PDA

Bekijk Volledige Versie : Email to Fax



robinvand
13/09/04, 11:00
Hallo allemaal,

Heeft iemand enig idee waar en hoe ik het beste faxen middels de PC kan vesturen. Aangezien ik op veel verschillende locaties werk en niet overal een fax heb lijkt het mij makkelijk om bijvoorbeeld een dienst af te nemen voor email 2 fax of iets dergelijks.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar ik dit kan afnemen of vinden?

rosslo
13/09/04, 11:21
Hoi Robin,

twee opties die ik je kan geven:

1) Ik neem aan dat je een laptop hebt waar je dan mee werkt....Sluit je GSM er op aan. Hangt er natuurlijk wel van af of je GSM/provider dit ondersteunt, maar kan je navragen bij je provider.
2) Neem een betaald inbel abonnement bij Tiscali. In dat abo kan je dan ook van XOIP gebruik maken. Voor 99% weet ik zeker dat die ook email2fax ondersteunen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groet,
Marc.

Wido
13/09/04, 11:27
Als je een windows server met een telefoonlijn hebt kan je kiezen Actfax te nemen (www.actfax.com).

Het werkt met een Client en Server, je logt met de client in op de server en je kan faxen :)

Ahead-IT
13/09/04, 13:55
Mijn HP printer ondersteund dat. (digital sending)
Ze zijn wel duur, maar je moet er iets voor over hebben.

maxnet
13/09/04, 14:52
http://www.fax1.com/

Wel prijzig

Jochem - Kameel
13/09/04, 16:59
http://www.scarlet.nl/extra_diensten.php

Als je even een mailtje naar ze stuurt of ff op de site zoekt hebben ze ook de mogelijkheid om e-mail to fax te doen, wel betaald.

Dennis
13/09/04, 17:06
http://www.scarlet.nl/adsl.php

Symmetrical HDSL 2Mbit/s

Need we say more... << Hoezo flink fout Engels? :D
€ 259,00
per maand

2 Mbit/s download
2 Mbit/s upload

----------------------------------------
Maar waarom koop je niet gewoon een fax en neem je bijvoorbeeld ISDN oid? Je wilt alleen kunnen versturen? Is ontvangen ook niet handig?

MediaServe
13/09/04, 17:14
Als je toch alleen wilt versturen zou ik gewoon een faxmodempje aansluiten. Ben je met 2 tientjes klaar.

Als je ook wilt ontvangen zou ik een fax apparaat aanschaffen en een ISDN aansluiting nemen. Dat is natuurlijk wel vrij duur.

edit:

Origineel geplaatst door DennisCitus
...
Need we say more... << Hoezo flink fout Engels? :D
...Dat is een poëtische uitdrukking ;)

bonnema
14/09/04, 22:43
wij gebruiken efax van jumpservices, met de gratis tool kun je alleen ontvangen voor het plus pakket betaal je zo'n 10 euro per maand, werkt overal met elke verbinding...

www.efax.com

MediaServe
15/09/04, 01:22
Origineel geplaatst door bonnema
wij gebruiken efax van jumpservices, met de gratis tool kun je alleen ontvangen voor het plus pakket betaal je zo'n 10 euro per maand, werkt overal met elke verbinding...

www.efax.com Als je in plaats van een normale KPN verbinding een ISDN verbinding neemt, dan kost je dat geloof ik maar 5 euro meer per maand. Heb je wel 4 eigen lokale nummers en krijg je de faxen op normale manier binnen.

De gratis service van eFax werkt opzich wel goed, alleen heb je een vies 084 nummer waar niet eens iedereen naar toe kan sturen!

Ik ga binnenkort gewoon overstappen op ISDN. Mooi een eigen telefoonnummer met faxnummer in dezelfde reeks :)

Mathieu
29/09/04, 12:42
Bestaat er dan niks waarmee je met een webinterface kan versturen EN ontvangen en dat je betaalt per fax die je verstuurt?