PDA

Bekijk Volledige Versie : MYSQL / PHP (iis) probleem ->



janwillem
27/10/04, 14:20
Na een paar dagen succesvol proef te hebben gedraaid met de combinatie W2003 / IIS6 / PHP5 / MYSQL4 krijg ik nu een timeout wanneer ik de databases wil bekijken via de phpmyadmin :

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in D:\webspace\web\www\phpmyadmin\db_details_structur e.php on line 357

Dit gebeurt in voor iedere database op de server. Nu neem ik aan wanneer ik simpelweg de timeout tijd verhoog, dat ik van het probleem af ben ( tijdelijk in ieder geval.) Echter duurt het laden van de simpele database in de myadmin gewoon veel te lang. Iemand enige suggestie waar te zoeken ?

Mannekino
27/10/04, 16:15
Voor de hand liggende vraag, maar heb je iets gewijzigd aan de configuratie van de server die mogelijk die probleem veroorzaakt? Het bekijken van een database moet inderdaad geen time-outs opleveren. Dit hoort gewoon snel te gaan. Hoewel het voor mijn gevoel iets minder snel gaat als een Linux / PHP / Apache systeem. Dit is overigens alleen in phpMyAdmin. Mijn eigen scripts worden sneller geparsed onder Windows / PHP / IIS.

janwillem
27/10/04, 17:34
Nee geen wijzigingen in IIS of op webserver aangebracht..

PreServer
27/10/04, 23:29
phpmyadmin gaat alle databases en tabellen af voordat die geladen is. heb je er meschien heel veel (grote) databases of databases met veel tabellen erin erop gezet? en heb je de databases gechecked op fouten meschien zit er een rotte tussen waar die op blijft hangen.