PDA

Bekijk Volledige Versie : Easydedicated server down - al 24 uur geen antwoord



Apoc
02/10/04, 13:39
Zoals bekend heb ik nog steeds een server bij easydedicated, deze is al enige tijd plat. Ik heb ze geprobeerd te bellen maar de telefoon daar lijkt dood.

Ik heb al meerdere reboot requests gedaan maar dit levert niets op. RedBus zegt dat ze niet aan Leon's servers mogen komen.

Heeft iemand een idee hoe ik hen toch zo snel mogelijk kan bereiken? Zover ik kan zien ben ik lang niet de enige met dit probleem.

Guust
02/10/04, 13:44
Vraag of redbus een noodnummer heeft ? :)

Triloxigen
02/10/04, 13:48
Probeer het eens in een van de andere 100 ED topics ;)

wdv
02/10/04, 13:51
Ik heb even 2 verschillende ED servers zitten pingen, die reageerden allebei nog.

Reageert je server nog wel op ping, of is ie echt 100% plat?

Apoc
02/10/04, 16:17
Origineel geplaatst door wdv
Ik heb even 2 verschillende ED servers zitten pingen, die reageerden allebei nog.

Reageert je server nog wel op ping, of is ie echt 100% plat?

Reageert nog wel op ping, maar verder nergens op. Een andere server van me werkt nog wel goed.

Dennis
02/10/04, 16:23
Dan moet je hem gewoon even rebooten, daarna werkt hij waarschijnlijk wel weer.

host3000
02/10/04, 16:31
Origineel geplaatst door Apoc
Ik heb al meerdere reboot requests gedaan maar dit levert niets op. RedBus zegt dat ze niet aan Leon's servers mogen komen.


Origineel geplaatst door DennisCitus
Dan moet je hem gewoon even rebooten, daarna werkt hij waarschijnlijk wel weer.
:rolleyes:

Dennis
02/10/04, 16:34
Origineel geplaatst door host3000

:rolleyes: Hehehe, ok. Die requests zijn ook al verwerkt neem ik aan.

Tjah, moeilijk. EasyDedicated biedt natuurlijk geen garanties en je hebt geen afspraken met ze gemaakt. Je kunt eventueel zelf iemand sturen?

Blurp
02/10/04, 17:48
Misschien gewoon een ticket aanmaken?

Bedoel je kan natuurlijk hier je een post plaatsen in de hoop dat iemand het leest maar het makkelijkst en meest voor hand liggend lijkt me, het is maar een idee hoor, een email sturen naar easydedicated ?

SNS
02/10/04, 18:25
Blurp: Ik denk dat je daar toch wel gemakshalve vanuit mag gaan.

Blurp
02/10/04, 19:06
Het leuke is alleen dat men hier geen ticket kan vinden van deze persoon.

SNS
02/10/04, 19:12
Als men aanwezig is lijkt het me ook niet zo'n probleem om de telefoon te beantwoorden.

Servers die ik ken zijn gewoon bereikbaar vanaf hier trouwens.

mihosnet
02/10/04, 20:36
Origineel geplaatst door tklaver
Als men aanwezig is lijkt het me ook niet zo'n probleem om de telefoon te beantwoorden.

Dan zit je fout, misschien..

- Werkt het personeel wel thuis in het weekend?
- Zijn ze bezig in het DC? Dan kunnen ze de telefoon niet opnemen.
- Etc..

Apoc
03/10/04, 10:45
Blurp:

Praat geen onzin jij. Ik heb hier 5 openstaande tickets staan, dus wat jij zegt is simpelweg een leugen. Ik heb geprobeert te bellen, te emailen, via my.easydedicated.com een reboot request aangevraagd, en nu al ruim 48 uur geen reactie.

Apoc
03/10/04, 10:46
Update: ik heb zojuist even gekeken, en ik heb 30 openstaande tickets waar nog nooit naar is gekeken. Deze gaan niet allemaal over hetzelfde, sommige zijn al 3 maanden oud.

