PDA

Bekijk Volledige Versie : account verdwenen :s



Niels.Verhoeven
21/09/04, 14:32
Kan een beheerder me misschien vertellen hoe het kan gebeuren dat zonder enige mededeling m'n account niet meer de rechten had om het forum te bezoeken?

Koster
21/09/04, 14:34
Ik zou gewoon even Dominico een PB sturen :)

mihosnet
21/09/04, 14:46
Je bent geblokkeerd.

"Rik-edit: Jij mag nog niks aanbieden, is al twee maal eerder aangegeven, bij deze afgelopen (Ban)..."

Niels.Verhoeven
21/09/04, 14:59
de "slimmerds" weten blijkbaar niet dat de `jij` in dat bericht die post niet meer kon lezen, en zodra je aan 25 posts zit mag dat naar mijn mening toch ...

Jammer dat moderators eigen regels bepalen ...

En bij het natellen van mijn berichten zie ik dat er gewist zijn, ik zat al een tijdje over de 25.

Wanneer is de speeltijd eindelijk voorbij voor de moderators hier?

mguilmot
21/09/04, 15:03
De dag dat mensen zoals jij zich aan de regels aanpassen?

Posts worden niet zomaar gewist, zonder reden ...

Triloxigen
21/09/04, 15:15
Origineel geplaatst door Niels.Verhoeven
de "slimmerds" weten blijkbaar niet dat de `jij` in dat bericht die post niet meer kon lezen, en zodra je aan 25 posts zit mag dat naar mijn mening toch ...

Jammer dat moderators eigen regels bepalen ...

En bij het natellen van mijn berichten zie ik dat er gewist zijn, ik zat al een tijdje over de 25.

Wanneer is de speeltijd eindelijk voorbij voor de moderators hier?

Dat er posts van jou verwijderd zijn zal ook vast niet voor niks zijn :X

superior-is
21/09/04, 15:21
Origineel geplaatst door Niels.Verhoeven

Wanneer is de speeltijd eindelijk voorbij voor de moderators hier?

*ploink*

Domenico
22/09/04, 01:06
http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?forumid=29

"Correctheid, volledigheid en actualiteit van de informatie op de website
Ondanks onze inspanningen om te controleren dat de informatie op deze website correct is, blijven fouten altijd mogelijk. Derhalve kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld als de informatie die we op of via deze website beschikbaar stellen niet correct, volledig of actueel blijkt te zijn. Het materiaal op deze website wordt uitsluitend als algemene informatie aangeboden en dient niet te worden gebruikt als de enige basis voor het nemen van belangrijke beslissingen zonder primaire informatiebronnen of andere, meer correcte, volledige en actuele bronnen te raadplegen. Als u zich baseert op de informatie op deze website, doet u dit voor eigen risico. Deze site bevat mogelijk historische informatie. Historische informatie is niet noodzakelijkerwijs actueel en wordt alleen ter informatie aangeboden. We behouden ons het recht voor de inhoud van de website op elk gewenst moment te wijzigen zonder nadere kennisgeving."