PDA

Bekijk Volledige Versie : Ivm Flexservers



StijnDesmettre
17/09/04, 18:40
Hallo webhosters,

We hebben een server staan bij Flexservers ... . Alleen zijn hier terug problemen mee en is blijkbaar niemand bereikbaar.

Heeft iemand soms een nr waar ik die mensen wel kan bereiken?
(Vanuit België-

Eigenlijk is het schandalig dat een bedrijf die verantwoordelijk is voor zoveel servers en websites zo'n slechte support biedt.

Hierdoor zijn reeds een volledig middag enkele klanten van ons offline. Gelukkig staan onze andere servers bij een andere partij. Want veel goeie ervaringen heb ik jammergenoeg nog niet gehad met Flexservers.

Alvast bedankt voor een eventueel contact nummer!

Mvg

Stijn D
DS-Webdesign

XF-RICK
17/09/04, 18:42
Heb je dit nummer al geprobeerd?

Support Belgie
e-mail: support@netnation.be
t. +31 10 4776515

Er zijn vast mensen die de 06 weten van de engineers.

StijnDesmettre
17/09/04, 18:48
Hallo,

Bedankt voor de tip in ieder geval.

Net geprobeerd, ook geen reactie ... .

Een bedrijf die deticated servers verhuurd maar geen 24/24 helpdesk heeft is toch heel uit de boze volgens mij.

Hopelijk kan iemand me een gsm nr bezorgen?
Eventueel via stijn@ds-webdesign.be .

Alvast bedankt

Mvg

Stijn D
DS-Webdesign

WebBizz
17/09/04, 19:16
Beter onderzoek doen voordat je een server neemt. Er staat duidelijk bij: 24 uur voor hardware problemen op werkdagen en 36 uur op niet werkdagen. Dit zegt IMO al genoeg over reactietijden en snelheid van support, zeker als je voor snellere response of fixed tijden moet bijbetalen.

StijnDesmettre
17/09/04, 19:24
We betalen anders wel voor het hoogste SLA ...

Als het probleem niet snel in orde is plaatsen we zeker alle klanten over naar andere servers en zeggen we het contract bij Flexservers op.

japieo
17/09/04, 19:53
Origineel geplaatst door StijnDesmettre
Hallo webhosters,

We hebben een server staan bij Flexservers ... . Alleen zijn hier terug problemen mee en is blijkbaar niemand bereikbaar.

Heeft iemand soms een nr waar ik die mensen wel kan bereiken?
(Vanuit België-

Eigenlijk is het schandalig dat een bedrijf die verantwoordelijk is voor zoveel servers en websites zo'n slechte support biedt.

Hierdoor zijn reeds een volledig middag enkele klanten van ons offline. Gelukkig staan onze andere servers bij een andere partij. Want veel goeie ervaringen heb ik jammergenoeg nog niet gehad met Flexservers.

Alvast bedankt voor een eventueel contact nummer!

Mvg

Stijn D
DS-Webdesign

Zo wordt goedkoop duurkoop!

Guust
17/09/04, 20:08
Origineel geplaatst door StijnDesmettre
We betalen anders wel voor het hoogste SLA ...

Als het probleem niet snel in orde is plaatsen we zeker alle klanten over naar andere servers en zeggen we het contract bij Flexservers op.

Bij de hoogste SLA staat dan vast wel een nood-nummer in je contract ergens...

jeffrey
18/09/04, 10:16
Origineel geplaatst door Guust


Bij de hoogste SLA staat dan vast wel een nood-nummer in je contract ergens...
dat lijkt mij ook wel, anders vraag ik me af wat de inhoud van de hoogste SLA bij hen is. :rolleyes:

BoX
19/09/04, 23:58
Volgens mij heb je zelf niet echt een disaster plan klaarliggen .. anders had je inderdaad geweten dat je ze ook via Netnation kan bereiken EN dat je via hun site een SMS ticket kan aanmaken in het geval van een dringende storing (24/7).

Wij doen ook zaken met Flexservers en ik ben erg tevreden over ze. Heb ook wel eens serieuze problemen gehad .. en die waren netjes binnen te tijd opgelost.

StijnDesmettre
20/09/04, 07:33
Ja, dat wist ik allemaal ... .

Maar ik wist niet dat ze niet reageren op die sms berichten.

Alles is dan toch zaterdagnamiddag in orde gekomen ...

BoX
20/09/04, 17:33
Reageerden ze niet op die sms ticket ? Ook niet binnen de gestelde tijd ?

Dat heb ik nl. als eens eerder gehoord.
Das inderdaad niet zo 'netjes' om het maar even zo te zeggen.

Maar fijn dat het toch goed is gekomen.
Ik heb echt het idee dat ze bij Flexservers zeer hard hun best doen om een degelijk product en ondersteuning neer te zetten in tegenstelling tot wat ik hier wel eens over een andere gelijksoortige provider heb gelezen.

Alleen .. wil je scherp aan de prijs zijn .. dan moet je continue een balans maken van resources / vraagprijs. En al met al doen ze het voorlopig nog ruim voldoende daar vind ik.