PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders bedreigd met filmpje.



Robert.B
07/11/04, 10:49
Geert Wilders in filmpje met onthoofding bedreigd
Politicus Geert Wilders is opnieuw met de dood bedreigd. In een videofilmpje op een website wordt opgeroepen de ex-VVD'er te onthoofden, omdat hij zou spotten met de islam.

Website
Het filmpje stond tijdelijk op de msn-website Jama'at Al-Tawheed Wal Jihaad. Als beloning voor de moord op Wilders wordt 'het paradijs' in het vooruitzicht gesteld. Wilders is vol afschuw over de bedreiging en heeft aangifte gedaan.

AIVD
De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging gaan onderzoek doen naar de bedreiging.

Unheimisch
Het Kamerlid van de eenmansfractie Groep Wilders zegt inmiddels wel een 'unheimisch gevoel' te krijgen van de vele bedreigingen aan zijn adres. Daarentegen wil hij van geen wijken weten. "Ik zie dit als een verdere aansporing met volle kracht verder te gaan.''

Bron: Website RTL nieuws
---------

Het word steeds gekker.

Niemand toevallig in bezit van dit filmpje, of weet waar hij te downloaden is?

Rimshaker
07/11/04, 11:05
Man man hou op met die onzintopics of ga naar een forum dat daar voor bedoeld is. Dit filmpje is al 1 of 2 maanden oud.

NextIT
07/11/04, 11:15
Origineel geplaatst door Rimshaker
Man man hou op met die onzintopics...Nee, jij trekt volle zalen?!? :D

Rimshaker
07/11/04, 11:23
Je moest eens weten ;)

kilian
07/11/04, 11:26
Origineel geplaatst door Rimshaker
Je moest eens weten ;)
Man man hou op met die onzinreacties of ga naar een forum dat daar voor bedoeld is.

Rimshaker
07/11/04, 11:28
Tss ik mag toch wel reageren als iemand mijn reactie belachelijk maakt? Die volle zalen trekken dat is pas een onzinreactie. Zoals gezegd dit filmpje is al erg oud dus als iemand dat presenteert alsof het dit weekeind gemaakt is komt dat ook over alsof degene van een andere planeet komt. Maar ik zal wel de verstandigste zijn en het in dit topic hierbij laten hoor.

Robert.B
07/11/04, 11:40
Nah, sorry hiervoor :p ik las dit nieuws serieus vandaag op een forum. slotje dan maar weer...

kilian
07/11/04, 12:09
Origineel geplaatst door Rimshaker
Tss ik mag toch wel reageren als iemand mijn reactie belachelijk maakt? Die volle zalen trekken dat is pas een onzinreactie. Zoals gezegd dit filmpje is al erg oud dus als iemand dat presenteert alsof het dit weekeind gemaakt is komt dat ook over alsof degene van een andere planeet komt. Maar ik zal wel de verstandigste zijn en het in dit topic hierbij laten hoor.

Maar dit is voor mij een serieus onderwerp waar 'volgens mij' niet genoeg over gepraat kan worden. Ik vond dat jij het juist belachelijk maakte door het af te doen als oud en dus niet belangrijk.

Aan de andere zijde heeft dit NIKS met wht te maken ja.

PeterT
07/11/04, 12:29
Dit is de lounge, daarin mag dat.
En dat hij het filmpje nu naar voren brengt is niet raar, aangezien het nu weer in het nieuws is.

Kijk bijvoorbeeld hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=437479&c=14

Robert.B
07/11/04, 12:42
Ja, zie je! Toch! :p

Maaruh, niemand die dat filmpje ergens heeft?

superior-is
07/11/04, 19:11
Waarom zou je dat filmpje willen hebben? Maar persoonlijk vind ik dit bericht meer iets voor Fok Forum. Politiek is nu weer een hevige kwestie in Nederland, maar probeer WHT toch zoveel mogelijk hosting gerelateerd te houden.