PDA

Bekijk Volledige Versie : Discussie: Mainswitch.. Belachelijke concurrentie?



SeppaR
14/09/04, 19:11
Allereerst,
Ik ben niet de persoon die normaal concurrenten afkraakt e.d. maar vond toch dat dit even naar boven mocht komen.

Een paar dagen geleden, vertelde ik Mainswitch dat ik interesse had in een rack, en ik vertelde hun er ook bij de prijs die ik van Leaseweb had gekregen.
De persoon die in mijn lijst staan van Mainswitch begint meteen te bazelen dat hun netwerk WEL altijd up is, en Leaseweb altijd down is enzoverder.
Nugoed, ik dacht, daar ga ik dus niet, als je niet eens normaal kan reageren op een vraag waar het woord Leaseweb in voorkomt, laat het dan maar zijn.
Nu vandaag zie ik indiezelfde persoon zijn nick staan: WE ARE NO LEASEWEB CLAN AND OUR ROUTERS WILL STAY ONLINE.
Waarom zo bazelen, dat Leaseweb altijd down is?
Dan kwam hij op het moment dat ik om een aanbieding vroeg ook met deze site af:
http://www.leezweb.com/
Ik vind het gewoon belachelijk, want HIJ heeft natuurlijk die site gemaakt, aangezien als je tracet hij bij Mainswitch uitkomt.

Ik kan concurrentie begrijpen, maar dingen zo afkraken vind ik dan weer overdreven?

Wat is jullie mening hierover.

RobbertC
14/09/04, 19:12
Ach ja, zegt genoeg over je eigen bedrijf als je zo moet handelen denk ik dan maar ;)

XF-RICK
14/09/04, 19:25
LeaseWeb is zeker niet altijd down. Wat je het beste vind is altijd nog je eigen keuze.

Wij hebben een bepaalde overtuiging, en durven daar ook vooruit voor te komen. Iedereen verdedigd LeaseWeb maar, zodat het bijna ECHT een clan aan het worden is. LeaseWeb kan wel tegen een stootje en hoeft niet altijd verdedigd te worden door zijn klanten.

Voor vragen omtrend concurrentie, kun je natuurlijk altijd terecht.

The MAzTER
14/09/04, 19:29
Origineel geplaatst door XF-RICK
LeaseWeb is zeker niet altijd down. Wat je het beste vind is altijd nog je eigen keuze.

Wij hebben een bepaalde overtuiging, en durven daar ook vooruit voor te komen. Iedereen verdedigd LeaseWeb maar, zodat het bijna ECHT een clan aan het worden is. LeaseWeb kan wel tegen een stootje en hoeft niet altijd verdedigd te worden door zijn klanten.

Voor vragen omtrend concurrentie, kun je natuurlijk altijd terecht.

dus moet je maar een site maken en een ander bedrijf belachelijk maken?

denk dat het eerder iets over jullie zegt dan leaseweb

XF-RICK
14/09/04, 19:29
Die uitspraak mag je natuurlijk raar vinden, uitspraken dat LeaseWeb altijd down is, kan je met een korrel zout nemen.

Edit: Ook heb ik geen zin dat MainSwitch door de bagger wordt gehaald hier op WHT.

Deimos
14/09/04, 19:30
Stel kinderen zoek dit lekker of-forum uit. Dit is toch te gek voor woorden? En dan vinden sommigen het nog raar dat de hostingwereld wordt gezien als een grote amateuristische club kiddies die hele dagen schuilgaan achter schermpjes.

Geen wonder met dit soort moddergevechten,

XF-RICK
14/09/04, 19:35
Origineel geplaatst door SeppaR
Ik doe het helemaal niet omdat ik Mainswitch met modder wil begooien.
Het gaat me het meer om, waarom doe je dit?
Waarom zou je een ander bedrijf zwart maken?

OVERIGENS
Er staat nog altijd in de titel dat dit DISCUSSIEfora zijn.
Dit wil toch duidelijk zeggen, dat er over dit soort punten te discussieren valt, je mening hierover?
Anders had RobbertC hem alang gesloten.

