PDA

Bekijk Volledige Versie : Respect voor elkaar



ikki_paha
01/09/04, 16:32
Waarom kunnen mensen hier op WHT geen respect tonen voor elkaar ?

Waarom moeten Hosters hier over elkaars rug aan klanten zien te komen ?
Bijvoorbeeld : http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56469&pagenumber=2

Cybafish zegt hier het volgende : Tijd voor een anderen host.

Wat ik mijn afvraag wat heeft die reactie voor toevoeging aan het onderwerp ? Het komt meer op mij over van wij zijn beter dus kom naar ons. Als klanten daar van Vaxon willen vertrekken dan bepalen ze dat zelf daar is geen toevoeging voor nodig van een hoster die waarschijnlijk geen eens ervaring heeft met betreffende hoster.


Waarom moeten mensen hier gekraakt worden op hun schrijfvaardigheden ? wat schiet dit forum er mee op met post waarin een hoster de anderen hoster even aanpakt op zijn spelfouten mischien leert hij er van ? stuur dan netjes een PM ipv Doe eerst eens wat aan je NL.

Het zelfde is dat mensen hier openbaar dingen gaan publiceren ?
Neem nou deze PM wisseling
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56544

Het is al laf dat hij zijn eigen verstuurde PM berichten hier niet bij zet maar alleen van de tegen partij.
Mensen publiceren hier steeds vaker wisselingen die via msn,pm,email gebeurt zijn.
Waar wij hier op WHT dus niks mee opschieten.

Mensen laten wij van WHT nou een discusie board maken en geen Mens afkraak board.
Als je een mening over iemand hebt.
Los dit onderling op.
Heb je last van iemand stuur een PM aan de moderators.
Maar plaats dit niet openbaar.


Heb voor 1x respect voor je mede mens/hosters.

Laten we het gezellig houden en iedereen waarderen zoals die is schrijft of doet.
En denk eens na voor je wat post.


Mischien dat er dan weer een beetje gezelligheid op het board komt en het board gebruikt gaat worden waarvoor het is.


En ik denk eerlijk gezecht dat ik niet de enige ben die deze standpunt heeft.
Wil jij geen resepect tonen voor je medemens hier , dan vind ik dat je wht beter kan verlaten.


Alvast bedankt aan de mensen die het wel gezellig willen maken en respect hebben voor elkaar.

_arno_
01/09/04, 16:47
Amen

Dennis
01/09/04, 16:52
Ik vind dat moderators gewoon heel streng moeten zijn, maar dat is niet mogelijk met het huidige puntensysteem. Punten moeten ook vervallen als leden zich gedragen.

_arno_
01/09/04, 16:55
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik vind dat moderators gewoon heel streng moeten zijn, maar dat is niet mogelijk met het huidige puntensysteem. Punten moeten ook vervallen als leden zich gedragen.

Niet mee eens, als leden zich meteen gedragen krijgen ze die punten niet.
Dat moderators streng moeten zijn , ja en het gaat prima in het huidige systeem

ikki_paha
01/09/04, 16:55
Dennis,
Ben ik het me1 maar laten wij daar dit topic niet aan vervuilen.
Daar zijn anderen topics voor.


Bedankt als wij vweer Ontopic gaan.

AlfaHosting
01/09/04, 17:43
ikki_paha .. ik ben het volkomen met je eens. Stel je voor dat je 1000 klanten hebt en één ontevreden klant zou hier iets komen posten (zonder dat eigenlijk iemand iets over de achtergrond weet), dan heb je dadelijk de 'gieren' op je nek die hopen een klantje te winnen. Mensen lezen de negatieve posting en vergeten de 999 andere tevreden zwijgende klanten.

Triloxigen
02/09/04, 18:56
Waar ik zelf al een tidjje aan twijfel is het replien in topics OVER een ander.
Er word dan om meningen gevraagd.

Ik kan dan wewl achterliggende informatie geven maar ik heb meer negatieve informatie dan positieve.
Moet ik dan wel of niet reageren?

Ik wil de TS dan best helpen, maar voor je het weet word ik weer uitgemaakt voor weet ik niet wat.

