PDA

Bekijk Volledige Versie : database.2fast.nl down :(



peterw
07/09/04, 13:31
Weet niet wat er aan de hand is, maar de MySQL server van 2Fast is iniedergeval niet te bereiken.

peterw
07/09/04, 13:33
En 10 minuten later deed hij het weer :P

Triloxigen
07/09/04, 13:38
Misschien een idee om voortaan eventjes geduld te hebben?

flatbox
07/09/04, 13:42
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen storingen steeds meteen hier posten in plaats van de betreffende isp te bellen.

Dennis
07/09/04, 13:47
Tjah, ik vind dit forum eigenlijk ook helemaal onnodig. Ik post er toch alleen iets in als het over Citus of Leaseweb gaat.

peterw
07/09/04, 14:21
Ik vind het ook niet nodig, maar was hier toevallig ;)

Dit is toch ook bedoeld om andere mensen op de hoogte te stellen die er ook last van kunnen hebben?
Ik ga er niet vanuit dat ISP's hier zitten te lezen wat er mis is met hun eigen servers e.d. :p

Heeft trouwens in totaal iets van 15 minuten geduurd, en ja... dat scheelt mij inkomen ;)

Triloxigen
07/09/04, 14:24
Origineel geplaatst door peterw
Heeft trouwens in totaal iets van 15 minuten geduurd, en ja... dat scheelt mij inkomen ;)

Met andere woorden, je hebt 5 minuten gewacht :|

Wacht volgende keer gewoon even wat langer, want voor deze 15mins een topic plaatsen is zinloos.

peterw
07/09/04, 14:29
Ik heb 5 minuten gewacht voordat ik dit topic plaatste inderdaad.



Als je problemen hebt met het bereiken van een provider's netwerk dan kun je dat hier posten.


Ik zie hier geen tijdsindicatie staan, maar als iedereen er hier blijkbaar problemen mee heeft als ik iets wil delen, dan zal ik het voortaan niet meer doen :p

Triloxigen
07/09/04, 14:30
Origineel geplaatst door peterw
Ik heb 5 minuten gewacht voordat ik dit topic plaatste inderdaad.



Ik zie hier geen tijdsindicatie staan, maar als iedereen er hier blijkbaar problemen mee heeft als ik iets wil delen, dan zal ik het voortaan niet meer doen :p

jwe hebt het netwerk van de provider toch prima kunnen bereiken, alleen de sql server deed het niet, maar dat is geen netwerk..

pfffff

peterw
07/09/04, 14:34
Aangezien het de enige mysql server is voor alle shared-pakketten, lijkt het me toch een redelijk belangrijke schakel in het gehele netwerk ;)

Dus ik mag hier voortaan alleen posten als heel trueserver er uit ligt? :p

Triloxigen
07/09/04, 15:01
Origineel geplaatst door peterw
Aangezien het de enige mysql server is voor alle shared-pakketten, lijkt het me toch een redelijk belangrijke schakel in het gehele netwerk ;)

Dus ik mag hier voortaan alleen posten als heel trueserver er uit ligt? :p

Ook niet als het 15mins is, dat is gewoon overdreven..

Guust
07/09/04, 15:31
Origineel geplaatst door peterw
Ik vind het ook niet nodig, maar was hier toevallig ;)

Dit is toch ook bedoeld om andere mensen op de hoogte te stellen die er ook last van kunnen hebben?
Ik ga er niet vanuit dat ISP's hier zitten te lezen wat er mis is met hun eigen servers e.d. :p



Nee maar komt wel mooi in google te staan...

peterw
07/09/04, 15:36
Origineel geplaatst door Guust


Nee maar komt wel mooi in google te staan...

Zo bedoelde ik het ook niet, ging erom dat er werd gezegd dat ik beter de ISP kon bellen dan het hier te melden.
Net alsof ik het hier gepost had zodat de ISP het kon zien o.i.d. :huh:

Maar het lijkt me dat deze wel op slot kan :p

superior-is
07/09/04, 16:11
Lijkt me ook. :)