Er worden enkel feiten naar voren gedrukt, getoonde logs op leezweb.com kan je ook terugvinden op de noc site van LeaseWeb (weet niet of ze er nog staan).

Daaraan is wat tekst toegevoegd, en dat is de site Leezweb.com.

XF-RICK
14/09/04, 19:40
Over concurrentie gesproken, welleens nagedacht wat LeaseWeb zelf doet? Die beconcurreert zijn klanten weg door vele euro's onder de prijzen van de klanten te gaan zitten. Over naaien gesproken.

serverbilly
14/09/04, 19:51
Ik ben uitermate tevreden over lsw en vindt dit een BELACHELIJKE situatie. Mainswitch => EXIT met dat soort bedrijven doet dus niemand meer zaken.

host3000
14/09/04, 20:08
Origineel geplaatst door XF-RICK
Over concurrentie gesproken, welleens nagedacht wat LeaseWeb zelf doet? Die beconcurreert zijn klanten weg door vele euro's onder de prijzen van de klanten te gaan zitten. Over naaien gesproken.

Ik vind het heel erg aardig dat je aan de klanten van Leaseweb denkt, maar iets zegt mij dat het meer om jezelf en jouw klanten gaat. Klinkt niet echt geloofwaardig.

Leaseweb hoeft niet verdedigd te worden. Het zijn grote jongens en ze kunnen dat best zelf. Het heeft ook iets van een speelplaats, om jouw clubje te verdedigen.

Het gaat dus niet om het verdedigen van Leaseweb, maar meer de aanval op dergelijk infantiel gedrag. Denk je nu echt dat je zo volwassen bij je potentiƫle klanten overkomt? Neen natuurlijk niet. Hoogstens denken ze dat je niets beters te doen hebt dan sites voor 12 jarigen te maken.

Wat mij betreft doe je je best maar. Ik voel mij niet aangesproken, heb zelf de zakelijke beslissingen genomen en als de zaken niet goed zouden gaan, moet ik het maar beter doen, in plaats van anderen af te zeiken.

Cheers.

XF-RICK
14/09/04, 20:14
Origineel geplaatst door host3000


Ik vind het heel erg aardig dat je aan de klanten van Leaseweb denkt, maar iets zegt mij dat het meer om jezelf en jouw klanten gaat. Klinkt niet echt geloofwaardig.

Leaseweb hoeft niet verdedigd te worden. Het zijn grote jongens en ze kunnen dat best zelf. Het heeft ook iets van een speelplaats, om jouw clubje te verdedigen.

Het gaat dus niet om het verdedigen van Leaseweb, maar meer de aanval op dergelijk infantiel gedrag. Denk je nu echt dat je zo volwassen bij je potentiƫle klanten overkomt? Neen natuurlijk niet. Hoogstens denken ze dat je niets beters te doen hebt dan sites voor 12 jarigen te maken.

Wat mij betreft doe je je best maar. Ik voel mij niet aangesproken, heb zelf de zakelijke beslissingen genomen en als de zaken niet goed zouden gaan, moet ik het maar beter doen, in plaats van anderen af te zeiken.

Cheers.

Klopt, ik kom voor het bedrijf op waar ik voor werk. En jij komt zoals ik zie ook op voor het bedrijf waar jij je servers hebt staan. Uit de vele reacties zie ik dat mensen zichzelf persoonlijk aangesproken voelen. Ik kan er namelijk ook niets aan doen dat 75% van WebHostingTalk niet orgineel is en bij LeaseWeb gaat staan. Het is namelijk een stuk moeilijker om je klanten binnen te krijgen als er al tig bedrijven in hetzelfde netwerk hosten.