Een voorbeeld topic:
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56583
Met name de post van s2software, hij geeft een aantal feiten maar andere gana eropin dat het niet uitmaakt, ik vind dat de TS zelf maar moet uitmaken of dit uitmaakt en niet andere.

Mikey
02/09/04, 19:29
Origineel geplaatst door ikki_paha
Het zelfde is dat mensen hier openbaar dingen gaan publiceren ?
Neem nou deze PM wisseling
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56544

Het is al laf dat hij zijn eigen verstuurde PM berichten hier niet bij zet maar alleen van de tegen partij.

Hey ik heb ook in die thread gezet dat remon zelf maar mijn pm's eronder moest zetten en dat de mijne ook lang niet even goed zijn stond er ook bij.

Zoals je de bal kaatst mag je hem terug verwachten, ik kan een hele hoop hebben maar als iemand dan nog een druppel erbij doet ben ik niet beroerdste om hem publiekelijk te nagelen. Tevens ben ik zelf verantwoordelijk wat ik onder mijn naam plaats wat ook weer gekoppeld staat aan mijn bedrijfsnaam. Toch ?

The MAzTER
02/09/04, 20:05
Origineel geplaatst door Triloxigen

Een voorbeeld topic:
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56583
Met name de post van s2software, hij geeft een aantal feiten maar andere gana eropin dat het niet uitmaakt, ik vind dat de TS zelf maar moet uitmaken of dit uitmaakt en niet andere.


Beetje bullshit Triloxigen.

Hij is werkzaam bij een van de bedrijven waar de TS tussen twijfelt en gaat een andere keus zwart maken? Vind dat absoluut ongepast.

Sowieso hoort een hoster in zulke topics geen reactie te gevens mits zij klant zijn

Triloxigen
02/09/04, 21:19
Origineel geplaatst door The MAzTER



Beetje bullshit Triloxigen.

Hij is werkzaam bij een van de bedrijven waar de TS tussen twijfelt en gaat een andere keus zwart maken? Vind dat absoluut ongepast.

Sowieso hoort een hoster in zulke topics geen reactie te gevens mits zij klant zijn


Is het dan niet misschien een idee een aantal fora alleen open te stellen indien men een WH bedrijf heeft.
En een aantal voor klanten.
En dan dus de aanbiedingen fora?

_arno_
02/09/04, 23:15
Origineel geplaatst door Triloxigen



Is het dan niet misschien een idee een aantal fora alleen open te stellen indien men een WH bedrijf heeft.
En een aantal voor klanten.
En dan dus de aanbiedingen fora?

Nee! Aangezien ik mogelijk in de toekomst een WH bedrijf wil starten, wil ik juist in de WH bedrijven fora zitten.
Beetje de reden waarom ik hier ben , om te leren van de al bestaande bedrijven!

FSCJasper
02/09/04, 23:16
Dat is vaker voorgesteld,maar dat lijkt me niet prettig voor de neutrale bezoeker.Ik denk dat momenteel genoeg gediscussieerd kan worden tussen beide groepen,zonder dat het uit de hand loopt door bijvoorbeeld een collega zwart te maken.

Valentino
03/09/04, 00:30
(ik praat gewoon volluit en eerlijk! en zeg wat ik denk!)

Nah ik vind het hele gedoe met die mods hier niet deugen eerlijk gezegd.
Beyonder dit beyonder dat, mijn provider word door deze man belachelijk gemaakt op dit forum. Hij valt mij lastig hij valt mikey lastig hij valt cybafish lastig, s2s. Ik snap het niet word er een topic over gestart en die @#$#@% mods verwijderen het gewoon.

1 pot nat hierzo, had ik al een keer gepost maar is "gewoon" '''weer ''' verwijderd.

Meneer met ze 24 puntjes, laat me niet laggen die krijgt NOOIT een ban, mij een beetje uitmaken voor iemand anders. Ben misschien 4x zoveel op leeftijd dan dat knuppeltje.

Er zijn zat leuke posters op dit forum en ik vind het ook wel lagguh hierzo.

