PDA

Bekijk Volledige Versie : hartinfarct



HBCS
30/09/04, 12:09
via deze weg wil ik een ieder bedanken die mijn vrouw en kinderen gesteunt hebben tijdens mijn afwezigheid

ik was getroffen door een zwaar hartinfarct en heb zodoende 2 weken niets kunnen doen

hierdoor moest mijn vrouw en kinderen beroep doen op de backup mensen voor wat betreft het berdijf
en ik mag zeggen dat is prima verlopen
ik doe de komende 2 weken niets en ga dan weer langzaam proberen aan het werk te gaan

als ik er 1 zou moeten noemen is het wel clefoft die voor mij de servers in de gaten heeft gehouden en mijn klanten aan de telefoon te woord heeft gestaan

waarom schrijf ik dit nu
laat het een les zijn voor de 1 mans bedrijfjes zorg dat je een paar mensen heb waar je op terug kan vallen voor als er iets met jou gebeurt
klanten krijgen is 1 maar klanten behouden kost meer
en het zou zonde zijn dat er klanten weg lopen doordat jij je zaakjes niet op orde hebt of omdat je de telefoon niet kan beandwoorden

zo dit wilde ik even kwijt

Rik
30/09/04, 12:20
Heel fijn dat je er weer bovenop bent gekomen Herman !
Zo zie je maar wat je aan collega's kunt hebben...
Is een harde, maar wijze les voor vele waarschijnlijk...

Veel suc6 komende tijd, en doe het beetje rustig aan zou ik zeggen ;)

Hulde aan de helpende handen :W:

MediaServe
30/09/04, 12:51
Beterschap Herman! :W:
Ook bedankt voor je tip, is wel iets om bij stil te staan.

phreak
30/09/04, 12:54
Beterschap gewenst !!!

Triloxigen
30/09/04, 12:54
Beterschap Herman.
Dat zijn inderdaad geen leuke momenten voor samen met het gezin.
Gelukkig dat het in ieder geval beter gaat!


En helaas is het maar al te waar dat veel eenmanszaken geen backup hebben :/

Ber|Art
30/09/04, 12:56
Herman, welkom terug, gelukkig is alles weer goed met je, en met je berdrijf. Beterschap in de toekomst en mocht je iets nodig hebben je weet waar je collages's zijn :)

Hosting-Garage
30/09/04, 13:12
Sterkte!!!!

Beyonder
30/09/04, 14:11
Hartinfact? Herman, tijd om rustig aan te doen! beterschap in ieder geval. Als ik je ergens mee kan helpen in tijd van nood dan hoor ik het.

Leven is te kort, dus hou je rustig voorlopig!

superior-is
30/09/04, 14:36
Poeh! Gelukkig ben je weer terug.

Mr. Snooby
30/09/04, 15:18
Herman, sterkte!

®on
30/09/04, 15:32
Herman, sterkte en doe vooral nog een beetjte rustig aan.

@Clesoft: chapeau!

Savvas
30/09/04, 17:08
Van mijn kant ook beterschap toegewenst Herman, doe het even rustig aan en dan gaat het allemaal vanzelf wel weer.

RobbertC
30/09/04, 17:11
Heel veel beterschap, succes en sterkte er mee gewenst!

Ik kan alleen maar zeggen dat rustig aan doen geen slecht idee is. Je gezondheid is zoveel malen belangrijker dan elke hoeveelheid aan euro's dan ook!

oscar
30/09/04, 18:56
herman, het is goed om te horen dat je je hartinfarct hebt overleeft. Heel veel sterkte !! ook aan je gezin, die moeten zich rot zijn geschrokken.

dsigning
30/09/04, 19:02
Herman beterschap, en laat het maar weten als wij iets voor je kunnen doen.

host3000
30/09/04, 19:22
Herman,

van harte beterschap en neem niet te veel hooi op je vork in het begin.

als ik iets voor je kan doen bij We Dare, hoor ik het wel.

ronaldlokers
30/09/04, 19:44
Beterschap Herman!

