PDA

Bekijk Volledige Versie : Freelance PHP programmeur gezocht



roelio
13/09/04, 16:11
Wij zijn op zoek naar naar een freelance PHP programmeur die een complexe applicatie kan ontwikkelen, o.a. User management, administrator management, planning etc etc.

Wij zijn dus op zoek naar een ervaren persoon.

Het betreft ongeveer 1 maand werk, indien alles naar wens gebeurd kunnen er meerdere opdrachten uit voortkomen.


Indien er interesse bestaat zou ik graag een portfolio zien en natuurlijk weten wat het uurtarief is.

veenman
13/09/04, 16:19
Zou je meer informatie over de opdracht kunnen verstrekken, of een e-mail adres waar geintresseerden naar toe kunnen mailen?

Flyest
13/09/04, 17:22
Hallo,

Ik zou graag meer informatie over deze opdracht ontvangen.
Mijn mail is: flyest@gmail.nl.

Ik zou u dan wat links kunnen opsturen van mijn eerdere werk.

Met vriendelijke groet,
Maikel

kimda
13/09/04, 18:02
Kunt u wat meer informatie over deze opdracht kunnen sturen naar dit email adres: kim@xenon-systems.com.

Kooistra
13/09/04, 18:20
Beste roelio ,

Zie ons portfolio op de website voor een korte impressie en ons uurloon is afhankelijk van de duur en complexiteit van de opdracht doch altijd bespreekbaar!

Met vriendelijke groet,
Auke Kooistra
http://www.kooistra-automatisering.nl

ikki_paha
13/09/04, 19:40
Graag ontvang ik meer informatie,

ikki_paha AT hotmail.com

mhuizer
14/09/04, 09:11
Origineel geplaatst door roelio
Wij zijn op zoek naar naar een freelance PHP programmeur die een complexe applicatie kan ontwikkelen, o.a. User management, administrator management, planning etc etc.

Indien er interesse bestaat zou ik graag een portfolio zien en natuurlijk weten wat het uurtarief is.

Wij (dat is Terantula) hebben een achtergrond o.a. in het provisionen van datacenters van (middelgrote) ISP's, dus zeker ervaring met complexe applicaties, ook in PHP. Helaas zijn we net zelfstandig begonnen en hebben we dus nog niet een grote portfolio om te laten zien, maar evt kunnen we in een gesprek het een en ander toelichten.

Voor meer informatie: http://www.terantula.com/

ErikBaan
14/09/04, 12:53
Portfolio en tarieven op www.erikbaan.nl. Enkele door mij gescripte sites:

- www.hostix.nl
- www.myguestbook.nl
- www.joostmaghetvinden.nl

Ik weet bijna zeker dat ik genoeg ervaring heb om aan uw eisen te voldoen. De genoemde specificaties heb ik al vele malen ontwikkeld.

Contact via e-mail of telefoon.

Andre64
14/09/04, 13:49
Per direct beschikbaar.
Bekend met dit soort projecten (7 jaar ervaring).
Koppellen van data geen probleem, CMS op maat geschreven.
Multi level, multi user.

Voorbeelden op verzoek.

Met vriendelijke groet,

Andre

tifkap
11/10/04, 12:59
Origineel geplaatst door kimda
Kunt u wat meer informatie over deze opdracht kunnen sturen naar dit email adres: kim@xenon-systems.com.

Ik zou iedereen willen aanraden NIET met
spammers in zee te gaan:

http://www.spamvrij.nl/lijsten/getspam.php?spamid=1699

Kurtje
11/10/04, 15:58
Geachte,

Graag ontvang ik meer informatie wat betreft de opdracht. Ik steek de afgelopen 6 jaar zeer veel tijd in PHP, en heb aantoonbare ervaring met het begrip CMS. Ik ben dan ook meer dan geschikt om u bij te staan in het ontwikkelen van deze applicaties.


Met Vriendelijke Groet,

Wieger Bontekoe
wieger@damrif.nl