Maar 1 verziekt het voor mij en mijn provider en dat is die beyonder.
Volges mij verziekt hij het voor velen hierzo. Ban hun allemaal maar ipv die beyonder, lijkt een beetje op die nederlanse regering hierzo die mods :D

Koster
03/09/04, 00:32
Origineel geplaatst door Valentino
(ik praat gewoon volluit en eerlijk! en zeg wat ik denk!)
Helaas is een forum nooit een democratie ;)

Valentino
03/09/04, 00:36
Maakt mij helemaal niks uit!

Ik snap die moderators niet, ze pakken de jongens die juist helemaal niks foutdoen. Maar de de kwaaie laten ze gewoon lekker rond posten.

WALGELIJK GEWOON!

Neferu
03/09/04, 00:57
Origineel geplaatst door Valentino
Maakt mij helemaal niks uit!

Ik snap die moderators niet, ze pakken de jongens die juist helemaal niks foutdoen. Maar de de kwaaie laten ze gewoon lekker rond posten.

WALGELIJK GEWOON! Ach, als "gebande" op wht kan ik je alleen maar zeggen dat enig kritiek op het beleid hier niet in dank wordt afgenomen en je posts simpelweg verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik ben gebanned omdat ze simpelweg niet wisten wat ze met mijn kritiek aan moesten. Dat ik eerlijk en rechtschapen zaken doe of mening uit wordt dan maar voor het gemak over het hoofd gezien. Maar foppers en bedriegers lopen hier nog steeds hun twijffelachtige aanbiedingen te doen.

Triloxigen
03/09/04, 01:02
Origineel geplaatst door _arno_


Nee! Aangezien ik mogelijk in de toekomst een WH bedrijf wil starten, wil ik juist in de WH bedrijven fora zitten.
Beetje de reden waarom ik hier ben , om te leren van de al bestaande bedrijven!

en dat is dus weer een publiekelijk forum ;)

Anestheologist
03/09/04, 01:03
Laten we het bedrijven onder elkaar noemen ;)

superior-is
03/09/04, 09:03
Origineel geplaatst door Neferu
Ach, als "gebande" op wht kan ik je alleen maar zeggen dat enig kritiek op het beleid hier niet in dank wordt afgenomen en je posts simpelweg verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik ben gebanned omdat ze simpelweg niet wisten wat ze met mijn kritiek aan moesten. Dat ik eerlijk en rechtschapen zaken doe of mening uit wordt dan maar voor het gemak over het hoofd gezien. Maar foppers en bedriegers lopen hier nog steeds hun twijffelachtige aanbiedingen te doen.

Dan ben je als 'gebande' niet door de mand gevallen. Schijnbaar ook beter gedrag, want met 100+ posts geen waarschuwingspunten -- nice.

Maar als er enige indicatie is over bepaalde foppers of bedriegers, dan laat dat a.u.b. aan ons weten zodat we actie kunnen ondernemen. Over bepaalde personen wordt in het moderator gedeelte al besproken.

Mikey
03/09/04, 09:59
Origineel geplaatst door superior-is
Over bepaalde personen wordt in het moderator gedeelte al besproken.

Dat hebben we inmiddels al vaker gehoord, er wordt over gesproken maar handelen ho maar. Ik zal vast zelf dit keer op de nominatie lijst staan voor een greep uit de snoep trommel, maar doe het nou eens ipv. weer vermelden dat er over gesproken wordt.

_arno_
03/09/04, 10:04
Het word wel ingewikkeld met dit soort dingen op het forum.
Aangezien ik Beyonder niet echt verkeerde dingen zie posten op het forum mis ik het probleem over hem misschien.
Wat uiteraard de oplossing is - pb nick ban systeempje..... en voila problemen zijn opgelost :)

Mikey
03/09/04, 10:12
Origineel geplaatst door _arno_
Het word wel ingewikkeld met dit soort dingen op het forum.
Aangezien ik Beyonder niet echt verkeerde dingen zie posten op het forum mis ik het probleem over hem misschien.
Wat uiteraard de oplossing is - pb nick ban systeempje..... en voila problemen zijn opgelost :)

dus je moet een forum gaan aanpassen omdat een iemand zich redelijk weet te gedragen op het forum, maar je in de rug steekt via pb systeem :eek:, zal mij benieuwen wat het volgende systeem wordt dan.