Je kan zeggen wat je wilt blurp, maar volgens mij heb je niet eens de moeite genomen om te kijken.

sleeps
03/10/04, 11:20
if you peanuts, you get monkeys....
Grumpy-edit: User banned

os2lover
03/10/04, 18:47
Ik heb hier krak hetzelfde probleem (zie storing-meldingsrubriek).
Ik probeer sinds vanochtend reply te krijgen via telefoon / mail / support (op customers-pagina), zonder enige reactie.

Telefoneren is gewoon onmogelijk.
Ik wil er best heen gaan, maar ik vrees dat men me niet eens binnen zal laten. Vraag is trouwens of er überhaupt wel iemand op een zondag is, van EasyDedicated, om te checken of ik wel "mag" binnengaan.

joriz
03/10/04, 21:54
Je hebt toch een pasje nodig om het gebouw in te komen.
Ik heb nooit een pasje van ome ED gekregen.
Zelf heb ik nog nooit een reboot hoeven aanvragen maar ik weet van iemand anders die ook een server bij ED heeft dat het 8 uur duurde.

Door de weeks reageren ze wel snel op tickets. Binnen een half uur valt me op (soms zelfs 5 minuten)

Maar als hosting bedrijf en zeker iets groots als ED moet het 24/7.
Dan huur je maar een goedkope student in die 's nachts de reset knop wilt indrukken.

os2lover
03/10/04, 22:04
Mja, mijn ervaring :

Tussen 14 en 22 uur op werkdagen -> snelle respons
Daarbuiten zeldzaam :-(

Soms duurt het ook verschrikkelijk lang eer ze een probleem oplossen. Zo had ik een server besteld met Windows 2003 erop. Dagelijks vroeg ik een update, maar kreeg er maar af en toe één (meestal als ik hen opbelde, wat me dan natuurlijk ook nog es een pak meer geld kostte). In totaal heeft het 9 dagen geduurd, eer ze hem geïnstalleerd hadden. Het gaat 'm dus niet om trage hardware-levering, want vanaf dag 1 hadden ze me wel bevestigd dat ze de hardware reeds hadden.

XS-24
03/10/04, 22:17
De reden waarom wij van ED zijn afgestapt.

os2lover
03/10/04, 23:01
Mja, ik kijk nog even de kat uit de boom, maar ik hoop toch op een snelle oplossing..

Dirkje
04/10/04, 09:33
1 ding snap ik niet van ED.
Als ze nou eens al hun zaakjes op orde zetten, zijn ze binnen de kortste keren groot, echt groot.
Maar het lijkt wel of ze alles willen verpesten ofzo...

os2lover
04/10/04, 10:34
Hier is sinds vanochtend alles weer in orde.
Moest ik altijd kunnen rekenen op hen, had ik hen wellicht ook al veel meer klantjes bezorgd..

R__D
04/10/04, 10:39
Mja goed ik snap dus niet waarom iedere keer nieuwe posts over ED worden geopend. Mensen die daar huren weten dat ze met dit soort prolemen kunnen komen.
Voor de zoveelste keer is dat gebeurt, dus vindt dit eigenlijk beetje onzinnige posts..

Als men gewoon even zoekt op de site hier naar ED dan weten ze waar ze aan beginnen toch?

Just my 2 cents

Apoc
04/10/04, 11:04
Ik heb tot op heden nog steeds GEEN ENKELE reactie van ED.

Apoc
04/10/04, 11:09
Kan iemand eens 020-4111002 proberen te bellen? Volgens Leon zou ik als "trouwe klant" te ALLE tijden support kunnen krijgen via dat telefoonnummer. Momenteel lijkt het hele nummer niet eens te werken.

host3000
04/10/04, 11:12
*afsluittoon*

wbakker-letsgoonline
04/10/04, 11:22
Lekker gezellig :P telefoon die niet werkt... :)

R__D
04/10/04, 11:45
Inderdaad... dan ben je een super bedrijf als je telefonisch niet bereikbaar bent. Denk niet dat dit goed is voor ED z'n imago ;)

Henky!
04/10/04, 12:32
ED reageert niet op tickets en je kunt ze ook niet bellen of e-mailen. Lastig, wij hebben onze server daar allang opgezegd maar krijgen nog steeds facturen.

