PDA

Bekijk Volledige Versie : Ondernemingsplan



Whyti
04/10/04, 19:47
Beste mensen,

Misschien ga ik nu iets vragen wat veel mensen niet doen...
Maar misschien is 1 iemand zo vriendelijk om me te helpen! :)

Voor mijn opleiding moet ik een "werkstuk" schrijven en 1 onderdeel daarvan is eenondernemingsplan schrijven voor een eigen onderneming. En hoe kan het ook anders, ik maak er eentje voor een hostingbedrijf.

Nou kwam ik op het idee, want dat is toegestaan, om te vragen aan de mensen hier, is er iemand die zo iets heeft liggen. Voor z'n eigen opleiding ooit geschreven, of gewoon echt gebruikt (voor z'n hostingonderneming)
Alle cijfers en namen mogen fictief zijn, dat snap ik ook wel dat je dat niet zomaar prijs geeft, ik wil alleen kijken hoe anderen/bedrijven dat hebben gedaan.

Misschien dat iemand me kan helpen??
Het kan natuurlijk ook anoniem dat je graag niet wilt dat iedereen weet van welk bedrijf dat is. Dan kun je me gewoon een PM sturen.

Ik hoop echt heel erg dat iemand me kan helpen!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet

Galactus
04/10/04, 21:11
ik heb er wel eentje, van vorig jaar van m'n opleiding. Maar hoort je leraar je hier niet meer over te kunnen vertellen ? Wij hebben een voorbeeld gekregen om ons te helpen bij het maken van een ondernemingsplan, ik neem aan dat jou leraren ook ergens een voorbeeld voor je heeft.

Whyti
04/10/04, 21:24
Ja ik heb er wel zo eentje van de KVK waar je dan kan kijken waar je op moet letten. Maar kijk alle andere mensen kunnen boeken halen over hoe ze bijvoorbeeld een cafe oprichten, maar ja dat gaat met een hostingbedrijf niet echt.

Dus zocht ik een plan wat al was uitgetypt voor zo'n bedrijf. Dan kan ik dat gewoon als Bron gebruiken.
Dat is gewoon toegestaan...

Bedoelde je zo iets, wat je al had?

Whyti
05/10/04, 10:41
Ik zit nu op school...
En misschien dat iemand me blij kan maken of me kan helpen?

Ik hoop het!