PDA

Bekijk Volledige Versie : ADSL Dooverkopen



olafb
07/09/04, 14:05
Vaak wordt aan ons gevraagt of wij adsl leveren vaak verwijzen wij hun dan naar xs4all of kpn. Maar nu moeten wij laatste tijd veel mensen afwijzen. Dit vinden wij erg jammer, bieden sommige bedrijven al adsl aan via een grotere provider? En wat zijn jullie ervaringen? Graag goed onderbouwen waarom wel en niet. Wij nemen alles in overweging maar zijn nu meer aan het orienteren op de ADSL markt.

Bedankt,

Toon
07/09/04, 14:20
Er is genoeg markt er in.
helaas is de marge wat minder, ik kan je een adres geven waar je vrijblijvend informatie kan krijgen qua prijzen: www.fibernet.nl , ik neem er zelf mijn diensten ook af.

Maar ik gok dat de marge echt klein is.

Leandros
07/09/04, 14:23
Dit kan via Concepts-ICT (doen wij zelf ook) marge is aardig.. En ligt eraan of je zelf monteur werkzaamheden doet.

Triloxigen
07/09/04, 14:23
Ik zit met dezelfde vraag, was al een tijdje op zoek maar kon nergens echt de informatie krijgen zonder direct contact op te hoeven nemen.

olafb
07/09/04, 14:33
Bedankt, ik ga ze effe bekijken en effe bellen!

mdf
07/09/04, 14:36
GrafiX (fibernet) en Leaseweb kunnen dit sowieso leveren en als je echt veel aan wilt sluiten zou ik eens met een bbned oid gaan praten.

HBCS
07/09/04, 14:42
wordt reseller bij xs4all of kpn euronet versatel ik weet uit ervaring dat het kan
bel ze op en je weet het

peterw
07/09/04, 14:44
http://www.xbn.nl/diensten/visp/content.html maybe?

Je kunt ook samenwerken met een reseller natuurlijk ;)
www.breedbandwinkel.nl

bonnema
07/09/04, 19:58
Je kan ook eens kijken bij mxposure.nl / is van kpn zeer goede ervaringen mee...

oscar
07/09/04, 23:22
we hebben met een aantal adsl providers onderhandelt en het is een beetje afwegen qua strategie en kosten.

De meesten vragen toch om een omzet garantie van minimaal 4500 euro, oftewel jij moet voor 4500 jaarlijks aan abonnementen verkopen.

anderen hanteren ook drempels van 2500,- tot 5000,- voor toetreding

ook belangrijk is:

1) wil je zelf support doen
2) ga je zelf naar de klant voor installatie
3) wil je vaste marge of zelf de prijs bepalen


wij hebben gekozen om reseller te worden van solcon, de marge is tussen de 4% en de 8% afhankelijk of het een versatel, bbned, kpn lijn is.

de keuze was omdat solcon geen drempel heeft en een goede support kan verlenen, de marge ligt wel vast i.t.t. dutchdsl en bbeyond