PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met EURO-SERVERS



Stijn01
23/09/04, 22:05
Probleem opgelost

Dennis
23/09/04, 22:07
Het is in mijn ogen je eigen schuld als je harde schijf kapot is als dedicated-server-klant. Je krijgt wel een nieuwe, maar je betaalt niet voor niets extra voor backupvoorzieningen of een 2e raid-hdd.

En wat is Euro-Servers nu van plan te doen?

ikki_paha
23/09/04, 22:10
Nee dit is niet standaard bij anderen hosters hoor zijn genoeg kwalitatief goede hosters te vinden die hun klanten anders behandelen.


Die toon op MSN van hun of waar dat gesprek van is is ook alles behalve proffesioneel.

Volgens mij als een klant met zulke problemen zit maken de meeste hosters mag ik hopen toch tijd vrij.

Stijn01
23/09/04, 22:16
Ik had vroeger nooit problemen met hen , ik was altijd heel erg tevreden met de door hen geleverde diensten , maar dit is volgens mij toch nietmeer normaal , ik ben niet iemand die snel iets slechts post...

Stijn01
23/09/04, 22:20
Ze hebben de server kunnen herstellen!
Proficiat aan Euro-servers , zo hoort het dus ;)
Maar ik was gewoon teleurgesteld op de manier waarop ze me aanspraken.
Ik post eind volgende maand een nieuwe review over hen , hopelijk dan wel positief.

iPlex|Jeroen
23/09/04, 22:26
Dat is natuurlijk wel omdat je nu hier een post hebt geplaatst....anders zat je nu nog met een kapotte server :P;) haha, nee, maar inderdaad evengoed zéér netjes, ze hadden je ook kunnen laten zitten. Alleen ben ik van mening dat het sneller had moeten kunnen en dat ze je iets anders hadden kunnen behandelen. Maargoed, ieder zijn eigen beleid.

Stijn01
23/09/04, 22:27
Origineel geplaatst door iPlex|Jeroen
Dat is natuurlijk wel omdat je nu hier een post hebt geplaatst....anders zat je nu nog met een kapotte server :P;) haha, nee, maar inderdaad evengoed zéér netjes, ze hadden je ook kunnen laten zitten. Alleen ben ik van mening dat het sneller had moeten kunnen en dat ze je iets anders hadden kunnen behandelen. Maargoed, ieder zijn eigen beleid.

Haha , ik ben echt wel blij dat hij nog werkt :)
Ik geef hen nog een kans, maar als het nog zo eens gaat ga ik op zoek naar een andere host.

iPlex|Jeroen
23/09/04, 22:30
Origineel geplaatst door Stijn01


Haha , ik ben echt wel blij dat hij nog werkt :)
Ik geef hen nog een kans, maar als het nog zo eens gaat ga ik op zoek naar een andere host.

Ik hoop natuurlijk niet dat dit je nog een keer gebeurt, elke klant verdient natuurlijk zijn service waar hij ook mede voor betaald.
Rik-knip....


Rik-edit Van dit soort dingen zijn we niet gecharmeerd opWebhostingtalk, (lees nogmaals de regels aub)....

japieo
24/09/04, 00:37
Origineel geplaatst door iPlex|Jeroen


Ik hoop natuurlijk niet dat dit je nog een keer gebeurt, elke klant verdient natuurlijk zijn service waar hij ook mede voor betaald. Krijg je dat niet, dan moet je maar eens een keertje bij mij aankloppen ;)

Dezelfde hoedanigheid onder twee verschillende inschrijvingen?
En dan ook 2x commentaar leveren..........

iPlex|Jeroen
wht beginner
Geregistreerd: Sep 2004
Berichten: 2
Branche: ICT
KvK nr.: 37114053
Locatie: Wervershoof/Hoorn

ikki_paha
Internet Master !
Geregistreerd: Jul 2004
Berichten: 163
Branche: Internet
KvK nr.: 37114053
Locatie: Alkmaar/Hoorn


Rik-edit Melden bij de Mods !!, niet zo een post gaan vervuilen... kunnen best twee personen zijn... jij kunt geen IP's vergelijken dus kun je ook niet met zekerheid zeggen OF het de zelfde persoon is toch ?
(antwoorden (als je wenst) viaPM<niet hier verder gaan !)

//edit: zijn verschillende IP's, verschillende providers enz :mad:
Ik heb je 3 x punten gegeven,als je nog een keer de fout in gaat krijg je gewoon een ban, helaas,maar je maakt het er zelf beetje naar !

Henky!
24/09/04, 00:39
Origineel geplaatst door DennisCitus
Het is in mijn ogen je eigen schuld als je harde schijf kapot is als dedicated-server-klant. Je krijgt wel een nieuwe, maar je betaalt niet voor niets extra voor backupvoorzieningen of een 2e raid-hdd

????????

Snap ik niks van. Heeft klant zelf zijn harde schijf vernield? Anders vind ik dat dedicated wel iets meer, zo niet beter zou moeten betekenen.

Rik
24/09/04, 01:01
Deze gaat op slot...probleem was opgelost ....