PDA

Bekijk Volledige Versie : 4uhosting.nl al ruim 4uur down, iemand al info ?



wesley
29/09/04, 15:32
Voor de zoveelste keer is 4uhosting.nl weer eens down.

Kwam er vanaf vanmorgen 10:00 uur pas achter dus das alweer 4 1/2 uur, en wie weet hoe lang ze voor 10:00 uur al down zijn.


Telefoon, msn staat uit dus kan ze niet bereiken.

Iemand al enige info ontvangen, of contact met ze gehad???

Bedankt,
Groet, Wesley.

yourforum
29/09/04, 16:06
Ik heb ze wel gemaild, maar kan me er iets bij voorstellen dat die mail nu niet ontvangen wordt.

Nu hopen dat alle mail niet gewoon wordt gebounced maar toch ergens wordt opgevangen, aangezien ik nog wat belangrijke mails verwacht vandaag.

Hier is hij overigens al sinds zeker 8 uur vanmorgen down...

Edit: Via 0871900079 geen gehoor. Heb een bericht achterlaten...

Savvas
29/09/04, 17:05
support@ep-networks.nl ik verstrek jullie zoveel informatie mogelijk.

serverbilly
29/09/04, 17:14
Of je plaatst de informatie gewoon hier dan zijn we allemaal op de hoogte... Dat mysterieus gedoe altijd..

Rik
29/09/04, 17:16
Dit forum is PUUR om te melden, evt indien het bedrijf dat wenst kunnen ze hier oplossing/verklaring plaatsen,maar dat is geen verplichting hoor, beter dat ze het goed richting hun klanten communiceren dan via WHT (dat daar niet voor bedoel is)...

Savvas
29/09/04, 17:25
Wat jij zegt Rik :).

Nogmaals. Neem contact op via bovenstaand adres en we verstrekken u de nodige informatie.

wesley
29/09/04, 17:31
Origineel geplaatst door NetRouting
Wat jij zegt Rik :).

Nogmaals. Neem contact op via bovenstaand adres en we verstrekken u de nodige informatie.


done.

WH-Tim
30/09/04, 11:39
4u(urdown)hosting .. hehe ;)



Rik-edit: Volgende keer off-topic = het direct punten ;)

yourforum
30/09/04, 12:34
Storingen zijn netjes opgelost.

Mijn complimenten.

AlfaHosting
30/09/04, 12:42
Origineel geplaatst door WH-Tim


4u(urdown)hosting .. hehe ;)



Moet dit ?

WH-Tim
01/10/04, 00:24
Origineel geplaatst door Mario


Moet dit ?

Als je zo depressief bent dat je niet eens meer tegen een geintje kunt dat niet eens op jouw gericht is, en waar zelfs een MOD al ge-edit heeft, is het hoogste tijd om op vakantie te gaan (Y)

AlfaHosting
01/10/04, 00:30
Origineel geplaatst door WH-Tim


Als je zo depressief bent dat je niet eens meer tegen een geintje kunt dat niet eens op jouw gericht is, en waar zelfs een MOD al ge-edit heeft, is het hoogste tijd om op vakantie te gaan (Y)

Hangt ervan af hoe je het bekijkt ... grapjes moet natuurlijk altijd kunnen maar het moet niet altijd op de rug van iemand anders zijn. Er zijn al zoveel topics over hier op WHT. Van zodra er wat mis is komen er zoveel lijkenpikkers (niet op jouw persoonlijk gericht, ik geloof best dat het zo niet bedoelt was) die proberen een graantje mee te pikken. Terwijl een ernstige storing overal wel ooit eens kan voorvallen. Dat bedoelde ik er dus mee.

En je hebt gelijk, misschien heb ik wel vakantie nodig :p

WH-Tim
01/10/04, 00:40
hehehe, klopt. Laten we er maar over ophouden voordat het topic vervuild raakt. Een willekeurige mod mag hem van mij wel closen :)

Savvas
01/10/04, 07:46
Origineel geplaatst door WH-Tim
hehehe, klopt. Laten we er maar over ophouden voordat het topic vervuild raakt. Een willekeurige mod mag hem van mij wel closen :)

Nou ja de sfeer is dit keer in ieder geval beter, als Rik of anybody else er even een slotje op gooit dan is dit ook weer afgehandeld :)

Dennis
01/10/04, 09:04
Maar wat was de oorzaak dan? Waarom post je hier geen status-rapport?

Savvas
01/10/04, 16:21
Origineel geplaatst door DennisCitus
Maar wat was de oorzaak dan? Waarom post je hier geen status-rapport?

denk dat de reden daarvoor wel duidelijk is. Voor wat ik heb vernomen van mijn collega, zijn de klanten al ruimschoots geinformeerd.