Sterker, we ontvangen nu zelfs facturen van andere ED klanten. Dus, mocht je geen factuur ontvangen bel ons dan even. Wij zijn wel bereikbaar en hebben wellicht je factuur hier:-)

R__D
04/10/04, 13:31
hehe misschien makkelijk om de namen d'r bij te zetten welke je hebt :) :P

hostweb
05/10/04, 11:51
Origineel geplaatst door Henky!
ED reageert niet op tickets en je kunt ze ook niet bellen of e-mailen. Lastig, wij hebben onze server daar allang opgezegd maar krijgen nog steeds facturen.

Sterker, we ontvangen nu zelfs facturen van andere ED klanten. Dus, mocht je geen factuur ontvangen bel ons dan even. Wij zijn wel bereikbaar en hebben wellicht je factuur hier:-)

Bij mij is het zelfde geval. heb netjes op tijd een opzeg gedaan en krijg nog steeds facturen van ed.

straffer nog support = 0
tickets worden totaal niet beantwoord

tijd dat ze dienne ED van de markt gooien wat mij persoonlijk betreft

mvg

jarno

s2software
05/10/04, 17:33
1 van mijn 3 servers is op onbekende wijze down gegaan. Telefoonnummer is niet bereikbaar. Reboots helpen niet.

Blurp
05/10/04, 17:50
Misschien een ticket aanmaken zodat hun ernaar kunnen kijken?

s2software
05/10/04, 18:26
Zei je ook al aan de telefoon. Maar ik dacht dat onze sysadmin dat al had gedaan.
Maar ok, Jeroen is er nu naar aan het kijken.

Henky!
06/10/04, 14:13
Origineel geplaatst door Blurp
Misschien een ticket aanmaken zodat hun ernaar kunnen kijken?

Grapje zeker:-)

BestHost
08/10/04, 21:15
volgens mij heeft ED alles wel weer aardig op orde. Ze zijn zelfs weer telefonisch bereikbaar en reageren op tickets. :-)

Henky!
09/10/04, 00:21
Origineel geplaatst door BestHost
volgens mij heeft ED alles wel weer aardig op orde. Ze zijn zelfs weer telefonisch bereikbaar en reageren op tickets. :-)

Grapje zeker:-)

wbakker-letsgoonline
09/10/04, 09:24
Nee is zo ze zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de verplaatsing van de servers naar een nieuw netwerk.

dreamhost_nl
09/10/04, 10:06
Origineel geplaatst door Dark-Network
Nee is zo ze zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de verplaatsing van de servers naar een nieuw netwerk.

Een nieuw netwerk? Stappen ze dan van hun eigen netwerk af? :huh:

Blurp
09/10/04, 11:19
Staan nog aantal servers op ons netwerk, die gaan naar het global europe netwerk

Initworks
29/10/04, 16:33
Beste Apoc,

Ik raad aan te verhuizen naar een andere provider. Als dit contractueel mogelijk is natuurlijk.

Ik ben zelfs naar Schotland verhuisd. Daar kan ik zelf inloggen op de powersupply en de spanning aan of uit zetten.
Tevens hebben ze daar 24 *365 mensen zitten voor hand en spandiensten.

Het data center is ook van British Telecom, die leveren een proffesionele service.

Succes,

Initworks b.v.
www.initworks.com

wbakker-letsgoonline
03/11/04, 16:08
ED sucks
mja onze server is al sind vrijdag down, door een typ fout hebben we een verkeerde folder weggegooit. maar we zijn al sinds vrijdag met Easydedicated aan het mailen,, en ze gooien er absoluut geen vaart achter. gister is ons verteld na dagen mailen dat ze er als aan begonnen zijn of zo aan gaan beginnen, maar wederom al weer 26 uur niks van ze gehoord. nergens reageren ze op. een ZEER SLECHTE ZAAK. en wij gaan er daarom ook weg en zo snel mogenlijk. we raken gewoon klanten kwijt door de slechte service van hun.

wdv
03/11/04, 16:37
Origineel geplaatst door Dark-Network
ED sucks
mja onze server is al sind vrijdag down, door een typ fout hebben we een verkeerde folder weggegooit. maar we zijn al sinds vrijdag met Easydedicated aan het mailen,, en ze gooien er absoluut geen vaart achter. gister is ons verteld na dagen mailen dat ze er als aan begonnen zijn of zo aan gaan beginnen, maar wederom al weer 26 uur niks van ze gehoord. nergens reageren ze op. een ZEER SLECHTE ZAAK. en wij gaan er daarom ook weg en zo snel mogenlijk. we raken gewoon klanten kwijt door de slechte service van hun.

