PDA

Bekijk Volledige Versie : WebZilla >> absolute aanrader!



spirited
17/09/04, 22:39
Ik moet toch echt even kwijt dat WebZilla prima service levert! :) Vanwege problemen met mijn vorige provider had ik een tijdelijk account nodig. Na het posten van een berichtje op dit forum kreeg ik van WebZilla in no-time hulp aangeboden. Het hosting-account werd meteen aangemaakt en heb hulp gekregen bij het overzetten van de accounts van mijn klanten. De servers van WebZilla zijn erg stabiel en snel en de support is gedegen.

Voor iedereen die op zoek is naar écht een goede host kan ik WebZilla van harte aanraden!

Luuc
17/09/04, 23:04
Erg fijn voor je! Maar kun je dit niet beter op webhosters.nl doen? Anders wordt het hier misschien wel erg druk met tevreden klanten..

royen99
17/09/04, 23:23
Er zijn zoveel posts over ontevreden klanten (al dan niet terecht of onterecht) die dan vervolgens die hoster volledig afkraken, dat een post die juist het tegenovergestelde doet toch wel even iets positiefs heeft....

Rik
17/09/04, 23:30
Origineel geplaatst door Luuc
Erg fijn voor je! Maar kun je dit niet beter op webhosters.nl doen? Anders wordt het hier misschien wel erg druk met tevreden klanten..


Het is niet de bedoeling dat opWHT puur negative meningen komen hoor :rolleyes: , ook dit soort zaken mogen GRAAG gemeld worden...

Luuc
17/09/04, 23:36
Origineel geplaatst door Rik



Het is niet de bedoeling dat opWHT puur negative meningen komen hoor :rolleyes: , ook dit soort zaken mogen GRAAG gemeld worden... Daar doel ik ook niet op :rolleyes:

Ik vind het ook erg fijn voor deze persoon én voor WebZilla maar als iedere tevreden klant, van welk bedrijf dan ook dit gaat doen wordt het wel erg druk. :)

Sjoerd
17/09/04, 23:37
Apart forum voor... ? ;)

Rik
17/09/04, 23:37
Origineel geplaatst door Luuc
Daar doel ik ook niet op :rolleyes:

Ik vind het ook erg fijn voor deze persoon én voor WebZilla maar als iedere tevreden klant, van wel bedrijf dan ook dit gaat doen, wordt het wel erg druk. :)

Soms zijn mensen gewoon even HEEEEEEL goed geholpen,en willen ze dat "uitschreeuwen" :D

Sjoerd
17/09/04, 23:39
Je hebt de klaagmuur :D en de nieuwe variant volgens Rik: "uitschreeuwvalei" ?

Rik
17/09/04, 23:58
Origineel geplaatst door Onsforum
Je hebt de klaagmuur :D en de nieuwe variant volgens Rik: "uitschreeuwvalei" ?

:D hij zou leuk kunnen zijn....

Triloxigen
18/09/04, 12:26
Altijd prettig om een positieve reactie te krijgen op je diensten..


Bedankt! :)

AlfaHosting
18/09/04, 17:45
Origineel geplaatst door spirited
Ik moet toch echt even kwijt dat WebZilla prima service levert! :) Vanwege problemen met mijn vorige provider had ik een tijdelijk account nodig. Na het posten van een berichtje op dit forum kreeg ik van WebZilla in no-time hulp aangeboden. Het hosting-account werd meteen aangemaakt en heb hulp gekregen bij het overzetten van de accounts van mijn klanten. De servers van WebZilla zijn erg stabiel en snel en de support is gedegen.

Voor iedereen die op zoek is naar écht een goede host kan ik WebZilla van harte aanraden!

Maar zit jij niet bij TransIP ?

atservers
18/09/04, 18:23
Kijk perfect goede reclame mag ik zeggen.

Zo hoort het inplaats van dit forum gebruiken als klaagbank.
(wil niet zeggen dat je nooit je mening mag geven btw.)

Leuk om te zien zon post..

Triloxigen
18/09/04, 20:04
Origineel geplaatst door Mario


Maar zit jij niet bij TransIP ?

Hij registreert zijn domeinen bij TransIP.


Origineel geplaatst door atservers
Kijk perfect goede reclame mag ik zeggen.

Zo hoort het inplaats van dit forum gebruiken als klaagbank.
(wil niet zeggen dat je nooit je mening mag geven btw.)

Leuk om te zien zon post..

Af en toe lijkt het hier inderdaad op of er geen goede bedrijven zijn doordat het vooral negatieve dingen geplaatst worden.

Maar het is inderdaad prettig dat er ook een keer iets positiefs te melden is.
(Zeker aangezien het over WebZilla gaat :D)

AlfaHosting
18/09/04, 20:07
Origineel geplaatst door Triloxigen


Hij registreert zijn domeinen bij TransIP.



Ok .. omdat zijn nameservers ook op die van transip stonden ...

FSCJasper
18/09/04, 20:10
Het is toch fijn voor een bedrijf als er ook iets positiefs gepost wordt,in plaats dat er bij een storing van enkele minuten meteen een negatief bericht hier geplaatst wordt :)

Triloxigen
18/09/04, 20:22
Origineel geplaatst door Mario


Ok .. omdat zijn nameservers ook op die van transip stonden ...

Klopt, maar dat is dus niet het bedrijf waar hij ontevreden over is (om even TransIP uit een eventueel kwaad daglicht te halen ;)).

atservers
18/09/04, 22:25
Rik-edit: Lekker weer kerel :mad:

spirited
19/09/04, 22:56
Wat een posts op mijn berichtje :) Nee, TransIP verdient ook al thumbs-up op zichzelf, ik gebruik het als domein-registar voor mijn .nl-domeinen. Top!

Maar inderdaad, ik lees veel klachten hier. Uiteraard kan ik hier de vorige host wel afvallen, maar daar schiet niemand wat mee op. Ik ben liever een positief, over WebZilla in dit geval :)