PDA

Bekijk Volledige Versie : http://123-web-host-reseller.nl/



DVB
13/09/04, 22:23
Cpanel server al van 11/09 down, heeft er hier nog iemand deze nare ervaring? Tot vorige week prima service, maar wat ze de laatste vier dagen aan 't uitrichten zijn, hopeloos!!! Mailverkeer ligt ook plat en tot overmaat van ramp niet 1 telefoonnummer te vinden waar men wat zinnigs weet te vertellen, blijkbaar is die server van niemand. ...

MaffeMuis
13/09/04, 22:31
Als het mailverkeer ook plat ligt, en geen foonnummer, fax ze dan :)
Fax numbers

Onze FAX nummers zijn:
Nederland: [+31] 150-92726768
Verenigde Staten: [+1] 425-871-3650
Duitsland: [+49] (0)30-484983905


Uit de whois kan ik ook niet veel opmaken.

DVB
14/09/04, 00:44
Ik kan ook nog wel beleefd twee weken wachten?!
Nee, ik vind eigenlijk dat een server niet echt 72 uren plat kan en dat ze er nieteens wat over vermelden op hun site?
Zijn er hier mensen die weten waar ik deze heren kan vinden?

Senna
14/09/04, 01:13
Origineel geplaatst door DVB
Cpanel server al van 11/09 down, heeft er hier nog iemand deze nare ervaring? Tot vorige week prima service, maar wat ze de laatste vier dagen aan 't uitrichten zijn, hopeloos!!! Mailverkeer ligt ook plat en tot overmaat van ramp niet 1 telefoonnummer te vinden waar men wat zinnigs weet te vertellen, blijkbaar is die server van niemand. ...

Nu zijn ze weer in de lucht met een tijdelijke licentie (15 dagen).
Ik zou maar uitkijken.

Ze doen zakken met iracks en daar ging ff de plug uit. Die hebben een deal gemaakt met een andere leverancier. En nu zijn alle ip nummers gewijzigd. Hnadig he.

Waar ze zitten ben ik ook nooit achter gekomen. Denk dat ze maar 1 of 2 mannetjes in NL hebben zitten. Volgens mij hebben ze maar een server in NL.

quotes die ik de afgelopen dagen ben tegengekomen, c.q. heb gekregen:
Dear Customer:

We are terribly sorry about the situation.

New IPs have been assigned to the server. We are now waiting for them to propagate Internet-wide. This measure was necessary because of serious routing problems with the bandwidth provider Leaseweb.
Bandwidth will now be provided by another more reliable company.
Depending on your geographical location and Internet connection sites should be up for you at different times today.

Again our apologies.

Regards,
John
BASIC Networks Corp.


Leaseweb verteld mij dat ze de rekening niet willen betalen.


En op de .com versie van deze site nog een hoop gelul van iRack.