PDA

Bekijk Volledige Versie : i3d gameservers...?



VvS
09/09/04, 18:00
Hey,

Ik heb een Gameserver (Wolf ET) bij i3d. Echter is deze down tesamen met Teamspeak.

Pingen lukt wel naar de gamesever, niet naar de teamspeak server. Weet iemand of er een storing is in dat netwerk?

Triloxigen
09/09/04, 18:13
Hoe lang is dit al?

Euro-Servers
09/09/04, 18:17
Vinniej, heb je hen al proberen bellen? Als er op mail geen antwoord is kan je hen beter een belletje geven.

VvS
09/09/04, 18:41
Dit is nu sinds ik het ontdekte (15:30 uur)

Neen, ik heb nog niet gebeld, dat hoef ik ook niet meer te doen, want ik hoor tijdens het typen van dit bericht dat de Teamspeak en Gameserver allebei weer online zijn.

Koster
09/09/04, 22:42
Bellen is inderdaad het snelste ;)

VvS
24/09/04, 18:26
ben ik weer.

Nu ligt teamspeak weer down. Geen responce op mail en telefoon wordt ook niet opgenomen. Wat is hier aan het handje? Heb Teamspeak namelijk hard nodig, zeker vanavond.

VvS
24/09/04, 19:07
Ik heb intotaal 1 uur lang een poging gedaan om te bellen, tesamen met een kameraad. Er werd in het hele uur niet opgenomen..!

Koster
24/09/04, 19:19
Wij zijn namelijk net in het datacentrum geweest, komen net weer terug. Teamspeak is volgens onze gegevens gewoon online :)

iPlex
24/09/04, 19:33
Origineel geplaatst door Koster
Wij zijn namelijk net in het datacentrum geweest, komen net weer terug. Teamspeak is volgens onze gegevens gewoon online :)

Ook als jullie personeel of jullie zelf in het datacentra aanwezig zijn dienen jullie toch bereikbaar te zijn.

Een klant heeft er namelijk totaal geen boodschap aan waar jullie op dat moment zijn,
Een klant wenst namelijk gewoon support te krijgen.

Dan zouden zulke topics voorkomen worden.

VvS
24/09/04, 19:34
Teamspeak is inderdaad weer online. Wij vinden dat deze alleen erg vaak down ligt. Waar ligt het aan..?

Ook vind ik het niet fijn dat er wordt gezegd dat bellen sneller is, maar dat er niet wordt opgenomen. Vind ik alles behalve fijn. Maargoed, het is nog net optijd online... :)

Dennis
24/09/04, 19:38
Als de downtime geplanned was, dan had je even van de worden een statusmelding op je website kunnen doen.

Koster
24/09/04, 19:41
Deze was niet gepland. Ik was helaas in de late middag de enige op kantoor, vandaar dat vanaf 16:00 het antwoordapparaat aanstond. Succes met de war vanavond Vinniej! :)

iPlex
24/09/04, 19:43
Origineel geplaatst door Koster
Deze was niet gepland. Ik was helaas in de late middag de enige op kantoor, vandaar dat vanaf 16:00 het antwoordapparaat aanstond. Succes met de war vanavond Vinniej! :)


Zijn er geen krachten oproepbaar ? ,

Ik weet dat je slecht bereik hebt met mobiel in datacentra maar wellicht een tip om het nummer naar mobiel te schakelen ?,

Dennis
24/09/04, 19:50
Origineel geplaatst door iPlex
Zijn er geen krachten oproepbaar ? ,

Ik weet dat je slecht bereik hebt met mobiel in datacentra maar wellicht een tip om het nummer naar mobiel te schakelen ?, Hehehe, in het datacentrum ben je meestal de hele tijd druk achter elkaar bezig en wil je niet gestoord worden. Dus dat is geen optie.

iPlex
24/09/04, 20:01
Origineel geplaatst door DennisCitus
Hehehe, in het datacentrum ben je meestal de hele tijd druk achter elkaar bezig en wil je niet gestoord worden. Dus dat is geen optie.

Je hebt gelijk,
Daarom vraag ik me af of zijn personeel niet oproepbaar is.

Koster
24/09/04, 20:02
Origineel geplaatst door iPlex


Je hebt gelijk,
Daarom vraag ik me af of zijn personeel niet oproepbaar is. i3d heeft naast mij nog 2 medewerkers, maar deze waren dus helaas niet aanwezig (één wel mee naar datacentrum, maar beide dus niet op kantoor).

Dennis
24/09/04, 20:06
Jammer, maar I3D heeft hele nette prijzen. Dat vergoedt in mijn ogen wel het feit dat ze niet altijd bereikbaar zijn. Zolang ze de issues maar wel snel genoeg en goed aanpakken.

iPlex
24/09/04, 20:08
Origineel geplaatst door DennisCitus
Jammer, maar I3D heeft hele nette prijzen. Dat vergoedt in mijn ogen wel het feit dat ze niet altijd bereikbaar zijn. Zolang ze de issues maar wel snel genoeg en goed aanpakken.

Ben ik het helemaal mee eens.

root
24/09/04, 23:17
Ik zou natuurlijk punten uit kunnen gaan delen voor offtopic, maar goed dat beseft men zelf wel, niet Dennis en iPlex.

Ts zijn probleem is opgelost.

closed