PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller



Freagle
17/10/04, 18:12
hoi

reseller hosting is meestal goedkoper dan gewone webhosting, kun je ook er gewoon voor kiezen om een reseller pakket te nemen ipv een virtual hosting pakket?

of is het bij een reseller pakket ook de bedoeling dat je het doorverkoopt?

wdv
17/10/04, 18:41
Hoeft meestal niet per se. Met reseller pakketten moet je alleen meestal direct een vrij groot pakket afnemen.

S2S-Guust
17/10/04, 18:46
Bij de meeste bedrijven is het vaak gunstiger om een resellerpakket af tenemen bij meerdere domeinnamen (pakketten). Naast het feit dat je dan zelf (gratis) domeinnamen kan blijven toevoegen heb je ook controle over je eigen pakket grote e.d.

Nucleus
18/10/04, 17:25
Origineel geplaatst door Freagle
hoi

reseller hosting is meestal goedkoper dan gewone webhosting, kun je ook er gewoon voor kiezen om een reseller pakket te nemen ipv een virtual hosting pakket?

of is het bij een reseller pakket ook de bedoeling dat je het doorverkoopt?

Best altijd eerst kijken wat de (juridische) voorwaarden zijn van een reseller pakket.
Dat kan soms nogal eens verschillen.

TP edit: Niet de bedoeling om je eigen producten te promoten.


Mvg,
David

Triloxigen
18/10/04, 17:55
De reden dat reselling vaak goedkoper is omdat er wordt verwacht dat de reseller een beetje verstand van zaken heeft en dus minder support nodig heeft en de support van zijn klanten op zich neemt.

ConceptDesign
18/10/04, 20:40
als er niks over in de voorwaarden staat, mag het natuurlijk wel.

2hosting
19/10/04, 01:49
Meestaal maakt het niet uit, maar lees de contracten goed door. Tegenwoordig is niks vanzelfsprekend. Reseller-pakketten zijn goedkoper omdat je als hostingbedrijf liever aan een reseller support geeft dan aan 10 hosting-klanten.

Nucleus
19/10/04, 10:36
Origineel geplaatst door 2hosting
Meestaal maakt het niet uit, maar lees de contracten goed door. Tegenwoordig is niks vanzelfsprekend. Reseller-pakketten zijn goedkoper omdat je als hostingbedrijf liever aan een reseller support geeft dan aan 10 hosting-klanten.

Rik-edit Geen 'verkooppraat' in dit topic, als hij evt interesse heeft in een service had hij dat wel aangegeven.

T.Merkestijn
23/10/04, 08:54
het lijkt me dat dat niet uit maakt, want jij koopt dat pakket dus mag je er naar mijn weten mee doen wat je wilt.. of je er nou 5 domeinen aankoppelt of één.

2hosting
23/10/04, 12:08
Origineel geplaatst door Nucleus


Rik-edit Geen 'verkooppraat' in dit topic, als hij evt interesse heeft in een service had hij dat wel aangegeven.


???? sorry maar ik volg je niet? "lees de contracten goed door" is een raad en geen verkooppraat' !

®on
23/10/04, 12:32
Origineel geplaatst door 2hosting
???? sorry maar ik volg je niet? "lees de contracten goed door" is een raad en geen verkooppraat' !
Dat ging waarschijnlijk om de tekst van Nucleus ;)

2hosting
23/10/04, 12:36
ooooooeps :) ben ik weer te snel :(