PDA

Bekijk Volledige Versie : epnetworks down?



Jens V.D.
04/09/04, 22:47
Ik kan sinds deze avond weer niet op de server van EnterPrise Networks geraken... Gisteren was het ook al van dat... Kan iemand me nu duidelijk vertellen wat al deze problemen zijn de laatste tijd?

Guust
04/09/04, 22:50
mail of bel ze eens, werken met 3 of 4 man moet er vast wel één van te bereiken zijn...

XF-RICK
04/09/04, 22:50
Neem eens contact op met Savvas, hij kan je wellicht meer vertellen. De site/server werkt van hier ook niet.

Ik hoop dat ze snel weer online zijn.

Veel suc6, ook aan EP-networks. ;)

Savvas
05/09/04, 10:44
Weer dezelfde problemen als al eerder vermeld in voorgaand topic. Het leek opgelost te zijn totdat het van de week weer opkrabbelde.

Om nog onbekende reden wordt er via apache/directadmin een hoop verkeer gegenereert, 30mbit out zo nu en dan. De firewall blokt automatisch een ip wanneer er veel sim verkeer inkomend of uitgaand is.

Ben nu druk bezig met spoedmaatregelen. Ik zal later een statusupdate geven.

Groet,

Savvas

Jens V.D.
05/09/04, 11:09
Bedankt voor je info ;)

Savvas
05/09/04, 12:34
Alles werkt weer naar behoren. Een enkele account ondervind nog problemen. Hiermee zal ik nader contact opnemen.

Indien u uw site al eerder vandaag heeft bezocht, kan het zijn dat deze nog verwijst naar het oude ip, deze instellingen zijn wel goed gezet maar zult u waarschijnlijk pas morgen ondervinden.

Groet,

Savvas

s2software
05/09/04, 12:44
ipconfig /flushdns wil ook nog wel eens helpen in Windows.

Valentino
05/09/04, 13:01
Ok, wel leuk enzo die staus berichten. Maar ik vind het meer oiverkomen als "proberen" prefessioneel te zijn en het niet zijn eerlijk gezegd :D

SeppaR
05/09/04, 13:24
Origineel geplaatst door Valentino
Ok, wel leuk enzo die staus berichten. Maar ik vind het meer oiverkomen als "proberen" prefessioneel te zijn en het niet zijn eerlijk gezegd :D
Is er hier om jouw commentaar gevraagd?
Dacht het niet !

Valentino
05/09/04, 13:29
Post dan ook niks, ipv commentaar op mijn opmerking :)

XF-RICK
05/09/04, 14:35
Origineel geplaatst door Valentino
Ok, wel leuk enzo die staus berichten. Maar ik vind het meer oiverkomen als "proberen" prefessioneel te zijn en het niet zijn eerlijk gezegd :D

** Laat maar **

Samuel
05/09/04, 15:23
Origineel geplaatst door XF-RICK


Oh, en jij bent wel professioneel dan? Ja wij doen hosting in de VS :D

En hierbij is het onder harste elkander afmaken weer begonnen ...

*zucht*

Dominic
05/09/04, 15:32
Origineel geplaatst door Valentino
Ok, wel leuk enzo die staus berichten. Maar ik vind het meer oiverkomen als "proberen" prefessioneel te zijn en het niet zijn eerlijk gezegd :D

Dus....jij vind het niet nodig om je klanten op een fatsoenlijke manier op de hoogte te houden van de status van een storing/onderbreking in de dienstverlening?

Nee....DAT is pas professioneel

Valentino
05/09/04, 15:44
Hahah nee niet op die manier, maar hij zet zo'n deftig bericht in elkaar ondertekent etc terwijl hij in andere topics gewoon als een naab loopt te posten :D

@XF-RICK, misschien is mijn doelgroep wel USA.

Rik-edit: dit was de laatse keer dat je zo post amigo... volgende keer zijn het heel wat meer punten die je gaat krijgen :mad:

mdf
05/09/04, 15:44
Ik ga ff in de zandbak spelen...

Rik
05/09/04, 15:47
Deze gaat op slot... gaat wederom nergens meer over...