PDA

Bekijk Volledige Versie : Gesponserde server zoeken?



eRush
03/11/04, 10:11
Sorry voor als hij in het verkeerde forum staat!

Maar even het volgende:

Ik ben op zoek naar een server (min. 10mbit)!

Waarvoor?
Ik begin een nieuw board voor (upcoming) dj's. De bedoeling is dat we mixen maken en die dan online zetten. Maar daarvoor is natuurlijk een server nodig!
Wat de grootte ervan moet worden is nog niet bekend, maar misschien moeten we klein beginnen met een server van 5 gb ofzo. Natuurlijk moet hij lang online blijven, aan een server die 1 dag online is hebben we niets!

Dus weet je iemand of heb je zelf een server die aan de eisen voldoet...laat het me dan even weten!

Namen mij en de rest van de dj's alvast bedankt!!

Triloxigen
03/11/04, 10:50
Sponsor aanvragen forum is gesloten, helaas.
En 10mbit wat? verbinding of traffic?
Overigens zoek je geen server maar hosting.

eRush
03/11/04, 10:53
Ja, dat zag ik...dit is meer een vraag aan jullie waar ik zoiets zou kunnen aanvragen.

iemand ideeen waar ik dat kan doen?

10mbit is de verbinding. traffic weet ik nog niet...ligt eraan of het aanslaat ja of nee.

WH-Tim
03/11/04, 11:09
Je wilt veel, maar je hebt niks.. kun je niet beter zelf iets investeren in een hostingaccountje waar je je forumpje begint alvorens grote servers gaan aan te schaffen die misschien wel helemaal niet nodig zijn?

eRush
03/11/04, 11:11
Ik heb al een hosting...ben al bezig met het starten en klaar maken van het forum. Ik zal ook mijn eigen server gebruiken om mee te beginnen. Ik ben alvast opzoek naar een betere server.

WH-Tim
03/11/04, 11:13
Aha, en mogen wij daar een linkje bij zien zodat we wel weten waar we in investeren, niet dat ik geintereseerd ben, maar wellicht anderen die niet weten waar ze aan beginnen, en graag meer info willen voordat ze gaan investeren.

host3000
03/11/04, 11:14
Het hangt een beetje af van de termijn waarop je wilt verhuizen naar een andere server, maar ik denk dat als het niet deze week is ;) , wij je wel kunnen helpen.

Neem als je wilt, even contact op met sales@HOST3000.com, met een termijn en dergelijke.

eRush
03/11/04, 11:16
Misschien benoem ik het niet goed. Ik ben dus niet op zoek naar een hosting. Maar naar ruimte waar we (de members van het forum) hun eigen werk op kunnen zetten om die vervolgens te delen met andere dj's/producers.

Stefan Mensink
03/11/04, 11:24
Origineel geplaatst door Dennis Cohn
Misschien benoem ik het niet goed. Ik ben dus niet op zoek naar een hosting. Maar naar ruimte waar we (de members van het forum) hun eigen werk op kunnen zetten om die vervolgens te delen met andere dj's/producers.
Hosting dus. Webspace op een server valt onder hosting, of je het nu voor prive-doeleinden gebruikt, of voor een publieke website.

eRush
03/11/04, 11:25
Ok, sorry voor de verkeerde benaming :)

Stefan Mensink
03/11/04, 11:44
Maar even voor de duidelijkheid. Elke webhoster kan wel een 10 of 100 mbit verbinding aanbieden met het Internet. Relevant is wel hoe intensief u die verbinding gaat gebruiken. Gebruikt u de volle 10 mbit betekent dat pakweg 3000 GByte (3 Terabyte) per maand aan verkeer. Het is verstandig op basis van het geplande gebruik (aantal bezoekers, aantal uit te wisselen bestanden en hoevaak deze opgehaald worden, etc) een raming te maken van de hoeveelheid te verbruiken verkeer.

Voorbeeld:
- Website met 10 personen
- Elke persoon plaatst 10x per maand een bestand van 5MB.
- De 9 overige personen downloaden dit elk 1 keer.

100 x 5 MB = 500MB verkeer.
Plus natuurlijk nog wat overig verkeer (webpagina's, mail, etc): 100MB
Totaal minder dan 1 GB verkeer per maand.

Tip: probeer het ruim aan te houden.

eRush
03/11/04, 11:55
Zoiets is wel handig en vooral een goed overzicht. Echter zou ik hierop moeten wachten totdat het board online is.

Om mee te beginnen:
10 man die een set of nummers van zichzelf posten a 100 mb max. per maand
9 andere downloaden dat van elkaar.

10 x 100mb = 1000mb ruimte
9 * 9 * 100mb - 8100mb dataverkeer.

Geloof dat mijn berekening wel klopt :D

dus 10gb dataverkeer per maand met een space van 1 gb.

Raptor
03/11/04, 15:41
Dat kost 10 euro per maand ofzo, kun je dat zelf niet ophoesten?

eRush
03/11/04, 16:07
waar dan?

Kurtje
03/11/04, 18:16
mogen we niet hier vertellen, dat is adverteren.. dan moet je bij het 'aanvragen' forum wezen..

Die prijs (10 euro) is wel haalbaar.

Hosting-Garage
03/11/04, 18:45
We zijn geinteresseerd in deze vorm van sponsoring.

Contacteer me even als je wil.

MVG