PDA

Bekijk Volledige Versie : Algemene voorwaarden



joeni
01/10/04, 17:58
Ik heb de zoekmachine gebruikt, maar nog niet gevonden wat ik zou willen vragen, of het zijn hele oude topics.

Ik ben bezig met onze algemene voorwaarden.Wil iemand mij toestemming geven om jullie algemene voorwaarden als basis te gebruiken, en deze naar mijn eigen wensen aan te passen?

Alvast bedankt,
Jeroen

NextIT
01/10/04, 18:59
Kijk een op http://www.fenit.nl/. Je kunt je voor een klein bedrag laten registreren als gebruiker van de Algemene Voorwaarden van de Federatie Nederlandse IT-Bedrijven. Wij gebruiken deze voorwaarden zelf ook.

lacanau
01/10/04, 21:53
Let wel op.

Fenit voorwaarden zijn niet geschreven voor webhosters en colocaters.

Het gaat niet in de eerste plaats welke algemene voorwaarden je gebruikt maar met name om de vraag of je de algemene voorwaarden op de juiste wijze gebruikt.

NextIT
01/10/04, 22:05
Origineel geplaatst door lacanau
Fenit voorwaarden zijn niet geschreven voor webhosters en colocaters.Dat is inderdaad waar, maar webhosting is dan ook niet onze core-business. :)

lacanau
01/10/04, 22:08
Volgende tip, lees eerst eens zelf de voorwaarden, zoveel clienten van me (ik ben jurist) hebben nog nooit hun eigen voorwaarden gelezen..

Qweb
03/10/04, 12:46
Onze algemene voorwaarden hebben wij zelg opgemaakt en deze hebben we door drie juristen laten controleren voordat we het in gebruik hebben genomen. Onze algemen voorwaarden mag je wel als basis gaan gebruiken. www.qweb.nl/voorwaarden

Stefan Mensink
03/10/04, 13:32
Mogen anderen deze ook als basis gebruiken, of alleen joeni?

joeni
04/10/04, 08:17
Origineel geplaatst door Qweb
Onze algemene voorwaarden hebben wij zelg opgemaakt en deze hebben we door drie juristen laten controleren voordat we het in gebruik hebben genomen. Onze algemen voorwaarden mag je wel als basis gaan gebruiken. www.qweb.nl/voorwaarden

Bedankt! Als ik iets terug kan doen dan hoor ik het graag.

groetjes

Jochem - Kameel
05/10/04, 21:21
Euhm, zijn dit niet vrijwel helemaal de voorwaarden van flexwebhosting?

Of heeft flexwebhosting die van jullie grotendeels overgenomen?

Of is dit toeval :huh:

http://www.flexwebhosting.nl/voorwaarden.htm