PDA

Bekijk Volledige Versie : Lycos partnershop-achtige deals gezocht



radon
12/10/04, 23:54
Hallo allemaal,

Leuk forum! :)

Ik verkoop via een Lycos partnershop webhostingabonnementen, althans, dat probeer ik, maar het is na 10 dagen nog niet gelukt. Geen punt natuurlijk, want de promotie van het hele gebeuren is nog maar net begonnen. Ik link vanaf mijn eigen website door naar mijn Lycos partnershop.

Ik wilde jullie vragen of er meer en misschien betere van dergelijke deals zijn. Bij Lycos is het voordeel dat zij alles doen. Je hoeft in feite alleen maar mensen naar je shop te lokken. Orderafhandeling, support, etc, gewoon alles wordt verder door hen gedaan. De vergoedingen (http://www.partnershop.nl/commissions/) zijn niet slecht.

Ik heb een aardig aantal pagina's geschreven over webhosting en verwacht daarom meer bezoekers die in een hosting geïnteresseerd zijn. Bovendien trekt mijn computergerelateerde site momenteel al zo'n 5000 pageviews / 1200 unique per dag. Hebben jullie suggesties voor het wederverkopen van hosting, waarbij ik slechts als doorgeefluik optreedt?

Bedankt voor jullie suggesties.

Triloxigen
13/10/04, 00:08
Ik denk dat als ik hier reply het dan gezien wordt als aanbieding.

Het lijkt me verstandig als een mod dit topic verplaatst naar het aanbiedingen forum of dat je even een nieuw topic plaatst in dat forum.

Rik
13/10/04, 00:10
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik denk dat als ik hier reply het dan gezien wordt als aanbieding.

Het lijkt me verstandig als een mod dit topic verplaatst naar het aanbiedingen forum of dat je even een nieuw topic plaatst in dat forum.

Topic starter vroeg om ervaringen of mogelijkheden bij anderen... niet of je hem een aanbieding wilt doen
:huh: ....

Triloxigen
13/10/04, 00:11
Origineel geplaatst door Rik


Topic starter vroeg om ervaringen of mogelijkheden bij anderen... niet of je hem een aanbieding wilt doen
:huh: ....

En als ik mezelf wil suggesteren? :)

radon
13/10/04, 11:10
Ik was eigenlijk in eerste instantie op zoek naar bedrijven waarvan algemeen bekend is dat zij zo'n dienst aanbieden. Aangezien het hier echter vol zit met hostingbedrijven zou ik het ook niet vervelend vinden om aanbiedingen te ontvangen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in de oriënterende fase zit en dat eventuele aanbiedingen in een speciale map in mijn favorites gaan, zodat ik binnenkort een aantal dagen kan besteden aan het selecteren van goede deals en het heen en weer mailen met de aanbieders.

Moderators, als mijn topic na deze informatie beter in een ander subforum thuis hoort, dan merk ik het wel.

Tsirakos.nl
13/10/04, 18:22
Rik-edit: Hier niets aanbieden !

Hosting-Garage
13/10/04, 18:59
Hello,

het voordeel van klassiek resellen is dat je je eigen prijzen kunt maken. Op de domeinnamen is de marges van Lycos bijzonder gtroot. Ik denk dat de meeste bedrijven hier voor een reseller prijs van 22 Euro u wel minstens 7 Euro bonus kunnen geven.

Dus ik zou zeggen contacteer ons allemaal, of plaats een aanvraag tot aanbieding op het forum. Je zou mischien eens meer kunnen verdienen omdat je goedkoper verkoopt dan Lycos!!!

radon
13/10/04, 20:03
Gewoon een aanvraag plaatsen. Ik had al zo'n vermoeden. Daarmee wordt dit topic een beetje overbodig. U hoort nog van mij! :)