PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw Google Forum!



Ber|Art
02/09/04, 21:33
Hoi,

Samen met een Amerikaanse Collega ben ik een Google Forum gestart . Het Forum is Internationaal en dus in het Engels. Het doel van het forum is om mensen bekent te maken met zaken als Google AdSense, Google AdWord, Gmail en andere nieuwe zaken die eraan zitten te komen.

Mochten jullie het leuk vinden om eens te gaan kijken op het splinternieuwe Forum, je kan het vinden op: www.googleforum.net (http://www.googleforum.net) en natuurlijk zijn suggesties of op en aanmerkingen welkom.

Let wel, het forum is vandaag pas gestart en heeft nog veel ontwikkeling nodig :p :)

Alvast bedankt,

Triloxigen
02/09/04, 21:48
Die kleuren!

Ik snap dat je google stijl wilt, maar bedenk ook dat niet iedereen een zonnebril bij de hand heeft...


En een beginnend forum moet nooit en te nimmer zoveel fora hebben.
Het is veels te overdrevem, hierdoor krijg je alleen maar kleine groepjes post.

Splits ze eventueel later op..

En het werkt niet eens om te reggen met Firefox, krijg javascript error dat wachtwoorden niet gelijk zijn (ook al copy/paste ik).

RobbertC
02/09/04, 21:57
Ik zou beginnen met (heel veel) minder subfora's. Want in het begin is het begrijpelijk niet druk, en lege fora's zorgen ervoor dat potentiƫle posters worden afgeschrikt. Als ze heel veel lege fora's zien gaan ze eerder weg dan een stuk of 5/6 die wel goed gevuld zijn. In de toekomst kun je ze dan nog altijd uitbreiden.

FSCJasper
02/09/04, 22:00
Niet alle fora's sluiten is ook een goede oplossing ;)

ronaldlokers
02/09/04, 22:28
die kleuren zijn echt te erg :D

ThePostman
02/09/04, 22:30
Ik heb me gregistreerd maar is het de bedoeling dat ik NIET kan posten?

Euro-Servers
02/09/04, 22:31
Pas die kleuren aan, niet te licht aub ;) think of the eyes
Voor de rest, goed initiatief & ziet er veelbelovend uit.

Ber|Art
03/09/04, 08:34
OK, kleuren aangepast en een aantal subforums verwijderd en Postman volgens mij kan je nu wel posten :) Kan je het ff proberen en mij laten weten wat je aan en opmerkingen zijn? Zoals je wel ziet ik ben nog niet echt een Forum Guru maar lerende ;) Thx!

Eris
03/09/04, 08:55
Meld je website hier even aan:
http://google.pagina.nl ;)

Triloxigen
03/09/04, 09:22
Dit is al stukken beter, alleen nog teveel fora.
7 is voorlopig al meer dan genoeg...

Ber|Art
03/09/04, 10:03
Dit is al stukken beter, alleen nog teveel fora. 7 is voorlopig al meer dan genoeg... Ik heb er een paar weggehaald :) Mochten jullie tijd hebben kunnen jullie even testen of het forum naar behoren werkt? Thx!

Ber|Art
03/09/04, 10:06
Meld je website hier even aan: http://google.pagina.nlDone! Goede tip Thx! :)

Triloxigen
03/09/04, 10:35
Wat je nu als categorie'en hebt, moet je als Fora nemen.
(En dan wat je nu als fora hebt bij de beschrijving zetten).

Want het is echt teveel nu (nog steeds) :)

Maar ik vind het wel een goed iniatief :)

AlfaHosting
03/09/04, 16:05
Ik vind het wel een leuk idee :)

Ionstar
03/09/04, 16:58
Ik hoop voor je dat jullie geen pakketje van Google's advocaten leger gaan ontvangen. Google staat er om bekend nogal agressief hun handelsmerk te verdedigen. En terecht uiteraard omdat er veel mensen zijn die mee willen liften op het succes van Google. Ik zeg overigens niet dat jullie dat ook doen, aangezien jullie site meer een aanvulling is op de diensten die ze aanbieden :)

Ber|Art
03/09/04, 17:22
Ik hoop voor je dat jullie geen pakketje van Google's advocaten leger gaan ontvangen.Nee hoor, ik heb Google een mail gestuurd waar ze als volgt op gereageerd hebben:


Hallo Berrie,

Bedankt voor uw bericht.

Wat een leuk idee om een forum te beginnen. Ik heb een beetje rond gekeken en het zit er erg leuk uit. Ik heb uw voorstel voorgelegd en we gaan kijken of we u hiermee kunnen helpen.

