PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis producten



XS-24
14/10/04, 12:46
Ik zie wel eens bedrijven die Ipods, mp3 spelers etc weggeven. Heeft iemand hier ervaring mee, komen er hierdoor nou echt meer klanten op je af.

Ik persoonlijk ga niet zo snel in op "gratis of maak kans op" aanbiedingen.

Websspace
14/10/04, 13:17
Onze iPod actie was alleszins een succes, wij zouden het opnieuw doen.

Beyonder
14/10/04, 13:17
Moet je eens proberen met gratis hosting+domeinnaam weg te geven, moet je eens zien hoeveel mensen daarop af komen;)

Gratis werkt altijd goed in Nederland.

XS-24
14/10/04, 14:29
Oke, je bent nederlander of niet :p.


Maar zoals Websspace zegt was hun actie een succes, maar volgens mij hebben veel meer mensen wat aan de nieuwe actie, daar heeft iedeereen its goedkoop terwijl de ipod maar naar 1 persoongaat (neem ik aan :p)

Mathieu
14/10/04, 17:02
Ik denk dat er daar ook veel in gesjoemeld kan worden hoor..
Bijv: ik spreek af met een goede vriend of kennis dat hij moet beweren dat hij die prijs gekregen heeft.
Ik zet op de site dat iedereen kans maakt op deze iPod, en uiteindelijk gaat de prijs naar Meneer X uit StadX....

RobbertC
14/10/04, 17:13
Origineel geplaatst door Mathieu
Ik denk dat er daar ook veel in gesjoemeld kan worden hoor..
Bijv: ik spreek af met een goede vriend of kennis dat hij moet beweren dat hij die prijs gekregen heeft.
Ik zet op de site dat iedereen kans maakt op deze iPod, en uiteindelijk gaat de prijs naar Meneer X uit StadX.... En als dat uitkomt hoef jij je de komende 50 jaar niet meer op internet te vertonen...

Mathieu
14/10/04, 17:18
Inderdaad, das ook waar.
Wij bieden alvast geen zo'n dingen aan momenteel.
Wat we wel doen momenteel is een gratis domeinnaam bij elk hostingpakket.

Ik denk dat dit beter is dan bijv. een Ipod weggeven, maar ervaring heb ik er niet mee..

Mathieu
14/10/04, 22:28
Trouwens, zijn er nog die andere dingen gebruiken om klanten te lokken? :)

XS-24
14/10/04, 23:16
Tuurlijk:

MP3 spelers,
Muizen/Toetsenborden
Printers
Telefoons
Webcams
DVD spelers
Radio's

allemaal rond de 100 euro of minder.

luser
14/10/04, 23:19
Webcams kan je al krijgen vanaf 9 euro in de winkel, dus moet je er in massa toch wel goedkoper aangeraken

XS-24
14/10/04, 23:27
Naja dat moet je zelf maar bekijken, ik vind het verloten van een webcam van 9 euro over ~100 klanten wat zielig over komen.

luser
14/10/04, 23:32
Ik had het eerder als presentje bv voor al je colocated klanten ofzo...

XS-24
14/10/04, 23:39
hmwa wat zou jij doen als je als bedrijf een webcam van 9 euro zou krijgen? juist...

Maargoed daar ging het topic niet over.

Wat is beter:

5 cadeau's van ongeveer 30 euro weggeven of 1 van 150?

s2software
15/10/04, 00:09
Ik ben tegen het weggeven van cadeau's, dan lijkt het net alsof je geld teveel hebt.
Persoonlijk vind ik ook dat je beter dat geld kun investeren in je bedrijf, i.p.v. er presentjes voor te kopen om klanten te lokken.

Mathieu
15/10/04, 00:14
Ik vind wel niet dat bijv. een gratis domein bij elk hostingpakket "iets weggeven" is..
Het is wel nuttig en interessant é..

XS-24
15/10/04, 08:22
Origineel geplaatst door s2software
Ik ben tegen het weggeven van cadeau's, dan lijkt het net alsof je geld teveel hebt.
Persoonlijk vind ik ook dat je beter dat geld kun investeren in je bedrijf, i.p.v. er presentjes voor te kopen om klanten te lokken.
Zonder klanten valt er niks te inversteren.

Triloxigen
15/10/04, 09:39
Origineel geplaatst door s2software
Ik ben tegen het weggeven van cadeau's, dan lijkt het net alsof je geld teveel hebt.
Persoonlijk vind ik ook dat je beter dat geld kun investeren in je bedrijf, i.p.v. er presentjes voor te kopen om klanten te lokken.

Vaak zijn de kosten verwaarloosbaar met de extra inkomsten die je ermee krijgt.

Filipino
15/10/04, 10:55
Wat een mooi cadeau zou zijn is de MX510 muis weggeven :D

Henky!
20/10/04, 00:33
Nee, een 'gratis domein' is natuurlijk lariekoek, maar goed. Het werkt wel.

Vandaag kregen we een folder van Viking Kantoor artikelen. Ze bestaan 10 jaar en dus kreeg je een gratis Palmtop bij elke bestelling.

Inderdaad, meteen een bestelling gedaan:-)

Mathieu
20/10/04, 00:36
Wij zijn daar ook klant en nog niks gekregen.. :( :)