PDA

Bekijk Volledige Versie : dit zal wel een ban worden



planeet
31/08/04, 21:32
Ik weet dat ik niet altijd ff de slimste ben kwa servers en hosting
ik weet er ook niks van af, maar wat ik wel weet is dat ik dit maar een raar forum vindt

Waarom ? tja dat weet ik ook niet, maar het is hier een dom gedoe, de 1 kraakt de ander af.
Maar weinig mensen leten echt op en lezen ook echt de berichten

Daarbij zag ik ook ergens een topic waar je om domme klanten kunt lachen ???

voor dit laaste heb ik geen woorden, wie doet nou zo iets ?
ook dombo's zijn grote klanten, of kunnen ze later worden

Ik weet wel als ik mijn host hier domme dingen van mij zie publiceren, dan vertrek ik meteen

eigenlijk wil nog wel meer gal spuwen, maar laat maar

.....

ThePostman
31/08/04, 21:37
Riiiiight...hoi :)

*Ik heb iets met riiiiiight vandaag*

Ja wht is weer in een dieptepunt wat betreft afkraken. Maar goed :) Uhm er wordt niet gelachen om *Dombo's* maar om fouten die sommige mensen kunnen maken. Members posten ook fouten van hunzelf.

kilian
31/08/04, 21:51
tsja, niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor.

En de 'klanten' worden niet uitgelachen, dat zou pas gebeuren als er namen en verwijzingen bij zouden staan.

Het enige wat ik je wil zeggen is: Als WHT zo k_t is, wat doe je hier dan nog? Niemand zit op dit soort treads te wachten!

planeet
31/08/04, 22:04
nee natuurlijk niet , je post liever een kopie van een mailtje van een klant kilian ?

Ik vindt het gewoon dom, open een geheim forum of zo, ga daar zitten lachen
Ik zie het al als ik een klant in mijn winkel uitlach, omdat hij iets verkeerds mee neemt
Ik vind het echt onprofesioneel, en als je stoort aan mijn topic lees hem dan niet meer
das nou net zo een domme opmerking als jij maakt "wat doe je hier dan nog"

Grumpy
31/08/04, 22:07
Origineel geplaatst door planeet
Ik weet dat ik niet altijd ff de slimste ben kwa servers en hosting
ik weet er ook niks van af, maar wat ik wel weet is dat ik dit maar een raar forum vindt

Waarom ? tja dat weet ik ook niet, maar het is hier een dom gedoe, de 1 kraakt de ander af.
Maar weinig mensen leten echt op en lezen ook echt de berichten

Daarbij zag ik ook ergens een topic waar je om domme klanten kunt lachen ???

voor dit laaste heb ik geen woorden, wie doet nou zo iets ?
ook dombo's zijn grote klanten, of kunnen ze later worden

Ik weet wel als ik mijn host hier domme dingen van mij zie publiceren, dan vertrek ik meteen

eigenlijk wil nog wel meer gal spuwen, maar laat maar

.....
Je wordt niet uitgelachen. Er zijn wel topics waar men hun rare ervaringen plaatsen. Echter worden in die topics nooit namen genoemd.

Het verbaast mij wel dat er geen enkele hoster de tijd voor je nam om wat dingen uit te leggen zonder meteen allerlei aanbiedingen naar je toe te gooien.

Bob2
31/08/04, 22:13
Nog nooit van het woord satirisch gehoord zeker...
Klant is koning :)

Verder zal ik hier niet op in gaan.

Triloxigen
31/08/04, 22:20
Origineel geplaatst door Grumpy
Het verbaast mij wel dat er geen enkele hoster de tijd voor je nam om wat dingen uit te leggen zonder meteen allerlei aanbiedingen naar je toe te gooien.

Om wel topic gaat het als ik vragen mag?

Koster
31/08/04, 22:28
Ik denk dat je verschil moet maken. Die persoon met de muismatjes is gewoon een verzamelaar en mag je best serieus nemen.

Ander voorbeeld: wij krijgen per dag meer dan 20 mails mbt sponsoring verzoeken (dat doen wij echt nooit, maar goed). Sommige mensen maken er een kunstwerk van, een mail van 3 pagina's of meer zelfs. Respect voor die mensen, maar toch geen sponsoring. Maar wij krijgen ook dit soort mails:

Hoi ik zoek sponsoring want mij clan is heel goed ik wil 1 public server 20 slots en een private server voor wars 16 slots ik wil deze gegevens voor 2000 vanavond ontvangen want dan spelen wij een war Als Jij SponsoRing WiLT dAN moET jE ooK EEN TeAmSPeak SerVEr levereN anDers mAKen Wij geEN reClamE

Zeg nu zelf: wat is je reactie als je zo'n mailtje ontvangt? Ik lig dubbel, hoe durft iemand 2 servers te eisen (opleveren binnen 2 uur!) en als wij reclame willen krijgen dan moeten we ze ook nog een teamspeak server leveren? Helaas werkt dat bij ons niet zo, sterker nog, het werkt nergens zo!

planeet
31/08/04, 22:29
Ik denk dat het sommige hosters, een klein gebrekje hebben
zoals je zelf zegt grumpy, niemand heeft eigenlijk echt de tijd genomen

kla boem hier heb je een aanbieding...zoek het maar uit

zakken vullen..lekker lachen... zoiets duurt meestal niet lang

trouwens ik weet dat er geen namen worden vermeld, maar elk, zichzelf respecterent bedrijf, doet zo iets niet.