_arno_
03/09/04, 10:20
Ja........ de moderators gaan niet in iemands pb's kijken.
Daarom heten het prive berichten :P
Ze kunnen moeilijk ook nog eens die berichten nakijken , dus gewoon nick ban systeempje en dan kunnen ze zich alleen op het forum misdragen :p

Of mogelijk 10 klachten van iemand die hen abused over pm = ban ofzo

was maar even ideetje

Mikey
03/09/04, 10:21
Origineel geplaatst door _arno_
Ja........ de moderators gaan niet in iemands pb's kijken.
Daarom heten het prive berichten :P
Ze kunnen moeilijk ook nog eens die berichten nakijken , dus gewoon nick ban systeempje en dan kunnen ze zich alleen op het forum misdragen :p

Of mogelijk 10 klachten van iemand die hen abused over pm = ban ofzo

was maar even ideetje

Uhmzz, meen dat er laatst gedreigd werd of domenico even in zijn of haar PB box moest kijken, zou er maar niet zo zeker van zijn dat er niet naar gekeken wordt.

_arno_
03/09/04, 10:25
inbreuk op mijn privacy ! nu kunnen ze onze liefkozende pb's volgen mikey :o

naja , ik heb geen last van misdragende forum gebruikers.
Daarbij denk ik dan dat bijna niemand daar last van heeft , dus als alleen de problemen ontstaan op pb is zon ban systeempje prima toch.

Als dit systeem er is hoe kunnen zij dan vervelend doen bij figuren?

Mikey
03/09/04, 10:31
Origineel geplaatst door _arno_
inbreuk op mijn privacy ! nu kunnen ze onze liefkozende pb's volgen mikey :o

Zeg niet dat het gedaan wordt maar men wekt wel de indruk, mooi voorbeeld staat in de thread van gmail invites.

_arno_
03/09/04, 10:51
Ach , als ze het willen lezen dan moet dat maar zo zijn.
Overigens lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze dit zullen doen , er staat toch niet echt relevante informatie in lijkt mij.

superior-is
03/09/04, 11:09
Origineel geplaatst door Mikey


Dat hebben we inmiddels al vaker gehoord, er wordt over gesproken maar handelen ho maar. Ik zal vast zelf dit keer op de nominatie lijst staan voor een greep uit de snoep trommel, maar doe het nou eens ipv. weer vermelden dat er over gesproken wordt.

Auw wat een pets. :)

Nou nee, jij staat niet op de nominatielijst, maar het mag duidelijk zijn dat elke moderator zijn mening mag geven over een bepaalde kwestie.

Over het PB systeem. Enkel de administrator heeft de 'macht' om in de PB-box te duiken. Dit betekend dat enkel Domenico dat kan inzien en alle moderators niet. Dus dat wordt niet gemodereerd. Wat je wel zo kunnen doen is ons die berichten versturen, maar dan natuurlijk niet open en bloot zoals pas geleden.

Mikey
03/09/04, 11:17
Origineel geplaatst door superior-is


Auw wat een pets. :)

Nou nee, jij staat niet op de nominatielijst, maar het mag duidelijk zijn dat elke moderator zijn mening mag geven over een bepaalde kwestie.

Over het PB systeem. Enkel de administrator heeft de 'macht' om in de PB-box te duiken. Dit betekend dat enkel Domenico dat kan inzien en alle moderators niet. Dus dat wordt niet gemodereerd. Wat je wel zo kunnen doen is ons die berichten versturen, maar dan natuurlijk niet open en bloot zoals pas geleden.

Was inderdaad niet de mooiste oplossing maar stond op dat moment even twee tellen te koken met ontblote tanden. Aangezien ik al zo vaak op de report knop heb gedrukt was nu eventjes de maat vol :). Tevens leven we in een democratie, niet alleen jullie mods hebben een eigen mening, de andere 4700+ gebruikers ook. Heel soms heel soms dan....

superior-is
03/09/04, 11:46
Nee uiteraard tellen de meningen van de gebruikers ook mee in onze beslissingen.

