PDA

Bekijk Volledige Versie : Verwijderen van berichten



ikki_paha
10/09/04, 18:27
Het komt steeds vaker voor dat bedrijven hier onterecht afgekraakt worden door mensen die zelf fouten maken ( vergeten opzeggen enz ) Bedrijven worden in een boos kwaat daglicht gezet en raken zo toch een beetje goede naam kwijt omdat vaak de topics als nummer 1 in google staan.


Ik ben daarom van mening dat als er gebleken is dat de topicstarter geheel ongelijk heeft en zelf de fouten gemaakt heeft dit topic verwijdert wordt om het bedrijf te sparen.


Benieuwd wat jullie er van vinden en over zeggen

Luuc
10/09/04, 18:40
Volgens mij staat de "boze" tekst dan al in google bij de beschrijving vd website, de pagina kan dan alleen niet opgeroepen worden. Heeft opzich niet veel zin.

Rick L.
10/09/04, 18:44
Nee, de teksten blijven in de Google cache staan... Bovendien worden pagina's die een week niet bereikbaar zijn automatisch weer verwijderd in Google...

MediaServe
10/09/04, 18:49
Ik ben het er wel mee eens :)

Nog beter: gewoon niet toelaten om dergelijke topics aan te maken. Als iemand vraagt om ervaringen van een hostingbedrijf, dan kun je daar met al je fatsoen op reageren (positief of negatief). Maar een topic aanmaken om even lekker een bedrijf zwart te maken vind ik onfatsoenlijk.

Luuc
10/09/04, 18:59
Origineel geplaatst door Cyberboy
Nee, de teksten blijven in de Google cache staan... Bovendien worden pagina's die een week niet bereikbaar zijn automatisch weer verwijderd in Google... Oke, dat wist ik niet :)

atservers
11/09/04, 19:17
WIJ zijn het er helemaal mee eens, maarja ik denk niet dat wht er echt iets aan kan doen, zou een hoop werk geven. meestal zijn het van die "broekies" die denken erg veel ergends vanaf te weten, wij proberen deze gewoon te helpen en doen alsof zij er meer verstand van hebben. en dan met hun samen werken op diegene zijn probleem, in de trand van wij gaan even leren hoe de klant het doet. en dan komt diegene er vanzelf achter wat hij fout gedaan heeft, dan komt de sorry vanzelf wel.