PDA

Bekijk Volledige Versie : whoiscart



loenstra
13/10/04, 03:49
Ik heb een aantal dagen geleden whoiscart gekocht. Deze heb ik helemaal ingestalleerd en het werkt. Ik heb toch een vraag over dit pakket. Als iemand een domeinnaam bij mij vastlegt, legt hij deze dan automatisch vast zonder dat ik ertussen hoeft te komen. Ik host namelijk wel gedeeltelijk zelf, maar ik vraag de domeinen niet zelf aan dat wordt door mijn hostingbedrijf gedaan? Ik wil graag dat mensen op mijn website domeinen kunnen vastleggen, dat ik een mail krijg nadat ze het te hebben aangevraagd maar dat ik het daarna regel dus zonder whoiscart!?

Groet,

Leon

Jochem - Kameel
13/10/04, 09:40
Dat kan door bij 'settings' in het admin gedeelte de 'email notidfication' op 'yes' te zetten.

En bij 'registrars' 'auto process' op 'no' te zetten :)

Is dit wat je zocht?

Tsirakos.nl
13/10/04, 20:07
Ik weet niet of ik het hier mag posten maar ik heb een vraagje aan de whois.cart gebruikers.

Zijn jullie een beetje te spreken over deze software? Ik wil hem namelijk ook aanschaffen maar ik heb toch graag wat ervaringen van anderen voor ik het doe.

Jochem - Kameel
13/10/04, 23:08
@ Tsirakos:
Misschien kun je eens in dit topic kijken:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=54946&perpage=15&highlight=whoiscart&pagenumber=2