_arno_
03/09/04, 12:02
Eind goed al goed , mensen moeten gewoon niet zo frustrerend zijn.

Mikey
03/09/04, 12:05
Origineel geplaatst door superior-is
Nee uiteraard tellen de meningen van de gebruikers ook mee in onze beslissingen.

meneeeeeeeehr, mag ikke een poll maken ?:X

superior-is
03/09/04, 12:12
Origineel geplaatst door Mikey


meneeeeeeeehr, mag ikke een poll maken ?:X

Tuurlijk, zolang het maar geen 'Wie wil dat $user gebanned wordt?'. :) Of heb ik je nu door?

Mikey
03/09/04, 14:20
Origineel geplaatst door superior-is


Tuurlijk, zolang het maar geen 'Wie wil dat $user gebanned wordt?'. :) Of heb ik je nu door?

:W:

Valentino
03/09/04, 17:15
Superior-is ? ben je hetero? lijkt er namelijk niet op zoals je beyonder op dit forum houdt :D

ikki_paha
03/09/04, 21:49
Weer zo'n opmerking die nergens op slaat.
beyonder heeft alle recht hier op het forum te blijven.

s2software
03/09/04, 22:06
Origineel geplaatst door Valentino
Superior-is ? ben je hetero? lijkt er namelijk niet op zoals je beyonder op dit forum houdt :D Lijkt me vrij duidelijk nu dat jij Linkup aanhanger/personeel bent. Die uitspraak komt me namelijk bekend voor. ;)

Valentino
03/09/04, 22:25
Yeah right, nummer 2.

Wie gaat het lijstje uitbreiden? heb nog plaatsen over.

1. Beyonder
2. s2software

Mikey
03/09/04, 23:55
Origineel geplaatst door ikki_paha
Weer zo'n opmerking die nergens op slaat.
beyonder heeft alle recht hier op het forum te blijven.

Tja, als je nou eens verder terug kijkt dan Juli 2004, dan zou je bovenstaande opmerking niet maken.

ikki_paha
03/09/04, 23:58
KAP NOU EENS
Moeilijk met respect met elkaar omgaan ? .
s2software wie geeft jou het recht iemand te vertellen wie hij is ? dat weten ze zelf het beste hoor.
Mikey Ik volg het hier al heel veel tijden langers dan juli dus weet donders goed wat voor opmerking ik maak.

En leer nou eens met respect met elkaar omgaan zijn jullie nou mensen met een serieus bedrijf ? stel je zelf dan ook serieus op.

Valentino
04/09/04, 01:20
Ik ga dus nooit hosten bij e-dentify. NEVER.

Beyonder doet vast en zeker het serverbeheer voor je "for free" ;)

Grumpy
04/09/04, 01:35
Houdt eens op. Het is hier geen kinderspeeltuin.

Mikey
04/09/04, 09:02
Origineel geplaatst door Grumpy
Houdt eens op. Het is hier geen kinderspeeltuin.

Ik mag aannemen dat de laatste dagen weer heel duidelijk is geweest wie het kern van het probleem is.

Houdt eens op, los eens op!

Valentino
04/09/04, 17:38
En daar reageren ze niet op, ook niet op PB's betreft dit probleem.

Rik
05/09/04, 03:24
Origineel geplaatst door Mikey


Zeg niet dat het gedaan wordt maar men wekt wel de indruk, mooi voorbeeld staat in de thread van gmail invites.

Sterker nog,wij kunnen niet in jullie PM's kijken :huh:

Alleen Domenico als beheerder kan dat en die is daar niet zomaar voor te porren...
De gene die daarmee loopt te dreigen of dat beweerd praat onzin... ;)

Nogmaals -> Mod's kunnen geen PM's inzien... :)

Valentino
05/09/04, 13:02
en Nogmaals : Mods kunnen GEEN PM's Inzien !!


:D:D

Rik
05/09/04, 13:45
Origineel geplaatst door Valentino
en Nogmaals : Mods kunnen GEEN PM's Inzien !!


