PDA

Bekijk Volledige Versie : Doorstart/herstart een goed idee nu of niet?



2oo4
04/11/04, 20:58
Goeden avond,

na een tijd weggegaan te zijn zit ik weer te denken om weer terug te komen alleen zou een doorstart/herstart nu wel een goed idee zijn?

Het gaat hier om het hosting bedrijf DigitalHost. Ik heb alles nog bewaard dus dat zal het probleem nu niet zijn maar het gaat mij erom hoe de markt nu een beetje loopt...

Ik ga dan direct ook weer verder met de ontwikkeling van het WHBS wat tot nu toe nog stil heeft gelegen...

IT-worX
04/11/04, 21:01
Wees welkom! (again :p) :-)

PeterT
04/11/04, 21:13
Welkom terug. ik weet niet of het een goed idee is om een doorstart te maken; ik weet namelijk niet of het wel zoveel vertrouwen opwekt als je 'opeens' stopt en dan later weer verder gaat :(

wv-
04/11/04, 21:15
slecht idee. doe eerst wat meer ervaring op dan weer opnieuw zomaar te beginnen met een cpanel/plesk/directadmin

Bestlevel
04/11/04, 21:18
Begin zowieso onder een andere naam dat werkt denk ik veel beter.

2oo4
04/11/04, 21:18
Origineel geplaatst door PeterT
Welkom terug. ik weet niet of het een goed idee is om een doorstart te maken; ik weet namelijk niet of het wel zoveel vertrouwen opwekt als je 'opeens' stopt en dan later weer verder gaat :(

het scheelt wel heel veel dat ik maar een paar klanten had.
Ik heb ze bij de stop allemaal ergens anders geplaatst, en daar waren ze wel over te spreken.

Daarnaast bestond het bedrijf nog niet super lang, miss 2 maanden. Ik heb nu de laatste tijd meer technische kennis opgedaan dan dat ik had dus dat is nu ook al een voordeeltje :)

Maargoed heb net even gekeken naar de tijd die er ongeveer in zou gaan zitten om een herstart te maken en dat zal ongeveer 6 weken gaan duren...

IT-worX
04/11/04, 21:21
Veel succes dan met je heropstart, maar zoals iemand anders reeds opperde: zou wel andere bedrijfsnaam nemen nu :-)

2oo4
04/11/04, 21:24
Origineel geplaatst door IT-worX
Veel succes dan met je heropstart, maar zoals iemand anders reeds opperde: zou wel andere bedrijfsnaam nemen nu :-)

Hoezo zou je moeten verbergen dat je een tijdje in de "schaduw" bent gaan staan?

Ik vind het heus geen probleem als mijn klanten dat weten hoor, dat is een gedeelte van de eerlijkheid en als ze er later achter komen dat je een tijdje bent gestopt zorgt dat voor wantrouw bij je klanten en loop je uiteindelijk meer klanten mis dan dat je gewoon eerlijk bent ;)

superior-is
04/11/04, 21:55
Eerlijkheid duurt het langst, zoals een mooi wc-tegeltje het kan zeggen.

Wat is de voornaamste reden om weer te starten? En belangrijker -> blijf je het dan ook doorzetten?

[user]
04/11/04, 22:25
Origineel geplaatst door 2oo4


Hoezo zou je moeten verbergen dat je een tijdje in de "schaduw" bent gaan staan?

Ik vind het heus geen probleem als mijn klanten dat weten hoor, dat is een gedeelte van de eerlijkheid en als ze er later achter komen dat je een tijdje bent gestopt zorgt dat voor wantrouw bij je klanten en loop je uiteindelijk meer klanten mis dan dat je gewoon eerlijk bent ;)

Goed prima dat je er zo over denkt alleen snap ik dan het nut van het topic niet. Mensen geven je antwoord op je vraag, waarna je het vervolgens niet eens bent met het antwoord...

Ik zou overigens wel doorgaan onder dezelfde naam, tenminste als je je klanten op correcte wijze hebt behandeld en ik begrijp dat dat gebeurd is. Mocht het niet gebeurd zijn dan zou ik overigens helemaal afraden om het nogmaals te proberen.

2oo4
04/11/04, 22:28
Ja ik blijf het dan wel doorzetten uiteraard. Ik heb daarnaar als eerste gekeken en dat moet geen probleem zijn. Alleen nu volg ik het forum weer een tijdje en zie ik de hoge concurrentie strijd tussen de partijen, de een bied al hosting voor 1 euro en dat is iets wat ik echt niet meer kan bieden dan.

Dus dan gaat het om de volgende vraag kan ik de concurrentie wel aan en dat weet ik dus nog niet. Ik weet dus ook niet of er nog veel vraag naar hosting is op dit moment of dat de vraag aan het weg zakken is...

Wat ik denk ik beter kan doen is verder gaan met het WHBS en daarnaast nog in het klein hosting aan gaan bieden...

TimmiT.nl
06/11/04, 16:51
Wees eerlijk over dat je eff niet meegedaan met je bedrijf en in die tijd veel meer technische kennis hebt opgedaan.

Helaas heb ik me eigen bedrijf, dus helaas voor jou, maar zulke eerlijkheid zou ik als toekomstige klant zeker waarderen.