PDA

Bekijk Volledige Versie : Basm (ex-reseller)



NWO
05/10/04, 13:04
Hoi,

Ik post het maar hier zodat iedereen beetje op de hoogte is, en os2lover (olivier) Dit ook eens leest en mij misschien eens kan helpen!

Toen ik nog bij Basm mijn reseller pakketten kocht heb ik voor enkele klanten pakketten van 300 mb bij hun gekocht. Ik stond op een ex HP (nu dus globalhost) server in de usa. Deze was offline (en nog steeds) de reden waarom laat ik ook maar even in het midden..

Toen deze server langer dan 7 dagen offline was waren mijn klanten het zat en ik ook. Ik ben toen op zoek gegaan naar betere opties en heb deze gevonden. Vlak daarna kwam basm met de optie op te verhuizen naar hun 'eigen' servers. Nu had ik tenslotte betaald voor 2x 300 mb voor een klant maar deze niet gebruikt omdat ik dus nu niets meer bij basm heb staan.. Maar ik wil gewoon deze 600 mb tot mijn beschikking! Heb er tenslotte voor betaald.
Of ik wil 3/4 van mijn geld terug! Maar aan geld terug deden ze niet...
Er zijn denk ik 6 mailtjes naar hen verstuurd over hoe en wat, maar nooit wat terug gekregen..

Ik weet niet wat andere mensen hier van vinden maar ik vind het een trieste zaak.. Hopelijk heeft os2 hier een goede reden voor?...

Groeten

Triloxigen
05/10/04, 13:14
Waarom regel je het niet zelf met Olivier, maar post je het hier?
Het is hier geen BASM support forum.

NWO
05/10/04, 13:32
Origineel geplaatst door Triloxigen
Waarom regel je het niet zelf met Olivier, maar post je het hier?
Het is hier geen BASM support forum.

De reden is hier toch al gegeven??
Ik wordt geband zodra ik hier iets over vraag trouwens dat was ik vergeten te zeggen: MIRC WAS ik geband nu opgeheven.
En op Forum van hen kan ik niets meer posten.
Mails worden niet eens gelezen van mij.. Of ze doen er niks op uit..
Dit is de 1nige manier.. Hou er eigenlijk niet zo van om mensen in zo'n negatieve manier naar voren te laten komen, maar het kan gewoon nie anders, ze vragen er zelf om... toch??

Triloxigen
05/10/04, 13:34
Dit is echt niet de enige manier, en het is zeker niet DE manier.
Dit is geen BASM forum, simpel.

Waarom bel je dan niet?

NWO
05/10/04, 13:35
Origineel geplaatst door Triloxigen
Dit is echt niet de enige manier, en het is zeker niet DE manier.
Dit is geen BASM forum, simpel.

Waarom bel je dan niet?

Ze nemen de telefoon ook niet op...

Sales en Technisch niet...
Tips over hoe en wat ik dit wel geregeld kan krijgen zij natuurlijk welkom, dat het geen basm forum is lijkt mij duidelijk ;)

WH-Tim
05/10/04, 14:26
extra-hosting, ik heb al zo velen topic over basm hier gezien, vrijwel allemaal gesloten. Zoveel klanten al die hier hun heil zijn komen zoeken, maar zoek nou eens in die topics; nergens staat een oplossing..

Ikzelf heb al vrijwel niet eens zin meer om alweer een topic over basm te lezen, gewoon te triest wat er allemaal gebeurd, maar je geld terug krijgen zit er ook niet in.

Wij kunnen je daar helaas ook niet mee helpen :(

Ik denk dat je beter een groep mensen bij mekaar kan zoeken en met zijn allen iets ertegen doen, ipv met tig mensen stuk voor stuk een thread te beginnen die uiteindelijk toch weer closed wordt.

suc7 ermee ;)

Rik
05/10/04, 15:34
geloof dat er zelfs speciale websites voor zijn....

Het is inderdaad geen BASM supportforum, kan me er echter wel iets bij voorstellen dat men als laatste noodgreep naar een forum als WHT stapt om contact te krijgen...

Ondanks dat sluit ik deze inderdaad maar, hopen dat Dhr. Olivier zo vriendelijk is te zorgen dat we niet nog een hele berg van dit soort topics krijgen...