MAAR, het maakt natuurlijk ook uit wat de wensen van jezelf en je klanten zijn. Voor mij en onze klanten geen LeaseWeb in iedergeval.

serverbilly
14/09/04, 20:28
Sommige mensen zijn nu eenmaal gefrusteerd, en weten daar geen weg mee. Erg zielig.
Owja, kijk even in de broncode van je html:

"<!--THIS WEBSITE IS PROPERTY OF" .... "NO ALTERATIONS, COPYING OR ILLEGAL HOSTING ALLOWED-->"

host3000
14/09/04, 20:40
Origineel geplaatst door XF-RICK


Klopt, ik kom ......

Lees nou even het stukje nog eens, en dan zie je dat je alleen nog maar in een soort vijandbeeld kan lezen.

Ik kom niet op voor Leaseweb. Ik kies een produkt voor mijn klanten en die moeten tevreden zijn. Of dat nou Leaseweb, We Dare of iets anders is.

Denk je nou echt dat het mij interesseert of jij al dan niet bij Leaseweb wilt staan? Wat maakt mij dat nou uit?

Sinds wanneer moet je je servers op een originele plek plaatsen? Biedt je goede hosting aan als je met je servers in een lege suite staat?

Het gaat helemaal niet om Leaseweb (ja, jou wel en dat is precies het probleem). Dit had net zo goed Colinks, Proserve of welke andere concurrent kunnen zijn. Jij voelt je bedreigt, dan ga je om je heen slaan en dus gaat het over jou en jouw bedrijf en nergens anders over.

Ik heb overigens niet de illusie dat deze reactie enig helder nadenken tot gevolg heeft. Daarvoor zal het allemaal wel te diep zitten. Ik zie mij tegenover klanten van C1000 al verdedigen dat AH veel beter is. Pffff.

Triloxigen
14/09/04, 20:43
Dit is best wel triest van Mainswitch :|

Ik zit ook op het LSW netwerk en het bevalt me prima.
Nog geen een keer downtime ervaren.

euro-access
14/09/04, 20:47
1 : ) De site leezweb.com is geregistreerd bij het automatische registratie systeem van Mainswitch. De site word gehost bij Mainswitch
op het netwerk van Netholding in Globalswitch.

zowel Netholding als Globalswitch als Mainswitch hebben totaal niks te maken met deze website.

De eigenaar van deze server is een ex-klant van lw die weg is gegaan uit ontevredenheid. Dat kan altijd gebeuren.

Maar om gelijk te sugereren dat deze site gemaakt en beheerd word door Mainswitch slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.

Daarnaast is lw mans genoeg om zelf contact te zoeken met de betreffende eigenaar alsmede Mainswitch het geen wat ook is gebeurt.

Mainswitch heeft de klant gesommeerd belastende informatie alsmede de logo en naam van de site af te halen waarmee Mainswitch aan haar taken heeft voldaan. Er vinden geen strafbare zaken plaatst waardoor afsluiting niet mogelijk is.

Ik denk ook dat deze onzinnige uitlatingen tegen de regels zijn van dit forum en dat deze persoon ook per direct gebanned word.

2 : ) Kan Mainswitch het aanbod van lw evenaren door een 19" kast + 10mbit te leveren voor 299,- was de vraag. Mainswitch heeft hierop niet serieus gereageerd.

Hierdoor word er geen vrijbriefje gegeven om direct zulke uitspraken te gaan doen. Je kunt met een beslissing over een verkoop niet eens zijn maar om gelijk op deze manier aandacht te zoeken vragen wij ons af of deze persoon wel thuis hoort op dit forum

Wederom een zeer goede reden om een directe BAN in te voeren.


Paul Leurink
Euroaccess

euro-access
14/09/04, 20:49
Origineel geplaatst door SeppaR
[B
OVERIGENS
Er staat nog altijd in de titel dat dit DISCUSSIEfora zijn.
Dit wil toch duidelijk zeggen, dat er over dit soort punten te discussieren valt, je mening hierover?
Anders had RobbertC hem alang gesloten. [/B]

Dit geeft ook aan dat de mods met 2 maten meten.
de ene maat wel en de andere niet maat niet

XF-RICK
14/09/04, 20:54
Origineel geplaatst door host3000


Lees nou even het stukje nog eens, en dan zie je dat je alleen nog maar in een soort vijandbeeld kan lezen.