Hoe dom de vraag van je klant ook mag zijn, respect is het antwoord, en niet ermee te koop lopen.
Respect is ook eerder de sleutel tot het suc6 van een goede onderneming.

Ook al eisen mensen rare dingen, maar heb je er mischien over na gedacht dat er mensen zijn die zo maar iets vragen, zonder dat ze eigenlijk precies weten wat ze vragen ?
Verder zijn er altijd mensen die ook echt kunnen overdrijven, maar toch ga je zoiets niet publiceren , althans dat vind ik.

kilian
31/08/04, 23:06
Ik denk dat je daarin met veel mensen van mening verschilt. Wat heeft respect met het plaatsen van de mailtjes te maken? En zoals koster hierboven voordoet (als je even zoekt zijn er meer van mailtjes in die richting) dan heeft de 'klant' (*kuch*) ook weinig respect.

Ik denk dat het aan iedere hoster zelf is of ze dat wel of niet doen.

planeet
31/08/04, 23:11
tuurlijk kilian

maar mag ik het ook gewoon dom vinden ?

waterboy
01/09/04, 15:12
Origineel geplaatst door planeet
Ik denk dat het sommige hosters, een klein gebrekje hebben
zoals je zelf zegt grumpy, niemand heeft eigenlijk echt de tijd genomen

kla boem hier heb je een aanbieding...zoek het maar uit

zakken vullen..lekker lachen... zoiets duurt meestal niet lang

trouwens ik weet dat er geen namen worden vermeld, maar elk, zichzelf respecterent bedrijf, doet zo iets niet.

Hoe dom de vraag van je klant ook mag zijn, respect is het antwoord, en niet ermee te koop lopen.
Respect is ook eerder de sleutel tot het suc6 van een goede onderneming.

Ook al eisen mensen rare dingen, maar heb je er mischien over na gedacht dat er mensen zijn die zo maar iets vragen, zonder dat ze eigenlijk precies weten wat ze vragen ?
Verder zijn er altijd mensen die ook echt kunnen overdrijven, maar toch ga je zoiets niet publiceren , althans dat vind ik.

heb ik niet wat info aan je gevraagd/gegeven via pb? ik heb hierbij dan ook niet de naam van m'n bedrijf vermeld, al staat die dan misschien wel in m'n handtekening...

®on
01/09/04, 15:26
Origineel geplaatst door waterboy
heb ik niet wat info aan je gevraagd/gegeven via pb?
Waarom niet gewoon in het topic?

Grumpy
01/09/04, 15:37
Nogal sluikreclame.
Via pb vertellen dat hij een reseller pakket nodig heeft. En met een andere account toevallig een reseller pakket aanbieden.

Dat bedoelde ik met dat niemand hem echt wilde helpen. Iedereen die postte deed dat puur om een aanbieding te plaatsen en hopend dat iemand het afnam, of het het geschikte pakket is of niet.

waterboy
01/09/04, 16:19
Origineel geplaatst door headout

Waarom niet gewoon in het topic?
Omdat er dan weer moderators zijn die die post zouden verwijderen, zoals de zinloze opmerking van grumpy hier nu. Ik heb bewust Dutchzone niet vermeld, aangezien ik merkte dat het nieuw was voor hem.

®on
01/09/04, 16:27
Origineel geplaatst door waterboy

Omdat er dan weer moderators zijn die die post zouden verwijderen, zoals de zinloze opmerking van grumpy hier nu.
Als je normaal post is er geen enkel probleem. Boverstaande verwijt slaat dus ook nergens op. In plaats van eens de fout bij je zelf te zoeken blijf je maar doorjammeren. Grow up.

waterboy
01/09/04, 16:37
het is natuurlijk altijd gemakkelijker om de kant van een moderator te kiezen dan even logisch na te denken... een klant die onvertrouwd is met bepaalde zaken dien je gewoon richtlijnen te geven. Hopelijk beginnen sommigen dat stilaan te begrijpen. We zijn toch allemaal volwassenen he, of moeten jullie nog opgevoed worden?

®on
01/09/04, 16:42
Origineel geplaatst door waterboy
een klant die onvertrouwd is met bepaalde zaken dien je gewoon richtlijnen te geven.
En die stuur je dan via PB ;) Lees nog eens het bericht van Grumpy terug.

Maar aangezien jij blijkbaar toch volledig je eigen mening volgt: succes ermee! Ben benieuwd hoe lang je die richtlijnen nog via PB mag versturen ;)

_arno_
01/09/04, 16:42
als jij zinnige posts zou posten , zou geen enkele moderator deze verwijderen.
Dus ben ik het eens met headout, je kon gewoon intopic informatie geven en niet over pb

superior-is
01/09/04, 16:42
Dit topic gaat nergens naar toe zo te zien.