PDA

Bekijk Volledige Versie : Free cPanel Hosting...



Ber|Art
23/09/04, 14:43
Hoi,

Ik kreeg op het Forum van FreeHosting123 een Invite voor gratis cPanel Hosting. Ik wist niet precies wat het was maar het ziet er goed uit IMO en ik heb ff tijdelijk mijn eigen index geplaatst om alles te testen, en dat werkt ook prima. Ik weet nog niet precies hoe je nu Invites kan genereren maar als ik ze krijg zal ik ze hier posten :)

FreeHosting123.com is a free web-hosting provider, which offers free CPanel hosting incl. PHP, mySQL and FTP support. We do not require any posts or banners on your site but we only accept users, invited by existing users.

Feature Overview:
- 150 MB Web Space
- 2.5 GB monthly Bandwidth
- 24/7 FTP Access
- PHP Support enabled
- CPanel Controlpanel
- No Ads on your site !

Dus, wil je niets betalen voor cPanel Hosting en een server in the USA en een subdomein (uwnaam.freehosting123.com) maken je niets uit…

Suc6 ermee :)

Dennis
23/09/04, 15:05
Leuk :)
Hopelijk blijft het lang bestaan.

Ber|Art
23/09/04, 15:21
Leuk, Hopelijk blijft het lang bestaan.Dat hoop ik ook, het kan een uitkomst zijn voor sommige websites :)

Ber|Art
25/09/04, 11:11
Ik heb al een FreeHosting Invite klaar liggen om weg te geven, ik stel er twee "voorwaarden" aan:

1) Laat me weten waarom ik de Invite aan jou moet weggeven.
2) De eerst zelf gegenereerde Invite moet HIER worden weggegeven.

:) ;) :D

Glenn
25/09/04, 11:59
Hoe verdien je invites?

Ber|Art
25/09/04, 12:01
Hoe verdien je invites?Goede vraag, ik denk door het account te gebruiken op een goede manier :) en mss is het net zoals bij Gmail, hoe intensiever het gebruik hoe meer Invites. Ik heb deze vraag op hun Forum gepost, als ik het antwoordt weet horen jullie het ook :)

Grumpy
25/09/04, 13:29
Dit heeft niets met WHT te maken en we doen niet aan gratis hosting.