- Jij maakt een fout
- Klanten gaan weg

ED Sucks? Het is een unmanaged server hè..

Savvas
03/11/04, 16:45
ik vraag me af wanneer de mensen hier nou eens doorkrijgen dat kwaliteit niet voor een dubbeltje te krijgen is, hetzelfde geldt voor service.

En idd, ik denk niet dat je ED dit kan verwijten..

wbakker-letsgoonline
03/11/04, 16:55
wel degenlijk, hun bieden een reinstall, maar moet dat 6 dagen duren ??, als ons gister gezegt is wij zijn er nu aan bezig waarom is ie nu dan nog niet klaar en waarom worden mijn tickets al meer dan 24 niet beantwoord? waarom word de telefoon er op gehangen want je hoort duidelijk als je telefoon maar 2 keer overgaat en weg gedrukt wordt.

ook al zijn ze goed koop, als je een reinstall aan vraagt waar je ook nog voor moet betalen, verwacht je wel dat ze dat snel doen aan gezien hun toch ook wel snappen dat wij klanten hebben die zitten te wachten ??

Bestlevel
03/11/04, 17:01
Het is niet erg netjes om de telefoon erop te gooien. Alles duurt inderdaad wel lang.

Het lijkt me lastig voor je klanten.

wbakker-letsgoonline
03/11/04, 17:04
mja die worden gek net zo als wij. maar goed kan nu niks anders dan w88.

XS-24
04/11/04, 13:38
Mijn sever is 17-10 offline gegaan, 21-10 weer online, 24-10 offline en nu nog steeds offline, ik kreeg de 25-10 een mail at het de dag erna klaar zou zijn....

MennoZ
04/11/04, 16:06
Ik heb colocation bij easydedicated en ik moet zeggen dat ik geen problemen heb. Ik kan ze altijd gewoon aan de telefoon krijgen om te vragen voor een harde reset als het panel niet goed werkt. Zijn altijd wel bereid om hier wat te doen. Als ze de reboot gedaan hebben, sturen ze ook netjes een email dat ze het gedaan hebben. (Als je er om vraagt)

wbakker-letsgoonline
04/11/04, 22:58
nou ik zal je vertellen wij hebben 48 uur niks gehoord nadat ons verteld was dat ze al bezig waren met onze server of net konden beginnen dus nadat er gezegt was we we gaan er zo aan beginnen zijn er weer 2 dagen verstreken. dus wij hebben vandaag een nieuwe server geregeld en hosting etc. dus ik mail easydedicated dat ze die reinstall niet meer hoeven doen. binnen 2 min kreeg ik bericht, ja ik heb net je server opgehaald met een uur kan je weer online zijn. dan vraag ik mij af wat hun bedoelen met we gaan er zometeen aan beginnen. 48 uur ??? wij zijn er dus weg. de service is daar zeker ver te zoeken.


ze liegen serieus tegen je, ik bel maandag op niemand neemt op, dus ik bel InterXS want daat zou een persoon werken die ook bij ED zou werken ik krijg hem aan de lijn zegt ie nee meneer ik werk niet bij ED die zijn alleen klant bij ons. van wie denk je dat ik een dag later een response op ons support ticket krijg ?? juist dat persoon .

nou ik was sprakenloos, die persoon is de baas dus en die zit gewoon te liegen aan de telefoon. ED is voor ons afgedaan.

Inbreuk op privacy, pm TrancePitt ev.

