PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste webhoster



Realphotoshop
10/10/04, 20:22
Ik wil graan een klein onderzoek plegen. Schrijf hier wat jij tot nu toe de beste webhoster vindt op al het gebied. Welke hoster blinkt uit bij jou enz.

Uiteraard niet je eigen hosting bedrijf neer typen. Dat zal erg kinderachtig van je zijn.

iPlex
10/10/04, 20:29
VDX


Mischien een idee om de score in je begin post bij te gaan houden ?

ING Hosting
10/10/04, 20:45
ik zou zeggen Netnation, maar er zijn er nog veel meer zoals Netnation.

Dan heb ik het over support en kwaliteit.

ik zou inderdaad een post beginnen om een goed resultaat te krijgen.

Groeten E.A. van den ing

Guust
10/10/04, 20:55
GVS.nl, perfecte support en servers :)

XS-24
10/10/04, 22:10
GS-hosting.nl, perfecte service, heeft altijd tijd voor je vragen en heeft het goed voor elkaar.

Ik heb het dan over mijn co-locatie ervaring.

mohabo
10/10/04, 23:42
Ik heb 1 jaar ervaring met Priorweb.be (ook actief in NL).

Priorweb e-mailt bij problemen, schiet snel in actie bij vragen/problemen,...
Enige negatieve is dat de prijs van domeinnamen nu verdubbeld zijn en de prijzen voor webhosting zijn ook de hoogte ingegaan. Eigenlijk niet zo'n slimme zet als men weet dat men voor de helft van de prijs zelfs méér opties kan krijgen bij bepaalde webhosters.

Thiaz
11/10/04, 14:34
Colinks/Linkup

Echt gewoon perfect, support was even zoeken, maar dan heb je ook wat, os reinstallen, geen probleem, binnen 24 uur draaide de server opnieuw, verbinding weg, geen probleem, terug voordat je je mail weer kijkt.

En voor de rest is het rustig want er gebeurt vrijwel niks :)

mguilmot
11/10/04, 14:48
Directnet

Vind ze zo goed dat ik er geen woorden aan ga vuilmaken :p

Ruudt
11/10/04, 15:17
Origineel geplaatst door mguilmot
Directnet

Vind ze zo goed dat ik er geen woorden aan ga vuilmaken :p

Daar kan ik mezelf ook bij aansluiten

mguilmot
11/10/04, 15:24
Daar kan ik mezelf ook bij aansluiten

Zoals vele anderen ook denk ik ;)

kru
11/10/04, 21:30
PCExtreme, gewoonweg perfect (servers / support) en dat voor een lowbudget-prijs! :)

Luuc
11/10/04, 21:44
Origineel geplaatst door Thiaz
Colinks/Linkup

Echt gewoon perfect, support was even zoeken, maar dan heb je ook wat, os reinstallen, geen probleem, binnen 24 uur draaide de server opnieuw, verbinding weg, geen probleem, terug voordat je je mail weer kijkt.

En voor de rest is het rustig want er gebeurt vrijwel niks :) Ik ben ook zeer tevreden met Colinks/Linkup, nooit problemen gehad met support, dit was al vanaf het begin zeer goed.

Triloxigen
11/10/04, 23:24
@Realphotoshop
Kijk eens op www.webhosters.nl :)

Alli
20/10/04, 16:56
Rik-edit: .... en dat is 3..... YOUR OUT !

FSCJasper
20/10/04, 20:15
2uhosting,in kwaliteit en support :)

Cliff
20/10/04, 20:34
Origineel geplaatst door Realphotoshop
Ik wil graan een klein onderzoek plegen. Schrijf hier wat jij tot nu toe de beste webhoster vindt op al het gebied. Welke hoster blinkt uit bij jou enz.

Uiteraard niet je eigen hosting bedrijf neer typen. Dat zal erg kinderachtig van je zijn.

De hosting markt is ietwat verzadigd, dus om zo'n soort onderzoek in een forum te plegen is veels te kleinschalig. Als ik jou was zou ik eerder de bestaande sites hierover nazoeken en daar de reacties peilen.

Beyonder
20/10/04, 20:52
En al zeker niet hier een dergelijk onderzoek starten, veel mensen hier zijn onderling toch bevriend, krijg je een "if you scratch my back i scratch yours" gedrag :)

RobbertC
21/10/04, 09:09
Origineel geplaatst door Beyonder
En al zeker niet hier een dergelijk onderzoek starten, veel mensen hier zijn onderling toch bevriend, krijg je een "if you scratch my back i scratch yours" gedrag :) Inderdaad, zo'n topic heeft weinig nut.

Je hebt op het eind een lijst met 100 onbekende hosters met elk 1 stem, en 10 bekende hosters met elk 2 stemmen...