ik niet mee, meestal gaat een website bij mij voor een 200 euri compleet de deur uit. Dit is dus alleen de layout zonder verdere scripting en eigenlijk hoeft sparkey verder helemaal niet meer te doen, dan is 50 euri wel redelijk.

Savvas
20/11/04, 10:58
Ik vind het ook erg mooie ontwerpen, echter zul je bij elk ontwerp van sparkey dezelfde dingen terugvinden, dit maakt het al snel minder origineel.

Kijk maar eens voor de gein naar eerder aangeboden ontwerpen van hem.

Sparkey
20/11/04, 11:00
Ik heb in de loop der tijd een soort eigen stijl gekregen, je kan heel simpel herkennen of 't een 'Sparkey' lay-out is :P

Maar deze lay-outs had ik al een tijdje geleden gemaakt, dus wou ze gewoon de deur uit hebben.