PDA

Bekijk Volledige Versie : [GEZ] Servers tegen PayPal betaling



Nedimension
05/11/04, 15:16
Zijn er ook bedrijven waar we tegen redelijke prijzen servers kunnen kopen tegen betaling via PayPal? Het liefst bedrijven in NL die uit voorraad kunnen leveren.

Weet iemand dergelijke bedrijven of zijn hier dergelijke bedrijven op het forum, plaats dan aub een reactie.

Bvd

Keuningen
05/11/04, 15:45
Origineel geplaatst door Nedimension
Zijn er ook bedrijven waar we tegen redelijke prijzen servers kunnen kopen tegen betaling via PayPal? Het liefst bedrijven in NL die uit voorraad kunnen leveren.

Weet iemand dergelijke bedrijven of zijn hier dergelijke bedrijven op het forum, plaats dan aub een reactie.

Bvd

Al onze servers kunnen betaald worden met paypal

zie mijn aanbieding in dit topic!

dsigning
05/11/04, 20:20
Alle aanbiedingen van server4fun kunnen ook via paypal betaald worden.

Nedimension
06/11/04, 03:04
Zijn er nog meer bedrijven die paypal accepteren, over het algemeen wel redelijk wat hardware op voorraad hebben, en ook op zaterdag beschikbaar zijn voor afhalen?

InstantXs
06/11/04, 12:15
Ligt eraan welke onderdelen je zoekt...

Ahead-IT
06/11/04, 16:20
Origineel geplaatst door Nedimension
Zijn er nog meer bedrijven die paypal accepteren, over het algemeen wel redelijk wat hardware op voorraad hebben, en ook op zaterdag beschikbaar zijn voor afhalen?
Wij hebben altijd minimaal 10 systemen in voorraad, maar we werken nog niet met pay-pal. Ik heb het even gelezen op hun site, blijkbaar zijn de kosten toch vrij hoog. Voor mij geen probleem, maar dat wordt doorgerekend aan de klant. Anders is het niet eerlijk meer.