Wido
05/11/04, 13:02
InterXS = EasyDedicated en vise versa, klop maar eens aan op het kantoor van InterXS in RedBus :)

wbakker-letsgoonline
05/11/04, 14:34
ja dat weet ik nu ja, maar toch raar dat een persoon zegt terwijl hij de baas is dat ie niks met easydedicated te maken heeft. maar goed ben er van verlost.

sorry admin voor de namen, bedankt voor het weg knippen.

Xerious
06/11/04, 12:11
Ik heb heel simpel een offerte aangevraagt bij Easydeticated(voordat ik al deze topics las btw) en ik krijg een paar minuten later een reactie, nou mooi snel dacht ik. Nee hoor! Mijn email is gewoon in een ticketsysteem gestopt, vind ik nu niet echt een manier om email goed af te handelen...

Leandros
06/11/04, 12:30
Wat mij het handigst lijkt dat iedereen bij ED eens een remote reboot poort krijgt want volgens mij zijn daar de meeste problemen mee...

superior-is
06/11/04, 14:05
Tja, of dat ED dat gewoon aanbiedt als meerprijs. Scheelt een boel kopzorgen en heb je de stroomtoevoer in eigen beheer.

@Xerious: Er zijn zoveel bedrijven die voortaan met een ticketsysteem werken. Dat maakt een bedrijf toch niet beter/slechter door?

Henky!
07/11/04, 00:00
Dat ED nog steeds klanten heeft. Dat is eigenlijk nog wel het meest bijzondere van dit verhaal....

MennoZ
07/11/04, 13:32
Sommige klanten zijn misschien wel tevreden?

XS-24
07/11/04, 14:23
Dat denk ik wel, zolang je je server weinig gebruikt zal downtime niet veel uit maken.

Ik ben nog steeds offline.

ThePostman
07/11/04, 17:41
Nee, ontevreden klanten hoor je alleen. ;)

Ze hebben zeer zeker tevreden klanten...alleen die hoor je niet. :)

Xerious
07/11/04, 21:51
@Xerious: Er zijn zoveel bedrijven die voortaan met een ticketsysteem werken. Dat maakt een bedrijf toch niet beter/slechter door?

Daar heb je gelijk in, en ticket systemen werken vaak prima. Maar bij het eerste contact vind ik het erg onpersoonlijk.

Ik zit nog altijd over hun te twijfelen, goedkoop zijn ze.. maar als je dit leest!

Leandros
07/11/04, 22:06
Als ik jou was zou ik nog even wat meer rondkijken en zijn tegenwoordig meerdere bedrijven (waar je niks over hoort) tegen ongeveer dezelfde prijzen.

Zou in ieder geval een Remote Reboot poort eisen.

i3d
07/11/04, 22:07
Origineel geplaatst door Leandros
Als ik jou was zou ik nog even wat meer rondkijken en zijn tegenwoordig meerdere bedrijven (waar je niks over hoort) tegen ongeveer dezelfde prijzen.

Zou in ieder geval een Remote Reboot poort eisen. Met een dikke knipoog naar je signature, maar je hebt wel volkomen gelijk. De trend die easydedicated heeft gezet is door vele andere bedrijven al overgenomen.

Leandros
07/11/04, 22:15
Origineel geplaatst door i3d
Met een dikke knipoog naar je signature, maar je hebt wel volkomen gelijk. De trend die easydedicated heeft gezet is door vele andere bedrijven al overgenomen.

Tja dat is gewone pure toeval, op deze mening ben ik gekomen door de afgelopen maanden flink wat concurrenten heb vergeleken (en het commetaar van hun klanten). Dat we een soortgelijkige INTRODUCTIE (tijdelijke) aanbieding hebben geplaatst staat hier geheel los van.

Xerious
07/11/04, 22:18
Origineel geplaatst door Leandros
Als ik jou was zou ik nog even wat meer rondkijken en zijn tegenwoordig meerdere bedrijven (waar je niks over hoort) tegen ongeveer dezelfde prijzen.

Ik kijk al geruime tijd rond, maar veel goedkope bedrijven wekken een nog onbetrouwbaardere indruk. Ik ben idd bang dat ik bij een bedrijf beland waar de support echt slecht is.

