PDA

Bekijk Volledige Versie : PayPal Limits



Stoep
01/11/04, 15:47
Op een PayPal account heb je altijd een withdrawal limit van 750 euro per maand, en 1500 euro totaal oid. Dit betekent dat je dus niet meer dan 750 euro per maand van je PayPal account naar je bankrekening kunt overboeken.

PayPal heeft wel eoa 'Extended Use Program', waar je je voor kunt aanmelden zodra je een creditcard hebt toegevoegd aan je account. Weet iemand hier meer over? Kan je, als je je hiervoor hebt opgegeven, ongelimiteerd je PayPal saldo overboeken naar je bankrekeningen? En zijn er nog kosten berbonden aan die 'Extended Use PRogram'?

Bij voorbaat dank voor de reacties en uitleg!

Triloxigen
01/11/04, 16:06
Het kost wel 1,- om van PayPal naar een bankrekening over te maken.

Voor de rest weet ik het niet :)

PeterT
01/11/04, 16:16
Ik kan in ieder geval geen limieten meer vinden :)

(ben verified business member enrolled in expanded use program)

Geen kosten, behalve die ene euro die van je CC wordt gehaald.
Maar die krijg je weer terug gestort in je account :)

Stoep
01/11/04, 16:41
Het gaat hier om een zakelijk account.
Ik begrijp dus dat het inderdaad mogelijk is om een account zonder limits te krijgen.
Maar hoe wordt je dan 'verified business member enrolled in expanded use program'? :p

webbed
01/11/04, 19:13
Je bent een verified member als je je credit card heb geverifieerd. Als je je credit card aanmeldt, wordt er 1 euro afgeschreven. Op je afschrijving staat een nummer die je bij Paypal moet invoeren om je credit card te verifieren.

Triloxigen
01/11/04, 22:17
Dus of je business hebt of personal.
Het kost beide niks?

PeterT
01/11/04, 22:21
Bij business betaal je voor ontvangen betalingen.
Bij personal niet.

Bij business kan je credit card betalingen ontvangen.
Bij personal niet.

Triloxigen
01/11/04, 22:26
En uiteraard zijn de bedragen niet/moeilijk te vinden :p

Ik heb trowuens een paypal account van voor de tijd dat je kon kiezen tussen personal en business..
Hoe weet je nou wat je dan hebt?

alex[nl]
02/11/04, 09:58
Bedragen voor merchants binnen Europa hier (https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside&countries=EU)

Thiaz
03/11/04, 09:13
Origineel geplaatst door PeterT
Bij business kan je credit card betalingen ontvangen.
Bij personal niet.

Laatst hele grote problemen mee gehad, iemand had toen een vrij groot bedrag (500 euro) overgeboekt via paypal naar mijn (je raad het al) personal account, en dan locken ze je account.

dat is echt zo raar, mag dat eigenlijk?, nu moet je een credit card toevoegen en enrollen in dat expand ding (a $2), inmiddels 3 maanden verder :+

Afrader dus.

PeterT
03/11/04, 10:35
Ja, ze zijn best wantrouwig.. fraude enzo.
Vanaf het moment dat onze account verified was hebben we echter geen enkel probleem gehad :)