Ik kom niet op voor Leaseweb. Ik kies een produkt voor mijn klanten en die moeten tevreden zijn. Of dat nou Leaseweb, We Dare of iets anders is.

Denk je nou echt dat het mij interesseert of jij al dan niet bij Leaseweb wilt staan? Wat maakt mij dat nou uit?

Sinds wanneer moet je je servers op een originele plek plaatsen? Biedt je goede hosting aan als je met je servers in een lege suite staat?

Het gaat helemaal niet om Leaseweb (ja, jou wel en dat is precies het probleem). Dit had net zo goed Colinks, Proserve of welke andere concurrent kunnen zijn. Jij voelt je bedreigt, dan ga je om je heen slaan en dus gaat het over jou en jouw bedrijf en nergens anders over.

Ik heb overigens niet de illusie dat deze reactie enig helder nadenken tot gevolg heeft. Daarvoor zal het allemaal wel te diep zitten. Ik zie mij tegenover klanten van C1000 al verdedigen dat AH veel beter is. Pffff.

Een aantal posters in dit topic, begonnen over MainSwitch -> Exit, en alles een beetje af te lopen kraken. Ik heb ook het recht om het bedrijf waarvoor ik werk te verdedigen als het de grond wordt ingestampt. Jij zou namelijk hetzelfde doen (ok je hebt je eigen bedrijf).

Ik voel mij niet zozeer bedreigd door LeaseWeb, wij hebben beide namelijk een eigen markt. Wel zie ik dat steeds meer hosters uit het netwerk van LeaseWeb voortvloeien. De website kwestie gaat over LeaseWeb en haar problemen. Net zoals hier op WHT je vaak topics tegenkomt over de problemen van LeaseWeB. (Mededelingen staan er vol mee).

Rik
14/09/04, 20:58
Origineel geplaatst door euro-access


Dit geeft ook aan dat de mods met 2 maten meten.
de ene maat wel en de andere niet maat niet

verklaar je nader, en kom anders gewoon niet meer :mad:, dit is natuurlijk gewoon onzin wederom, er moet normaal een discussie kunnen komen, kun je dat niet, dan blijf je gwoon weg...

euro-access
14/09/04, 21:01
Als Directeur van Euroaccess met daarbij de dochter onderneming Mainswitch mag ik toch duidelijk onze zaak behartigen.

In het verleden zijn er mensen gebanned door dit soort postingen.

Deze topic slaat ook helemaal nergens op en word Mainswitch zwart gemaakt met zaken die haar niet eens aangaan.

Als ik de voorwaarden lees van wht zie ik dat dit niet mag.
maar er word niks aan gedaan.

dat vind ik, vrijheid van menings uitingen zonder daarbij iemand kwaad te doen, meten met 2 maten

The MAzTER
14/09/04, 21:16
mja

je regt blijkbaar wel domeinen onder een valse naam

leezweb.com staat namelijk op naam van leaseweb.

je mag hem dus direct overdragen ;)

euro-access
14/09/04, 21:21
zowel als bij directnic joker etc gaat alles volledig automatisch.
zo ook bij Mainswitch domein registratie.

alles gaat 100% automatisch en we registreren dagelijk 100-den domein namen. We gaan echt niet allemaal handmatig controleren.

Als een klant verkeerde gegevens invoert bij een .com naam is dit officieel niet strafbaar. Wel sommeren wij hem om de juiste gegevens in te vullen.

SeppaR
14/09/04, 21:22
Aangezien Mainswitch zich goed verdedigd heeft, en ik niet op de hoogte was van enkele zaken, zou ik mijn openbare excuses willen aanbieden, en dit topic willen laten sluiten.

Rik
14/09/04, 21:24
Op verzoek gesloten...

RobbertC
14/09/04, 22:06
Origineel geplaatst door euro-access


Dit geeft ook aan dat de mods met 2 maten meten.
de ene maat wel en de andere niet maat niet Ik mod alleen niet meer.