Tijd om dat keurmerk door te voeren ;)

Leandros
07/11/04, 22:32
Origineel geplaatst door Xerious


Ik kijk al geruime tijd rond, maar veel goedkope bedrijven wekken een nog onbetrouwbaardere indruk. Ik ben idd bang dat ik bij een bedrijf beland waar de support echt slecht is.

Tijd om dat keurmerk door te voeren ;)

Ik weet niet waar je het voor wilt gaan gebruiken maar als je zegt "nog onbetrouwbaardere indruk" waarom zou je dan niet iets meer praten tot je het bedrijf hebt gevonden waar je je wel goed bij voelt?

En tja het keurmerk, een heel leuk idee maar denk voor deze branche bijna geheel onmogelijk. Een goede site om een indruk over een hoster is www.webhosters.nl en dan bij ervaringen, dit zijn van de klanten zelf.

Xerious
07/11/04, 22:39
Origineel geplaatst door Leandros


Ik weet niet waar je het voor wilt gaan gebruiken maar als je zegt "nog onbetrouwbaardere indruk" waarom zou je dan niet iets meer praten tot je het bedrijf hebt gevonden waar je je wel goed bij voelt?
Onbetrouwbare indruk: Slechte site, trage reactie, slechte ervaringingen op Webhosters of Web-Select. Ik heb contact met vele bedrijven, maar nog geen een gevonden waarbij ik echt "het" gevoel heb zeg maar.

En tja het keurmerk, een heel leuk idee maar denk voor deze branche bijna geheel onmogelijk. Een goede site om een indruk over een hoster is www.webhosters.nl en dan bij ervaringen, dit zijn van de klanten zelf.
Dat keurmerk bedoelde ik met dit topic http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=58595&pagenumber=1

wbakker-letsgoonline
08/11/04, 16:50
Wij zijn gelukkig overgestapt. Wij waren ook tevreden tot dat we net dat hele kleine stukje support moesten hebben.

Henky!
08/11/04, 17:09
Origineel geplaatst door Dark-Network
Wij zijn gelukkig overgestapt. Wij waren ook tevreden tot dat we net dat hele kleine stukje support moesten hebben.

Same here.

joriz
10/11/04, 19:14
Nu is mijn server toch echt vastgelopen / geen verbinding meer met server.

Kan niks, zelfs niet pingen (rest netwerk werkt wel)

Dus nu kan ik toch zelf eens zien hoe sloom ze zijn.
Ticket 1 minuut geleden verzonden (Ja, ik kan ook geen mail dus meer ontvangen)

Als het te sloom gaat ga ik toch overwegen om te verhuizen. Ondanks de hoge kosten bij andere bedrijven.

EDIT:
De oorzaak van deze downtime is mij niet bekend. Dus ik heb niet zitten klooie ofzo.
Lijkt dus eerder of stroom of netwerk kabel los zit aangezien ik daarvoor nog gewoon normaal op eigen site bezig was

EDIT2 19:29:

Wat snel reply zeg ! :-)

Beste Joris,

Een engineer zal je server rebooten.


Met vriendelijke groet / With kind regards,

Leon Croese
easyDedicated.com Administrator

Email: info@easydedicated.com
Website: http://www.easydedicated.com

Nu nog wachten tot die knop is ingedrukt

EDIT 3 20:00:

Server weer 5 minuten online!

Dus ze zijn toch wel snel!

Henky!
10/11/04, 22:47
Dit forum is inderdaad de enige manier om iets te bereiken bij ED:-)

XS-24
11/11/04, 09:56
Nou... Ik wacht al vanaf 17 oktober. Ze hebben schijnbaar geen tijd.

wbakker-letsgoonline
17/11/04, 19:31
Sity misschien idee om een brief te sturen naar ze ? of een ticket te maken dat je opstapt dan replyen ze wel snel, was bij ons ook het geval...

XS-24
17/11/04, 19:51
Bij mij de vorige keer ook, deze keer niet.