Enne, doe het rustig aan, die 2 weken die je nu nog rustig aan doet zijn eigenlijk nog te weinig ;)

Koster
30/09/04, 20:02
Origineel geplaatst door ronaldlokers
Enne, doe het rustig aan, die 2 weken die je nu nog rustig aan doet zijn eigenlijk nog te weinig ;) Juist, gewoon lekker relaxed aandoen, en langzaam weer opbouwen. Mocht je ooit hulp nodig hebben bij WeDare, dan helpen we je graag!

HBCS
30/09/04, 20:19
ok mensen tnx for all
het gaat nu weer lekker en ben er weer klaar voor denk ik
de winkels met hardware licht even stil maar de webhosting loopt
gewoon door dat kan ik zoals nu van uit mijn bed doen hihihi
toch leuk om te lezen hoeveel mensen er aan gedacht hebben

nogmaals all tnx

Grumpy
30/09/04, 20:53
Fijn om dat te horen.

Neem rustig de tijd.
Sterkte Herman.

FSCJasper
30/09/04, 21:01
Fijn dat je weer op de goede weg bent,beterschap Herman!Als je een dag het niet meer aankunt,laat het me weten :)

Domenico
30/09/04, 21:25
Beterschap Herman!
En misschien dat je het toch maar wat rustiger aan moet doen want neem je niet teveel hooi op je vork? We weten allemaal wel hoe het is om van 'morgens tot s'nachts achter die pc's te zitten.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen...

dannlat
01/10/04, 06:46
Van harte beterschap en nu een beetje meer genieten van het leven zou ik zeggen ;)

PeterT
01/10/04, 07:19
Welkom terug Herman, hopelijk voor goed :)
Doe nog even rustig aan en laat het je niet weer gebeuren!

Icheb
01/10/04, 14:04
Welkom terug, en vooral beterschap Herman.

ThePostman
01/10/04, 14:55
Ik weet niet of je het op msn nog hebt gelezen, zoniet. Veel sterkte!

HBCS
01/10/04, 15:33
nee ik heb momenteel geen msn aan staan
verder al de mensen die mij sterkte toewensen bedankt

het gaat al weer een stuk beter dan ik verwacht had
de bedoeling is dat dinsdag de winkels 2 weer open zullen gaan
ook al mag ik daar dan niet komen van mijn vrouw en kinderen

verder vindt ik het wel fijn om te lezen dat er nog meer mensen zijn die eventueel in noot kunnen en willen helpen
daarvoor nogmaals mijn dank

Neferu
02/10/04, 14:48
Beterschap Herman!
Doe het rustig aan. Dat is zo makkelijk gezegd maar er moet natuurlijk toch ook brood op de plank komen. Maar neem dan nu ff genoegen met een "halfje" ;)
Mijn beste vriend (en oud compagnon) is het zelfde overkomen in 2001/2002. Na 4 weken na een hartinfact weer volop in de winkel bezig want er moest brood op de plank komen. En liefst met dik beleg. Vier maanden later lag t'ie weer plat ;(
Sinds die tweede keer dacht'ie "ik neem toch maar voorlopig genoegen met een 'halfje'", heeft het een jaartje rustig aan gedaan (ik heb zijn winkel open gehouden), is overal vanaf en heeft nu weer een heel brood op de plank plus dik beleg.....
Belangrijk is dat je kunt vertrouwen op mensen in je omgeving.

JKW
04/10/04, 13:07
Beterschap gewenst vanaf mijn kant.
Zag de laatste tijd inderdaad minder posts van je verschijnen. Weet dus nu wat de oorzaak was.

Doe een tijd rustig aan, een hartinfarct is niet iets wat je zomaar weer vergeet.

JKW

Carl<n-media>
04/10/04, 13:20
Ook van mij beterschap gewenst. Houdt altijd in gedachten dat gezondheid voor gaat.