:D:D

Waar doel je op ?

Triloxigen
05/09/04, 14:56
Origineel geplaatst door Valentino
en Nogmaals : Mods kunnen GEEN PM's Inzien !!


:D:D


Kan handig, als ze db access hebben :)

Rik
05/09/04, 14:58
Origineel geplaatst door Triloxigen



Kan handig, als ze db access hebben :)

DUS ?????

Dat hebben we blijkbaar niet :D

Triloxigen
05/09/04, 15:18
Origineel geplaatst door Rik


DUS ?????

Dat hebben we blijkbaar niet :D

Dus niks, kan me niet voorstellen dat jullie zin hebben om door een databae met een 100en saaie PM's te bladeren naar misschien 3 PM's die niet kunnen..

Rik
05/09/04, 15:19
Origineel geplaatst door Triloxigen


Dus niks, kan me niet voorstellen dat jullie zin hebben om door een databae met een 100en saaie PM's te bladeren naar misschien 3 PM's die niet kunnen..


Zin, tijd... ;)

Valentino
05/09/04, 16:08
Origineel geplaatst door Rik


Waar doel je op ?


Dat jullie die Beyonder eens aanpakken.

Dennis
05/09/04, 16:21
Origineel geplaatst door Valentino
Ik ga dus nooit hosten bij e-dentify. NEVER.

Beyonder doet vast en zeker het serverbeheer voor je "for free" ;)
Origineel geplaatst door Valentino
Superior-is ? ben je hetero? lijkt er namelijk niet op zoals je beyonder op dit forum houdt :D
Origineel geplaatst door Valentino
Dat jullie die Beyonder eens aanpakken. Jij hebt al wel een erg extreme mening over Beyonder voor iemand die hier pas 2 maanden post. Je moet trouwens niet zo vaak zulke extreme uitspraken doen.

Beyonder is welkom. Alleen hij is soms gewoon een wijsneus en daar kunnen veel mensen niet tegen.

Valentino
05/09/04, 16:32
Beyonder stuurt mij PB's met "zeer" vervelende teksten. Ik vind het gewoon absurd dat de moderators hier niks tegen doen. Dernet krijg ik strafpunten omdat ik vervelend ben tegen iemand op het forum. Maar HIJ?? HIJ krijgt niks. Gewoon een oneerlijke rotbende hierzo.

Jou stuurt hij geen PB's met vervelende berichten, en als hij ze wel stuurt zal het wel over serverbeheer gaan dat hij nu bij je doet.

Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je hem direct in bescherming hoeft te nemen.

Dennis
05/09/04, 16:35
Dat doe ik niet, maar je hebt in deze topic nu meerdere keren Beyonder afgekraakt, maar dan ook geen argument opgenoemd waarom hij gebanned zou moeten zijn oid.

Valentino
05/09/04, 16:39
Heb ik wel genoemd!! Omdat ik PB's ontvang van hem en omdat hij anderen wijsmaakt dat ik een ander persoon zou zijn !!!


Dennis L E Z E N

Guust
05/09/04, 16:44
Origineel geplaatst door Valentino
Beyonder stuurt mij PB's met "zeer" vervelende teksten. Ik vind het gewoon absurd dat de moderators hier niks tegen doen. Dernet krijg ik strafpunten omdat ik vervelend ben tegen iemand op het forum. Maar HIJ?? HIJ krijgt niks. Gewoon een oneerlijke rotbende hierzo.

Jou stuurt hij geen PB's met vervelende berichten, en als hij ze wel stuurt zal het wel over serverbeheer gaan dat hij nu bij je doet.

Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je hem direct in bescherming hoeft te nemen.

Dan moet je je PB uitzetten...

Dennis
05/09/04, 16:46
Origineel geplaatst door Valentino
Heb ik wel genoemd!! Omdat ik PB's ontvang van hem en omdat hij anderen wijsmaakt dat ik een ander persoon zou zijn !!!

Dennis L E Z E N Inderdaad, maar pb's ontvangen van hem hoeft zo slecht nog niet te zijn. En dat jij Linkup bent lijkt me erg sterk. Linkup is wat minder 'temperamental'.