Misschien nog iets creatiever zijn. :)

XS-24
17/11/04, 20:04
Mijn situatie:

17-10-04 Server door nog onbekende reden offline
22-10-04 Na een e-mail wisseling van een aantal dagen is de server na 5 dagen eindelijk online.
24-10-04 Server weer offline door nog onbekende reden.
25-10-04 (maandag) Na al diverse e-mails op zondag gestuurd te hebben krijg ik het antwoord dat de server door overbelasting offline is gegaan, dit is volgens mij en een aantal “hardware kenners” onzin, de server met een load van 0,5-1,2 draaide prima voor de verhuizing.
25-10-04 krijg ik ook het bericht dat mijn server die dag erna weer online kan zijn met een AMD 2200+, deze is volgens jullie sterker dan een celeron 2.4, ook dit is volgens mij en een aantal “hardware kenners” onzin aangezien een amd 2200+ minder krachtig is dan een celeron 2,4.
26-10-04 Na meerdere e-mails gestuurd te hebben krijg ik het antwoord dat de server compleet opnieuw geïnstalleerd moet worden, hierop is mijn antwoord of het mogelijk is de oude Hardeschijf bij te plaatsen.
27-10-04 Heb ik nogmaals gevraagd waar mijn server blijft. Ik krijg dan het lichtelijk onnozele antwoord dat men nog niet weet of de onderdelen op voorraad zijn.

Dit was ook het laatste antwoord wat ik ooit van easy dedicated gekregen heb, als ik bel word er niet opgenomen, tickets blijven gewoon open staan.


Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

empeetrois
17/11/04, 20:23
Volgens mij heb je al vrij lang veel problemen bij Easy Dedicated, en heb jij en je klanten hierdoor ook zelf hinder door ondervonden

Misschien mogelijk om een advocaat op te zoeken indien je een contract hebt afgesloten en hun de overeenkomst niet nakomen.

Vaak kun je zelfs een schadevergoeding claimen voor geleden schaade.

Advocaten kun je vaak indien het er voor jou gunstig uit ziet op procentuele basis werken.

Bel er anders eens naar een advocaten kantoor en vraag om de mogelijkheden, (advies is gratis hoor ;))

XS-24
17/11/04, 20:38
Daar zit het probleem, ED werkt niet met contracten.

Jochem - Kameel
17/11/04, 20:48
Algemene Voorwaarden dan?

Jochem - Kameel
17/11/04, 20:49
tadaa: http://www.easydedicated.com/terms.html ;)

XS-24
17/11/04, 20:53
Die heb ik wettelijk gezien nooit geaccepteerd :).

joriz
17/11/04, 21:41
Die heb ik ook nooit gezien. Ook heb ik nooit wat ondertekend. Toch fijn dat ik dit weet.

Jochem - Kameel
17/11/04, 22:33
Hij staat bij het bestelformulier op hun pagina.

Henky!
17/11/04, 23:39
Wij zijn destijds direct weggegaan bij ED. Snap eigenlijk niet waarom je daar blijft hangen. Waarom neem je geen betrouwbare server elders?

Hoe dan ook, ik denk dat je een vrij sterke zaak hebt als je de schade vergoed wilt hebben. Wat er ook in contracten of verkoop voorwaarden staat. Er staat vast wel iets als 'door overmacht' etc. Maar inmiddels lijkt me hier van overmacht geen sprake meer. ED is een verplichting aangegaan die ze niet nakomen. Lijkt me voldoende.

Hetzelfde overigens voor klanten die eventueel op die server staan (?). Je bent ook richting hun een verplichting aangegaan die je niet nakomt. En ook in dit (mogelijke) geval kun jij je niet meer op overmacht beroepen. Je had immers allang een andere server moeten nemen.

XS-24
18/11/04, 15:21
Heb al een poos een aantal servers colo staan in het lsw netwerk. Maar door problemen met laatste ns wijzigingen konden die domeinen niet over.

Ik heb antwoord, hoe groot het wonder ook is :).


Zal het even toelichten :)


Peter,

Vervelend om te horen dat je al zo lang offline bent. [quote]

Tuurlijk, dat heb je al vanaf 17 oktober kunnen horen....

[quoteEchter, we hebben er alles aan gedaan om je weer online te krijgen, diverse reboots en reinstalls.

En als ik ook maar iets vraag krijg ik geen antwoord....


Toch loopt je server steeds weer vast.

Misschien eens de hardware controleren....