Google

Ik heb ze gevraagd of ze een MOD kunnen leveren :)

Ionstar
03/09/04, 17:34
Ahh dat is wel heel positief dan :)

host3000
03/09/04, 17:39
.... en slim ;)

kilian
03/09/04, 17:45
Leuk verzonnen mensen, succes ermee.

olafb
04/09/04, 18:54
Veel succes, ik meld me even aan en zal het in de gaten houden! Erg leuk bedacht, leuk initiatief.

Ber|Art
05/09/04, 09:15
Dank je! Ik ben NU bezig met het zoeken naar een goede "Google" stijl voor vB3 en ik zoek een Licentie :)

Ber|Art
05/09/04, 17:30
Hoi, het gaat heel goed met het Google Forum we hebben inmiddels:
Threads: 109, Posts: 300, Members: 29 :)

Natuurlijk kunnen we alle steun nog steeds gebruiken zeker in deze start periode.

Thx!

williamvdh
06/09/04, 16:39
Ga ook eens aan google vragen of je een google logo van ze mag gebruiken of dat ze die voor je willen maken. Je maakt toch reclame voor ze.

Het logo wat je nu gebruikt is een beetje "nep". (Wel mooi hoor, daar niet van!)

Verder wel, zoals de anderen je ook al hebben verteld, heel veel categorien en fora...

Ik zal me nog eens even aanmelden straks ofzo.

Groeten.

Ber|Art
06/09/04, 16:54
William, Ik ben bezig met een compleet nieuwe stijl waar ook een ander logo bij komt, dus daar wordt aan gewerkt :) Ik hoop dat je het naar je zin heb op het Forum :)

mauriks
06/09/04, 22:46
Origineel geplaatst door BerArt
Dank je! Ik ben NU bezig met het zoeken naar een goede "Google" stijl voor vB3 en ik zoek een Licentie :)

Bedoel je dat je nog geen licentie voor VB3 hebt?

Triloxigen
06/09/04, 23:01
Origineel geplaatst door BerArt
Dank je! Ik ben NU bezig met het zoeken naar een goede "Google" stijl voor vB3 en ik zoek een Licentie :)

Daar heb je dan niet goed over nagedacht :X
Ik hoop dat dan het een opgeruimde versie is want de standaard versie maakt contact met vB om te controleren of er dus een licentie aanwezig is. :)

Je had beter een gratis forum (nee, niet phpBB) kunnen nemen....

mauriks
06/09/04, 23:19
Je bent blijkbaar erg into Google, want op je site ber-art.nl zie ik google ads staan. Niet erg slim, mensen die op je site komen voor hosting en design, en dan advertenties van concurrenten zien

Of gaat het zo slecht in de design business :X

vince
06/09/04, 23:31
Dit mag niet hoor... je leunt tegen/op het merk google en dat kan google eenvoudige verbieden.

Triloxigen
06/09/04, 23:44
Origineel geplaatst door vince
Dit mag niet hoor... je leunt tegen/op het merk google en dat kan google eenvoudige verbieden.

Google heeft hier positief op gereageerd.

Ber|Art
07/09/04, 07:25
mensen die op je site komen voor hosting en design, en dan advertenties van concurrenten zienIk zie het meer als collega's :)

Carl<n-media>
07/09/04, 14:29
Origineel geplaatst door Triloxigen


Google heeft hier positief op gereageerd.
Totdat de web site populair is en ze het domein opeisen.

Triloxigen
07/09/04, 14:31
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Totdat de web site populair is en ze het domein opeisen.

Dan zal het via een rechtzaak gebeuren en is er de e-mail wel als verweer wat gebruikt mag worden in de rechtzaak.

Ber|Art
07/09/04, 14:40
Precies Google zal toch wel wijzer zijn niet? Ik heb nog steeds in contact met Google over het forum en ik hoop nog steeds dat ze een MOD kunnen leveren :) want die is nu al nodig!

Ber|Art
08/09/04, 11:12
Ik snap dat je google stijl wilt, maar bedenk ook dat niet iedereen een zonnebril bij de hand heeft...Zo beter :)

Euro-Servers
08/09/04, 13:18
Ik vind 't er zo veel beter uit zien BerArt :D

Triloxigen
08/09/04, 13:21
Origineel geplaatst door BerArt
Zo beter :)

Zeer netjes en duidelijk! :)

Yellow36
12/09/04, 23:04
Leuk idee ik meld me ook aan!

Sjoerd
31/10/04, 21:13
Dat zo'n site nu dood is... denk doordat de naam google erin gebruikt is..??

Ber|Art
31/10/04, 21:15
Klopt Google inc. vondt het toch niet zo'n goed idee deze kan dicht :)