PDA

Bekijk Volledige Versie : overname



-=FoX=-MineMine
28/10/04, 08:47
Mijn vraag is ik heb in december een hosting aangevraagt bij een bedrijf. ik heb toen betaald voor 12 maanden.

Het bedrijf is overgenomen door een andere bedrijf, en dat bedrijf is alweer overgenomen..

Nu is me hosting de maand al bijna 4 weken down.. door de verhuizing

Mag ik me geld terug vragen van die maand ? of krijg ik een "13de maand hosting"
want nu krijg ik dan eigenlijk maar 11 maanden hosting terwijl ik voor 12 betaal..

ik zeg geen bedrijf ;) maar ik vraag gewoon om advies.

Jochem - Kameel
28/10/04, 09:15
Vaak, maar niet altijd, staat er iets over in de Algemene Voorwaarden.

Ik zou in ieder geval of je geld van die maand (als je bij ze weg wilt) of een gratis extra maand (of 2 gratis ter schadevergoeding) eisen als je bij ze wilt blijven.

Triloxigen
28/10/04, 09:39
Hostingpoint -> BASM?

rgbman
28/10/04, 10:27
Ik heb hetzelfde probleem met denk ik hetzelfde bedrijf. Nu komt alleen het laatste bedrijf een heel stuk serieuzer over dan de voorgaande 2 en ik denk dat met het nieuwe bedrijf wel te onderhandelen valt.

Mijn advies: even een mailtje sturen met daarin je klacht en wat je daar voor terug verwacht. Dus iets van 1 maand down dus minimaal één maand in korting op je volgende factuur.

btw, bij mij is het niet BASM...gelukkig niet....

-=FoX=-MineMine
28/10/04, 12:20
het is niet basm ;)

Ik had al een keer gemailt.. ze haden me gegevens en zouden het online zetten de volgende dag (mail kreeg ik Zondag)

goldenlounge
04/11/04, 19:57
beste,

dit hangt natuurlijk af of je al dan niet een contractje hebt getekend, anders denk ik niet dat je iets kunt eisen.
Wanneer de huidige hostingcompany redelijk ( en verstandig ) is , doen ze best een effort naar de gedupeerde klanten..

Mvg

[user]
04/11/04, 20:03
Dit lijkt me niet echt voor hier bestemd , hier moet je uitkomen met het bedrijf zelf. Het is ook deels wat je wilt, je hebt denk ik inmiddels het recht je geld terug te halen maar als je de 12 maanden bijvoorbeeld vanaf maandag wil in laten gaan zou ook fair zijn.

Zuidberg
05/11/04, 17:17
Vaak staat in de algemene voorwaarden dat het betreffende hostingbedrijf niet voor iets dergelijks aansprakelijk is, maar als ze verstandig zijn, regelen ze wel wat met de klanten.

-=FoX=-MineMine
08/11/04, 20:06
ik heb het bedrijf gemailt ;) ik verwacht binnenkort een antwoord ;)