We hebben even gekeken naar je dataverkeer. In de periode 8-9 t/m 7-10 heb je 1731Gb gebruikt bij een bandbreedte van 1000 Gb, maar liefst 73% overusage!

Tuurlijk, als je dat uit het controle paneel van ED haalt is het ook helemaal betrouwbaar, op de 22 ste kunnen de stats van de 12de nog wel veranderen.


Daarnaast heb je veel klanten op dezelfde server. Meer klanten betekent meer kans dat software verkeerd wordt geinstalleerd etc.

Zucht, lees nou eens al mijn e-mails door, dan zie je in ELKE e-mail staan dat alle klanten op mijn eigen servers staan.


Ik zou je willen vragen de volgende opties in overweging te nemen:
-upgraden naar 2000 Gb bandbreedte
-een pakket met een grotere processor af te nemen
-je klanten te verdelen over meerdere servers.

Ik mis:

- Overstappen naar een provider die wel betrouwbaar is, of hebben ze toch mijn e-mail gelezen dat ik dat al gedaan had :D.


Dit heeft als voordelen een hogere snelheid, betere bereikbaarheid en een veel kleinere foutkans.

Inderdaad, mijn optie biedt deze voordelen :).


Hoe eerder hoe beter.

Inderdaad, hoe eerder weg hoe beter.

vanderhart
18/11/04, 15:28
Origineel geplaatst door sity webhosting
Heb al een poos een aantal servers colo staan in het lsw netwerk. Maar door problemen met laatste ns wijzigingen konden die domeinen niet over.

Ik heb antwoord, hoe groot het wonder ook is :).


Zal het even toelichten :)



En als ik ook maar iets vraag krijg ik geen antwoord....



Misschien eens de hardware controleren....



Tuurlijk, als je dat uit het controle paneel van ED haalt is het ook helemaal betrouwbaar, op de 22 ste kunnen de stats van de 12de nog wel veranderen.



Zucht, lees nou eens al mijn e-mails door, dan zie je in ELKE e-mail staan dat alle klanten op mijn eigen servers staan.



Ik mis:

- Overstappen naar een provider die wel betrouwbaar is, of hebben ze toch mijn e-mail gelezen dat ik dat al gedaan had :D.



Inderdaad, mijn optie biedt deze voordelen :).



Inderdaad, hoe eerder weg hoe beter.

En nu is het genoeg geweest ,
Slot aangevraagd voor dit topic.

XS-24
18/11/04, 15:43
Volgens mij ben jij opzoek naar de moderator status?

PeterT
18/11/04, 15:49
Ik sluit me aan bij vanderhart.
Dit topic gaat veel te lang door en is in een bash-ED-topic veranderd.

Henky!
18/11/04, 16:38
Nou en?

Xerious
19/11/04, 00:55
Als een bedrijf klanten niet goed behandelt, moet daar toch over gediscuseerd kunnen worden?

TSG-Hans
19/11/04, 01:48
Origineel geplaatst door Xerious
Als een bedrijf klanten niet goed behandelt, moet daar toch over gediscuseerd kunnen worden?

Vergeet niet dat je hier slechts een kant van de verhalen hoort.

Bovendien, de hier klagende klanten zijn mensen die, naar mijn idee, een unmanaged server namen, onvoldoende kennis hadden die server in te richten en te beheren, en vervolgens alle support verwachtten.

@Sity: het quoten uit emails is uiterst onprofessioneel. Ik heb op meerdere plekken gelezen dat jij je klanten ook niet netjes behandeld hebt, door niet of slecht te reageren. Hoe zou je het vinden als je klanten jou hier blijven bashen? Stop er daarom mee.

Rik
19/11/04, 02:08
Origineel geplaatst door Xerious
Als een bedrijf klanten niet goed behandelt, moet daar toch over gediscuseerd kunnen worden?

Ja.... maar wel MET de betreffende Hoster...
Aangezien dit niet hun support forum is gaat die waarschijnlijk ook niet reageren hierop...

Ik zou zeggen neem contact op met ze....

Die 24 geen antwoord is inmiddels al lang voorbij... dus deze gaat op slot ...