Valentino
05/09/04, 16:49
Juh waarom maakt meneer dit dan aan verschillende personnen wijs?
Ik heb meerdere malen aangegeven dat die arsehole zijn pb's niet meer naar mij los moet laten.

Toch doet hij het!

Die kleuter heeft opboeding nodig!
Ook ga ik niet meer verder met je in discussie want we zijn nu individueel bezig. Mijn opmerking was algemeen.

superior-is
05/09/04, 21:24
Zeg je kan toch ook mensen negeren. Dat deed ik ook met jouw flauwe opmerking.

Trouwens ik heb geen PM's van jou binnengekregen m.b.t. 'vervelende PM's van anderen'. Hoe moeten/kunnen wij dat dan oplossen?

Valentino
05/09/04, 21:36
Je collega's wel.

Grympy / Rik

Mikey
05/09/04, 23:28
Origineel geplaatst door superior-is
Zeg je kan toch ook mensen negeren. Dat deed ik ook met jouw flauwe opmerking.

Trouwens ik heb geen PM's van jou binnengekregen m.b.t. 'vervelende PM's van anderen'. Hoe moeten/kunnen wij dat dan oplossen?

Ik mis de afgelopen tijd beetje het lef van de hele wht crew, er is inmiddels genoeg gezegt en voorgebracht om dat ene en laatste puntje bij het meest storende probleem te verkijgen. Hiermee dekken jullie ook jezelf in geen persoonlijke vete's of wat dan ook, gewoon de bedreigingen van meneer zelf.

En dan roept grumpy heel droog "houdt eens op" Het houdt op als je het probleem aanpakt. Jullie weten net zo goed als de rest wie hier contstant in het licht punt staat, doe er dan wat aan! Een probleem pak je bij de wortels aan en niet de takken snoeien die bovenaan groeien.

superior-is
06/09/04, 11:06
Origineel geplaatst door Mikey

En dan roept grumpy heel droog "houdt eens op" Het houdt op als je het probleem aanpakt. Jullie weten net zo goed als de rest wie hier contstant in het licht punt staat, doe er dan wat aan! Een probleem pak je bij de wortels aan en niet de takken snoeien die bovenaan groeien.

Zou zeggen: heb nog even geduld. Ik wacht zelf ook nog op antwoord m.b.t. andere zaken.

Mikey
06/09/04, 11:09
Origineel geplaatst door superior-is


Zou zeggen: heb nog even geduld. Ik wacht zelf ook nog op antwoord m.b.t. andere zaken.

ok, met volle afwachting zal (zullen) ik (wij) afwachten :)

Rik
06/09/04, 11:10
Origineel geplaatst door Valentino
Je collega's wel.

Grympy / Rik


... en die bespreken wij gewoon in het Mod forum....
Kan echter gebeuren dat er iemand van ons nog geen reactie heeft gegegeven... of dat we er nog niet uit zijn.

_arno_
06/09/04, 11:36
ik weet niet hoe de meeste er hier over denken , maar ik vind dat deze thread maar gesloten moest worden.
Omdat velen klaarblijkelijk niet normaal kunnen reageren.


..........


Origineel geplaatst door Grumpy
Houdt eens op. Het is hier geen kinderspeeltuin.

Mikey
06/09/04, 12:45
Origineel geplaatst door _arno_
ik weet niet hoe de meeste er hier over denken , maar ik vind dat deze thread maar gesloten moest worden.
Omdat velen klaarblijkelijk niet normaal kunnen reageren.


..........



OK, nu zet je er dat wel neer, maar jouw inbreng op deze thread is eveneens dus niks, Zie bovenstaande post.

_arno_
06/09/04, 13:30
Ik gaf ook suggestie om deze thread te sluiten, omdat hier toch niks relevants word neer gezet (ook door mij ja :) ).

ikki_paha
06/09/04, 18:17
Het geeft toch wer aan wie de kinderachtige mensen hier op dit board zijn.
Van respect hebben ze nog nooit gehoort.

Slotje graag,

superior-is
07/09/04, 10:41
op verzoek van topicstarter gesloten